Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Road runner

Renault twingo RS cup

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Že kot otrok sem preko risanke, v kateri sta se lovila kojot in Road Runner, spoznal, da so navidezno šibki lahko tudi zelo hitri. In ob twingu RS je bila to prva asociacija! Kojotom zlahka uide in pri tem pokaže toliko športnosti, da bo marsikdo za njim ostal odprtih ust.
Road runner
Foto: Matej Mihinjač
19. 4. 2010 ob 13:27
Komentarjev: 0
video test renault twingo RS cup
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Twingo RS vam bo na cesti zaradi bolj mišičaste oblike seveda veliko prej padel v oči kot osnovni model. Tudi zaradi bolj športnih odbijačev, obrob meglenk in spojlerja. Za piko na i skrbijo temno siva sedemnajstpalčna platišča iz lahke litine, ki poznavalcem povedo, da ima ta twingo še trše podvozje cup, ki je tudi pogoj za ta platišča.

Notranjost se na prvi pogled od osnovne različice praktično ne razlikuje. Najbolj očitno izstopajo oranžni varnostni pasovi in po dobrem pogledu še bolj športen merilnik vrtljajev, pri katerem se rdeče polje začne šele pri 7000 vrtljajih. In seveda, za adrenalinske užitke, še udobni športni sedeži. Nikakor pa ne pričakujte francoskega udobja v tem francoskem malčku, saj se zaradi trdega podvozja čuti res vsaka grbina na cesti. Kar pa kupci serije RS tako ali tako želijo. Ne, zahtevajo! Vseeno se boste s twingom RS brez večjih težav na kakšno pijačo peljali štirje, tudi zaradi vzdolžno pomičnih zadnjih sedežev, prtljažni prostor pa se bo v skrajnem položaju z zelo uporabnih 285 zmanjšal na 165 litrov.

Pohvali se lahko še z dobrim avdiosistemom s podporo USB in aux, oba priključka sta lepo skrita, in bluetoothom, preko katerega lahko mobilni telefon povežete s sistemom za prostoročno pogovarjanje. Za razliko od konkurence s povezljivostjo ne boste imeli težav, zaradi pretihega mikrofona pa boste svojemu sogovorniku večkrat morali ponoviti kakšen stavek.

Za pravo navihanost skrbi 1,6-litrski bencinski motor, ki lepo rjovi in z 98 kilovati nekaj več kot tono težkega twinga hitro spravi z mesta, zato bo marsikdo na križišču kar debelo pogledal, ko ga boste pustili nekaj deset metrov za sabo. Edina slaba lastnost tega motorja je, da je preglasen za dolge vožnje na avtocesti, ker se pri 130 kilometrih na uro v peti prestavi  vrti pri 4200 vrtljajih in zna biti kar naporen. Sicer se lahko s takšnim twingom peljete tudi malo čez 200, vendar je veliko bolj doma med ovinki in takrat boste ob glasni zvočni kulisi nadvse uživali. Zaradi zelo kratke medosne razdalje (2368 mm) in trdega podvozja se s takšnim veseljem zapodi v zaprte ovinke, da si boste vedno zaželeli neskončnih italijanskih gorskih prelazov. Na takšnih cestah se brez težav kosa z nekajkrat dražjimi superšportniki. Še motoristi vas bodo grdo gledali. Pravi Road Runner! In takrat boste ugotovili, da le položaj za volanom ni idealen, ker je volanski obroč predaleč od rok (nastavljiv le po višini) in da je preveč položen.

Cena za tega majhnega mišičnjaka niti ni preveč zasoljena, saj ga boste dobili že za malo več kot 15.000 evrov. Za toliko denarja bi pričakoval še potovalni računalnik, ki bi mi povedal vsaj, kako učinkovito sem izpraznil 40-litrsko posodo za bencin, tako pa sem se zanesel kar lepo na svojo matematično znanje in izračunal, da mi je porabil 6 litrov, ko sem bil priden, in 9 litrov na 100 kilometrov, ko sem bežal pred kojoti.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault twingo RS cup
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 98 (133) pri 6.750
največji navor v Nm pri vrt./min 160 pri 4.400
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3607x1688x1460
medosna razdalja v mm 2368
prtljažnik v litrih 165-285
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1049 (421)
največja hitrost v km/h 201
pospešek 0-100 km/h v s 8,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,5/5,4/8,7
poraba na testu v l/100 km 7,7
cena osnovnega vozila v EUR 9.990
cena testnega vozila v EUR 13.730
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 15.420

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 7. 2024
Julij 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |