Road runner
Renault twingo RS cup
![Road runner](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-large/667x400/middlexcenter/100/19475295627489688.jpg)
![](/application/volan/upload/vimeo/29595466.jpg)
Twingo RS vam bo na cesti zaradi bolj mišičaste oblike seveda veliko prej padel v oči kot osnovni model. Tudi zaradi bolj športnih odbijačev, obrob meglenk in spojlerja. Za piko na i skrbijo temno siva sedemnajstpalčna platišča iz lahke litine, ki poznavalcem povedo, da ima ta twingo še trše podvozje cup, ki je tudi pogoj za ta platišča.
Notranjost se na prvi pogled od osnovne različice praktično ne razlikuje. Najbolj očitno izstopajo oranžni varnostni pasovi in po dobrem pogledu še bolj športen merilnik vrtljajev, pri katerem se rdeče polje začne šele pri 7000 vrtljajih. In seveda, za adrenalinske užitke, še udobni športni sedeži. Nikakor pa ne pričakujte francoskega udobja v tem francoskem malčku, saj se zaradi trdega podvozja čuti res vsaka grbina na cesti. Kar pa kupci serije RS tako ali tako želijo. Ne, zahtevajo! Vseeno se boste s twingom RS brez večjih težav na kakšno pijačo peljali štirje, tudi zaradi vzdolžno pomičnih zadnjih sedežev, prtljažni prostor pa se bo v skrajnem položaju z zelo uporabnih 285 zmanjšal na 165 litrov.
Pohvali se lahko še z dobrim avdiosistemom s podporo USB in aux, oba priključka sta lepo skrita, in bluetoothom, preko katerega lahko mobilni telefon povežete s sistemom za prostoročno pogovarjanje. Za razliko od konkurence s povezljivostjo ne boste imeli težav, zaradi pretihega mikrofona pa boste svojemu sogovorniku večkrat morali ponoviti kakšen stavek.
Za pravo navihanost skrbi 1,6-litrski bencinski motor, ki lepo rjovi in z 98 kilovati nekaj več kot tono težkega twinga hitro spravi z mesta, zato bo marsikdo na križišču kar debelo pogledal, ko ga boste pustili nekaj deset metrov za sabo. Edina slaba lastnost tega motorja je, da je preglasen za dolge vožnje na avtocesti, ker se pri 130 kilometrih na uro v peti prestavi vrti pri 4200 vrtljajih in zna biti kar naporen. Sicer se lahko s takšnim twingom peljete tudi malo čez 200, vendar je veliko bolj doma med ovinki in takrat boste ob glasni zvočni kulisi nadvse uživali. Zaradi zelo kratke medosne razdalje (2368 mm) in trdega podvozja se s takšnim veseljem zapodi v zaprte ovinke, da si boste vedno zaželeli neskončnih italijanskih gorskih prelazov. Na takšnih cestah se brez težav kosa z nekajkrat dražjimi superšportniki. Še motoristi vas bodo grdo gledali. Pravi Road Runner! In takrat boste ugotovili, da le položaj za volanom ni idealen, ker je volanski obroč predaleč od rok (nastavljiv le po višini) in da je preveč položen.
Cena za tega majhnega mišičnjaka niti ni preveč zasoljena, saj ga boste dobili že za malo več kot 15.000 evrov. Za toliko denarja bi pričakoval še potovalni računalnik, ki bi mi povedal vsaj, kako učinkovito sem izpraznil 40-litrsko posodo za bencin, tako pa sem se zanesel kar lepo na svojo matematično znanje in izračunal, da mi je porabil 6 litrov, ko sem bil priden, in 9 litrov na 100 kilometrov, ko sem bežal pred kojoti.
tehnični podatki | renault twingo RS cup |
vrsta motorja | bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1598 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 98 (133) pri 6.750 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 160 pri 4.400 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 3607x1688x1460 |
medosna razdalja v mm | 2368 |
prtljažnik v litrih | 165-285 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1049 (421) |
največja hitrost v km/h | 201 |
pospešek 0-100 km/h v s | 8,7 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 6,5/5,4/8,7 |
poraba na testu v l/100 km | 7,7 |
cena osnovnega vozila v EUR | 9.990 |
cena testnega vozila v EUR | 13.730 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 15.420 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 |
08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/23360078409314156.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/25266248267143964.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/45503486599773168.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/57652728911489248.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/11863858997821808.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/58000140078365800.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/37341193063184616.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/14532345766201616.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/64311343710869552.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/68415086390450600.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/50697362748906016.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/36772069707512856.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/94538445957005024.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/13392323069274426.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/92412502877414224.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/88917939038947232.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/54668685607612136.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/61316186375916008.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/90133448923006656.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/35376809677109124.jpg)