Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Copacabana edition

Kia sportage 1.7 CRDi 2WD urban

Avtor prispevka: Anže Jereb
To, kar je Kii uspelo v zadnjem desetletju, je uspelo le še redkokateri znamki. Postala je privlačna in zanimiva, ponuja zelo dolgo garancijo in pogosto se lahko pohvali s kakšno nagrado za kakovost.
Copacabana edition
Foto: Gašper Miš
18. 1. 2014 ob 21:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zunanje linije večine vozil znamke Kia so zelo privlačne
znotraj sportage ne deluje ceneno in prepriča z učinkovitostjo
prostora za potnike je dovolj, cenim ravno dno zadaj
sedemletna garancija zna prepričati marsikoga
pod dvojnim dnom skriti predalčki so po svoje precej uporabna rešitev
podvozje ni pretrdo in lepo blaži neravnine
motor je dober, za povprečno zahtevne uporabnike seveda
motor je obenem le povprečno varčen in zmogljiv
krmilni mehanizem je najslabša stvar vozila
prtljažnik je majhen
cena je v primerjavi s tekmeci ugodnejša le ob upoštevanju popusta
nogometna nalepka na zadku ni bila postavljena naravnost
3,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (34 glasov)
video test Kia sportage 1.7 CRDi 2WD urban
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

'Največ avta za vaš denar', pravijo, in čeprav se mi slogan zdi sila neposrečen, ker me spominja na hvalisanje ob slabih izdelkih, češ, da imajo pa vsaj nizko ceno, je tole dober avtomobil. Ni pa odličen. Kia je namreč ujela nekatere tekmece, ni pa jih prehitela. Čeprav je zunaj lepa, sedaj po prenovi še malce bolj drzna, in četudi je znotraj pregledna in kar dobro sestavljena, so stvari, ki me motijo.

Recimo krmilni mehanizem, ki je kljub izboljšavam še vedno ena slabših lastnosti avtomobila. Sedaj je umetno težji in morda bo koga malce preslepil, ampak informacij o dogajanju pri kolesih ne boste dobili prav veliko. Seveda vas pri običajni vožnji to niti ne bo motilo in dejansko večina med vami tega ne bo opazila, ker pač ne bo preizkusila česa boljšega, je pa povratnih informacij preko volana sila malo in krmilni mehanizem je pač slab. Tega avtomobila skratka ne kupujte zaradi užitkov v vožnji, temveč zaradi drugih vrlin.

Na primer prostornosti; mislim prostor, ki je namenjen potnikom. Spredaj in zadaj ga je več kot dovolj, zadaj v sredini tudi cenim ravno dno, zaradi katerega sredinski potnik lahko sedi bistveno udobneje, če se vas bo v sportageu vozilo pet. Je pa po drugi strani prtljažnik dokaj skromnih mer, brez upoštevanja dvojnega dna je celo majhen, a tudi z njegovim upoštevanjem in dodatnimi skritimi predalčki v njem ni posebej prepričljiv. Sicer pa kupci križance kupujete predvsem zaradi višjega sedenja, ne zgolj prostornosti.

In tudi zaradi terenskih vrlin večina ne, zato bo takšen dvokolesno gnani sportage povsem zadostil željam večine kupcev. Najbrž tudi 1,7-litrski turbodizelski motor, za katerega pa povem, da je zgolj povprečno prepričljiv. Dokaj glasen je in porabi okoli sedem litrov, torej je tudi le povprečno varčen, obenem pa sportage ni zelo majhen avtomobil in ima na trenutke motor kar težko delo. Sicer spodobno vleče, ne bo pa zmogel poskrbeti za posebej prepričljiva pospeševanja.

Prav veliko minusov ne najdem in pod črto povem še enkrat, da je sportage dober avtomobil. Tudi mora biti, ker ni posebej poceni, vsaj ob pogledu na redni cenik ne, ker takšen stane več kot 25 tisočakov. A pri Kii ponujajo precejšen popust, zato je vse skupaj bistveno bolj denarnici prijazno. Takšna oprema urban sicer vsebuje vse, kar dandanes sodoben avtomobil mora vsebovati – vhod USB, parkirne senzorje, sistem ESP in tako naprej – pa vseeno nima nič posebnega, kar se tiče novodobnih varnostnih elementov, denimo opozorilnika pred trčenjem in podobnih stvari, s popustom pa stane 19.990 EUR.

Kaj to pomeni v primerjavi s tekmeci, je skoraj težko reči. Po velikosti sportage sodi ravno med kakšno Oplovo mokko ali škodo yeti in med večjo hondo CR-V. Ampak s podobnim motorjem in opremo yeti niti ne bo dražji, pa tudi manj prostora ne ponuja. No, čisto soroden temu avtomobilu je recimo hyundai ix35, ki ima glede občutkov na volanskem obroču ravno tako slab krmilni mehanizem.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki kia sportage 1.7 CRDi VGT 2WD FL urban
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1685
moč v kW (KM) pri vrt./min 85 (116) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 260 od 1.250 do 2.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4440 x 1855 x 1645
medosna razdalja v mm 2640
prtljažnik v litrih 564
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1490 (450)
največja hitrost v km/h 173
pospešek 0-100 km/h v s 12,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,3/4,8/5,3
poraba na testu v l/100 km 7,6
cena osnovnega vozila v EUR 16.990
cena testnega vozila v EUR 19.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 19.990

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
henduk pravi:
Ma dej dej , 7,6 ma sosed ma 4wd kio dizel isti lenik in mu kuri 6.7 in ne mi lagat od take porabe. in se tose prou vidi de si en ČOMBO ma ne mi zamert izrazu k dajes take ocene pa VW group LOVER. Lih ti zmer kar je kej azijskega al pa ne evropkega tako grajaš in govoriš same slabosti. EN NAVADN PRIMITIVEC SI PA BREZ ZAMERE
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |