Če vam je všeč okrasna plastika in povišana oddaljenost od tal, potem ste gotovo že slišali za ford focus z opremo active, ki ljub terenskemu izgledu moč dovaja na sprednji kolesi. Kar je za veliko večino dovolj.
Test: ford focus karavan 1.0 mHEV active X - 30.370 EUR
Focus z opremo active je na voljo tako kot kombilimuzina kot karavan, prepoznali pa ga boste po drugačnih odbijačih, z dodatno zaščitno in okrasno plastiko, ter po številnih napisih active, tudi po za dobre 3 centimetre večji oddaljenosti od tal. Znotraj večjih sprememb ni, saj so dodali le posebno oblazinjenje z dekoracijo v modri barvi, za pogon pa poleg 1,5-litrskega dizelskega stroja z močjo 88 kW (120 KM) skrbita še dva blagohibridna bencinska pogonska sklopa. Pri obeh je glavni poganjač 1,0-litrski turbobencinski trivaljnik, sistemska moč pa je ali 92 kW (125 KM) ali 114 kW (155 KM). Focus active ima že v osnovi zadaj večvodilno premo, tako da je še za odtenek bolj udoben, ker pa avtomobil ni namenjen vožnji po drastičnih brezpotjih, sta na voljo le dva nova vozna načina slippery ter trail, ki spremenita delovanje pogona ob zaznanih zdrsih pogonskih koles. V primerjavi s klasičnim focusom stane oprema active slaba dva tisočaka več, ostale podrobnosti pa kmalu izveste v testu.