Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Multipla -1 sedež

Fiat 500L 1.3 multijet II 16v city

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Se spomnim, kako zelo je bila jezna sorodnica na svojega sina pred kakšnimi dvajsetimi leti, ko mu je naročila, naj ji kupi eno lepo limuzinsko lancio, sam pa se je naposled odločil za fiat multipla.
Multipla -1 sedež
Foto: Gašper Miš
3. 8. 2018 ob 10:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

prostora v kabini je zelo veliko, tudi na zadnji klopi
čeprav je v notranjosti trda plastika, je izdelava dobra
številni detajli znotraj naredijo 500L poseben
zaslon multimedijskega sistema je zelo odziven
odlagalnih mest je dovolj, nekatera so tudi velika
prtljažnik je eden večjih v razredu in pogoltne 455 litrov
motor in menjalnik ostajata zelo dobra
povprečna poraba je s šestimi litri zadovoljiva
cena je precej ugodna tako za osnovno kot opremljeno različico
oblika marsikomu ne bo všeč
vožnja ni dovolj udobna
sedeži bi lahko bili mehkejši
med ovinki se precej nagiba
menjalnik ima le pet prestav
3,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
2.9 (15 glasov)

Tega še danes ne more pozabiti, saj je avto potem vozila naslednjih 5 let, ker pred zamenjavo je bilo treba kredit najprej odplačati. Seveda je imela možnost reči ne, ne bom ga vozila, pa jo je sin vseeno prepričal, da je fino imeti avto s šestimi sedeži, ker nikoli ne veš, kdaj ga boš rabil. Potem je šesti sedež rabila tolikokrat, da lahko vse primere preštejem na prste ene roke, je bil pa multipla res poseben avtomobil, zunaj všeč zelo redkim, znotraj tudi ni bil prelep, v prtljažnik pa je šlo za 450 litrov prtljage. Dejansko je bil praktičen in enako vrlino ima fiat 500L.

Italijani so velikanu, ki si z malčkom 500 deli ime in neposrečeno napihnjeno zunanjo podobo, namenili nekaj sprememb, da bo premamil še kakšnega kupca, ki morebiti okleva. Dodelave so sicer blage, vendar ima po novem 500L drugačen obraz in nove dnevne LED-luči, na zadku so se odločili za drugačen odbijač, predvsem pa je povsod več dodatkov iz kroma.

P
ri Fiatu so povedali, da je kar 40 odstotkov delov novih, med katerimi so LED-osvetlitev notranjosti, drugačen volan in po novem 3,5-palčni zaslon med merilniki, kjer lahko takoj vidite, koliko goriva porabi motor in ostale vozniku pomembne informacije. Prevetritev k sreči ni odnesla vseh odlagalnih mest, tako da nad pomanjkanjem teh ne bo nihče tarnal, prav tako Italijani niso zavrgli posebnih oznak 500, ki so na sedežih in na armaturni plošči, marsikateri element je še vedno oblikovan po vzoru kroma. Plastika ne presneti, je trda in trdoživa, je pa celotna notranjost zelo dobro sestavljena, tako da se med testom niti enkrat ni oglasil noben čriček, kar se pogosto dogaja celo pri 'prestižnih' limuzinah.

Fiat 500L ima še nekaj asov v rokavu. V prvi vrsti je prostornost in praktičnost. V notranjosti bo za pet oseb zlahka dovolj prostora zaradi enoprostorske zasnove, tudi višji potniki zadaj ne bodo tarnali nad prenizkim stropom. Še bolj pa navduši prtljažnik, v katerega je mogoče stlačiti 455 litrov prtljage, tako da ima fiat 500L enega bolj radodarnih prtljažnikov v razredu. Dodaten plus so zadnji sedeži, ki jih je mogoče enostavno prevrniti, da prtljažnik postane še bolj uporaben. Tako bo nov pralni stroj potovanje od trgovine do doma že lahko preživel v domačem okolju. Udobje pa je druga zgodba, saj so sedeži precej trdi in tudi podvozje bi lahko bilo nastavljeno na bolj mehko.

Druga dobra stvar je zelo odziven zaslon multimedijskega sistema, ki je v testnem avtomobilu v diagonalo sicer meril samo skromnih 5 palcev, vendar je deloval brezhibno in brez zatikanja. Ko se navadiš na upravljanje z multimedijo, kar lahko počneš preko kontrol na zadnji strani volanskega obroča, se ga pravzaprav niti več ne dotakneš, vendar bi vseeno raje videl še večji 7-palčni zaslon.

Za premikanje je tokrat skrbel 1,3-litrski turbodizelski strojček, ki da od sebe 70 kilovatov moči, torej 95 'konjev', in je spojen s samo 5-stopenjskim ročnim menjalnikom. Oba smo v uredništvu že preizkusili pri več modelih in tudi v 500L se ni slabo obnesel. Lahko bi imel še eno prestavo, da bi bil tišji na avtocesti, sicer pa na testu ni porabil veliko, okoli šest litrov. 500L se bo daleč najbolje počutil na dolgih ravnih cestah, saj ni narejen za dinamično vožnjo čez ovinke. Preveč se nagiba in tukaj bo marsikoga presenetil, čeprav ne v najboljšem smislu. Je pa vsaj krmilni mehanizem dokaj natančen.

Fiat 500L tako kot multipla ne pričakuje, da ga bodo kupovali tisti, ki avtomobile kupujejo s čustvi.

Fiat 500L tako kot multipla ne pričakuje, da ga bodo kupovali tisti, ki avtomobile kupujejo s čustvi. Daleč od tega, predvsem bo prepričal s ceno, saj je osnovni na voljo za 12.990 evrov, testni z dizelskim motorjem in nekaj dodatne opreme pa je stal 16.680 evrov. Cena je zelo dobra in vsi, ki iščejo ugoden, prostoren in varčen avtomobil, ga vsekakor morajo imeti na seznamu.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki fiat 500L 1.3 multijet II 16v city
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1248
moč v kW (KM) pri vrt./min 70 (95) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 200 pri 1.500
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4242 x 1784 x 1658
medosna razdalja v mm 2612
prtljažnik v litrih 400
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1380 (465)
največja hitrost v km/h 171
pospešek 0-100 km/h v s 13,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,9/3,6/4,1
poraba na testu v l/100 km 5,5
cena osnovnega vozila v EUR 12.990
cena testnega vozila v EUR 15.490
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 16.680

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |