Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Vsakoletno glajenje gubic

Mazda6 sportcombi CD175 AT revolution top

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Kdor išče dober karavan, ki tudi dobro izgleda, naj ne išče več! Mazda6 je krasen avtomobil, ki bo navdušil tudi ljubitelje vožnje, saj ima eno bolj dinamično nastavljenih podvozij, kar pa ne pomeni velikega odrekanja pri udobju.
Vsakoletno glajenje gubic
Foto: Gašper Miš
1. 5. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

kljub letom še vedno izgleda odlično po zaslugi spretnih prenov
vozne lastnosti so še vedno med najboljšimi, če ne celo najboljše v segmentu
motor je zelo prožen v srednjem območju vrtljajev
samodejni menjalnik je odziven in hiter pri svojem delu
notranjost je po novem bolj prijetna na pogled in otip
položaj za volanom ostaja odličen
osrednji zaslon je postal bolj pregleden in uporaben
motor ni najbolj tih, niti najbolj varčen
prtljažni prostor je med najmanjšimi v segmentu
platišča morajo biti velika, če želite, da dobro izgleda
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.8 (4 glasov)
test mazda6 SPC CD175 AT revolution top
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Vožnja je še vedno prijetna za družine, tudi če ima velika platišča kot testni z najbogatejšim paketom opreme revolution top.

Vožnja je še vedno prijetna za družine, tudi če ima velika platišča kot testni z najbogatejšim paketom opreme revolution top. Dizajn šestice je pač takšen, da zahteva velika kolesa, če želite, da izgleda tako dobro, sicer je sama vožnja še bistveno prijetnejša z manjšimi 17-palčnimi platišči.

Z zelo bogato opremo avto stane nekaj čez 35 tisoč evrov, motor pa je s 129 kilovati najmočnejši dizelski v ponudbi. To je 175 'konjev', kot pove številka v nazivu, zato ne pričakujte rekordno majhne porabe, bo kar blizu osmih litrov oziroma le kakšen liter manj z bolj umirjeno vožnjo. Tukaj se konkurenca odreže bolje. Moči je dovolj, sploh navor v srednjem območju navduši in potem vztraja vse do 4.500 vrtljajev, ko doseže največjo moč. Kljub obilici navora, kar 420 Nm ga ima ta motor pri 2.000 vrtljajih, je priporočljivo, da izberete samodejni menjalnik, ki je hiter in odziven, da boste še bolj uživali v enostavni vožnji brez dela s prestavno ročico, čeprav so tudi ročni menjalniki pri mazdah tradicionalno odlični.

Motor bi bil lahko še malo tišji in volanski servo hitrejši, sicer pa je vožnja zelo prijetna. Morda je celo najbolje vozen avto v tem segmentu, tako da mu konkurenco predstavljajo le še bistveno dražji predstavniki premium-znamk. Zanimivo in obenem pohvalno, da se Japonci toliko trudijo na tem področju, kjer so vozniki bolj malo zahtevni pri dinamiki v ovinkih, šestica pa je lep dokaz, da se ta narediti tudi to.

So pa uporabniki toliko bolj strogi pri prostornosti, kjer se šestica tudi dobro odreže. Veliko je prostora za družine v kabini, pri prtljažniku pa se pozna, da streha ni tako visoka in pravokotno odrezana, zato je s 522 litri prostornine celo med najmanjšimi v razredu, a še vedno dovolj velik, da bo uporaben tudi za dopustniško kramo. Zelo dober je položaj za volanom in precejšen napredek je narejen pri izbiri materialov, tako da je občutek spredaj dosti manj plastičen kot prej.

Leta se mazdi6 prav nič ne poznajo. S spretnimi prenovami, ko samo malo zgladijo gubice in notri zamenjajo najpomembnejše, kot so asistenčni sistemi in osrednji zaslon, je še vedno odličen nakup.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mazda6 SPC CD175 AT revolution top
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2191
moč v kW (KM) pri vrt./min 129 (175) pri 4.500
največji navor v Nm pri vrt./min 420 pri 2.000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4805 x 1840 x 1475
medosna razdalja v mm 2750
prtljažnik v litrih 522
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1500 (610)
največja hitrost v km/h 215
pospešek 0-100 km/h v s 8,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,1/4,2/4,9
poraba na testu v l/100 km 7,8
cena osnovnega vozila v EUR 23.990
cena testnega vozila v EUR 34.690
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 35.550

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |