Prvi dizelski hibrid na svetu
Peugeot 3008 hybrid4
Beseda hibrid pa je s prihodom peugeota 3008 hybrid4 dobila nov pomen. Ne prvič in gotovo ne zadnjič pa ne zgolj zato, ker je tole prvi dizelski hibrid na svetu, kar se mi zdi super kombinacija, in niti ne zato, ker porabi malce manj. Glavna razlika ali bolje rečeno glavna zanimivost je ta, da je z dodanim elektromotorjem ta avtomobil postal štirikolesno gnan. Zato še ni kleni terenec, je pa dovolj zmogljivejši, da je to njegova največja prednost.
Tritisočosmice hybrid4 si ne vzemite zato, ker bi želeli varčevati in ste ekološko zavedni. Porabil bo le malenkost manj kot običajna dizelska različica, to je med šest in sedem litrov. Razen seveda, če se veliko vozite po mestu, kjer je poraba nič, vsaj, dokler gre na baterije, kar pa je v praksi dva ali tri kilometre z nežno nožico in ne hitreje kot 50 km/h. Več tisočakov razlike v ceni namreč s samo porabo ne boste dobili nazaj.
Tudi dodatnih dvajset oziroma največ 27 kilovatov moči naj vas ne prepriča, v praksi ta avtomobil ne deluje posebej živahno oziroma ni bistveno bolj živahen od dvolitrskega HDi-ja. Če zasukate stikalo na sport, gre sicer dosti bolje, a vas bo ne glede na položaj tega stikala ob vsakem močnejšem pritisku na plin ob živce spravil robotizirani menjalnik. Ta je eden najslabših menjalnikov na trgu in nenehno cuka. Pogojno uporaben je le, če ste ves čas res umirjeni pri pospeševanju.
Drugače pa je takšen 3008 še malce trši od običajnega in 100 kg težji, prtljažnik pa je le za 50 litrov manjši in še vedno mi je všeč kokpit; kot v letalu in s projekcijskim zaslonom. Okolje je skratka super in tudi prostora ostaja dovolj. Tega hibrida zato vzemite tisti, ki imate makadamsko pot do vikenda oziroma tisti, ki se pozimi radi vozite malce bolj suvereno in tisti, ki ste za občasne 4x4 avanture. Ne prezahtevne seveda. Takrat bo hibridni sistem, ki poganja zadnji kolesi, še najbolj uporaben.
tehnični podatki | peugeot 3008 hybrid4 |
vrsta motorja | turbodizelski, 4-valjni, vrstni in elektromotor |
prostornina v ccm | 1997 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 147 (200) pri 3.750 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 340 od 2.000 do 3.000 |
menjalnik | robotizirani, šeststopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4365 x 1837 x 1639 |
medosna razdalja v mm | 2613 |
prtljažnik v litrih | 432 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1808 (437) |
največja hitrost v km/h | 191 |
pospešek 0-100 km/h v s | 8,5 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 3,9/3,7/3,8 |
poraba na testu v l/100 km | 5,7 |
cena osnovnega vozila v EUR | 20.480 |
cena testnega vozila v EUR | 36.000 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 38.700 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!