Do konca sveta in nazaj
Toyota land cruiser 2.8 D-4D AT 4x4 premium
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
65 let tradicije in več kot 3 milijoni prodanih vozil po vsem svetu se pač morajo nekje poznati.
Moram pa vseeno pohvaliti, kako dobro se v tem trenutku znajde na Zemlji. 65 let tradicije in več kot 3 milijoni prodanih vozil po vsem svetu se pač morajo nekje poznati. Prav nič ga ne ustavi, dokler je teren približno prevozen. V Namibiji smo ga preizkusili na vseh možnih podlagah, samo na snegu ne, in verjetno ne rabim razlagati, kako dobro se je obnesel. Kaj pa doma?
Če mislite, da se ti vaši priljubljeni SUVji dobro peljejo tudi na makadamu, pa verjetno še niste sedeli v land cruiserju. Imel sem občutek, kot da je naenkrat zaživel, kot da bi se v avtu, ki je prej spal, nekaj prebudilo. Tako dobro in udobno se po neasfaltirani cesti ne pelje skoraj noben avto na trgu. Šasija se ukvarja s pobiranjem lukenj, vi skrbite za pravo smer vožnje. Ampak tudi to je šele tretjina tistega, za kar je narejen.
Če se občasno odpeljete do Namibije, je pa to za vas ena in edina izbira.
Je pa vožnja po terenu zelo draga. Prvič že zato, ker morate najti primeren prostor za to in se nekam odpeljati, drugič pa, ker takšen land cruiser stane kar 88 jurjev! Seveda je ta najbolje opremljen, ki ga lahko kupite pri nas, osnovni je 50, ampak tudi zato veste, da to ni avto za vsakogar. Če ga rabite samo za kazanje, si kupite raje kaj od tistega, čemur večina pravi džip in ima pogon na sprednji kolesi. Če se občasno odpeljete do Namibije, je pa to za vas ena in edina izbira. Ker je edini, ki vas bo udobno in verjetno v enem kosu pripeljal tja IN nazaj.
tehnični podatki | toyota land cruiser 2.8 D-4D AT 4x4 premium |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2755 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 130 (177) pri 3.400 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 450 od 1.600 do 2.400 |
menjalnik | samodejni, šeststopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4840 x 1885 x 1835 |
medosna razdalja v mm | 2790 |
prtljažnik v litrih | 120 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 2430 (560) |
največja hitrost v km/h | 175 |
pospešek 0-100 km/h v s | 12,7 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 9,2/6,3/7,2 |
poraba na testu v l/100 km | 11,8 |
cena osnovnega vozila v EUR | 49.900 |
cena testnega vozila v EUR | 87.950 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 87.950 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!