O novi Toyotini supri smo v našem uredništvu povedali že toliko, da je skorajda nemogoče najti še kakšno novo informacijo. Pa smo jo vseeno … Štiri so bile naročene letos, drugo leto pa je plan prodaje pet vozil, več jih tako ali tako zaradi omejene zaloge najbrž ne bi dobili.
Je pa tokratna domača premiera znova dokazala tisto, kar govorimo že nekaj časa: da Slovenci nujno potrebujemo dirkališče. Namesto na domačih tleh so torej morali premiero tako športnega avtomobila organizirati pri naših južnih sosedih, na dirkališču Grobnik. Saj ne, da se pritožujem, je pa žalostno, da pri nas ni spodobne alternative.
Test supre si lahko preberete tukaj, na tej povezavi pa občutke s prve vožnje, ko smo se v Madridu preganjali z njo po dirkališču Jarama. Čeprav je avtomobil za vsak dan dovolj udoben in boste z njim zlahka shajali, če ravno nimate težav s križem ali koleni, svojo pravo plat pokaže šele na stezi. Mimogrede, da ga obvladajo tudi starejši, smo pokazali v tem prispevku. Krmiljenje je naravnost odlično, razporejenost mase med sprednjo in zadnjo osjo idealnih 50:50, težišče celo nižje kot pri boksersko motoriziranem GT86, zato je oprijema ogromno, zdrs pa je lepo predvidljiv. K temu pripomore torque vectoring in zapora diferenciala, ki se lahko zapre do sto odstotkov.
Krog z Andrejem Jerebom je pokazal, da je avto lahko neverjetno igriv in obenem ubogljiv, lega v zavojih pa je zelo dolgo nevtralna. Ob tem k vrtenju zadnjih koles pomaga še rohneč vrstni šestvaljnik s 340 ’konjički’, tokrat še kakšnim več, ker je bil avtomobil opremljen z izpušnim sistemom podjetja Akrapovič. Poleg boljšega zvoka, večje želje po pokanju in nekaj večje moči je takšen sistem kar za 43 odstotkov lažji od klasičnega.
Vsaj 72.900 EUR boste morali odšteti za supro z opremo sport, ki ima že praktično vse, dobre tri tisočake pa še zraven za opremo premium, ki prinaša usnjene sedeže, ozvočenje JBL z 12 zvočniki in še nekaj malenkosti. Drugo leto bo na voljo še šibkejša različica z dvolitrskim motorjem in 258 ’konjički’, ki bo okoli 15 tisočakov cenejša, ampak, saj veste: prava supra je takšna z (vsaj) trilitrskim šestvaljnikom v nosu in velikim apetitom po rohnenju.
Še nekaj ur imaš čas, da se prijaviš na Rdeči volan, na katerem boš lahko sedel tudi v supro! Prijavi se na tej povezavi.