Japonci so v začetku lanskega leta pokazali osveženi ignis, ki se ponaša z nekoliko spremenjeno zunanjostjo, alternirano notranjostjo in z bolj varčnim pogonskim sklopom.
Ignis tako premore drugačno masko in spremenjen pokrov motorja, bolj robustna odbijača in strešne sani, ki so zdaj v sklopu osnovne opreme. Znotraj je malenkostno spremenjena armaturna plošča in drugačno oblazinjenje, ki je v prtljažnem prostoru bolj trpežno, poleg tega pa so na voljo še ogrevana sedeža spredaj, dodatni predal v sopotnikovih vratih in nekoliko spremenjen 1,2-litrski atmosferski štirivaljnik. Po novem ima nekaj manj moči, nič več 66 kW (90 KM) temveč 61 kW (83 KM) in 107 Nm navora, poleg tega premore še blagohibridno tehnologijo. Manjšo pogonsko moč vgrajenega bencinskega motorja so Japonci kompenzirali z vgradnjo močnejše litij-ionske baterije, ki poglej pogoltne 10 Ah elektrike in ne več 3 Ah. Novi motor ima tudi nekoliko višje kompresijsko razmerje, električno gnano odmično gred sesalnih ventilov ter bolj zmogljiv hladilni in oljni sistem za optimalno termično počutje vgrajenega pogonskega sklopa. Zato bi moral ignis poslej povprečno porabiti 11 odstotkov manj goriva, koliko v resnici pa kmalu izveste v testu.