Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Fordova razlaga galaksije

Ford galaxy 2.0 TDCi powershift titanium

Avtor prispevka: Anže Jereb
Nobenega dvoma ni, da je galaxy zelo prepričljiv enoprostornik. Pravzaprav, če želite med velikimi najboljše, potem je poleg Volkswagnovega sharana, Seatove alhambre ter renaulta espace edini resen predstavnik samo še galaxy.
Fordova razlaga galaksije
Foto: Gašper Miš
1. 11. 2016 ob 11:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

prostorsko je galaxy pravo razvajanje za potnike in prtljago
notranjost deluje kakovostno in bogato, tudi ergonomija je dobra
za potnike je dobro poskrbljeno s številnimi odlagališči
tako zmogljiv motor je pisan na kožo tako veliki 'kočiji'
tudi robotiziran menjalnik je dober, le ob speljevanju malce cuka
šesti in sedmi sedež ponujata dovolj prostora, bistveno več od tistih v S-maxu
družinam bo všeč tudi prostorsko razkošje druge vrste sedežev
podvozje je dovolj udobno, a se galaxy vseeno pelje zanesljivo
z veliko povratnimi informacijami je na vrhu razreda po užitku med vožnjo
stebriček A je kljub steklu med krakoma preširok in zmanjšuje vidljivost
še vedno moti dejstvo, da je zadnji položaj menjalnika namenjen športnemu načinu
uporaben je bolj kot S-max, izgleda pa bolj 'nerodno'
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.4 (14 glasov)
video test ford galaxy 2.0 TDCi powershift titanium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Morda se sprašujete, čemu ima Ford v svoji ponudbi dva skoraj identična predstavnika, poleg galaxyja še model S-max? Vsaj zdita se skoraj identična, če ju pogledate v nos in preverite njuni dolžini. Ford očitno meni, da morata biti v ponudbi oba, jaz pa dodajam, da je razlik vseeno kar nekaj in dejansko dovolj, da je ponudba obeh utemeljena. Tista najbolj opazna razlika je seveda bolj agresivno padajoča ter sloka streha pri S-maxu, zaradi katere je na zadnjih sedežih, torej na šestem in sedmem, dovolj prostora le za zasilno sedenje.

Galaxy je pet centimetrov daljši, kar se morda ne sliši veliko, obenem pa skoraj deset cm višji, zaradi česar se tudi na tistih zadnjih dveh sedežih sedi dobro. Bistveno bolje, lahko dodam. Če ju nameravate pogosto uporabljati, bo galaxy občutno bolj primeren, je pa res, da po njuni postavitvi v prtljažniku ne ostane skoraj nič prostora, pa tudi z varnostnega vidika imam pomislek, glavi obeh potnikov sta od zadnjega stekla oddaljeni le dobrih deset centimetrov, kar ob naletu vozila od zadaj ni varno. Vendar v segmentu drugačne izbire nimate pri nobenem tekmecu. Pogrešam pa drsna vrata, galaxy bi ju že lahko imel, ker dejansko najbolj nagovarja družine, potem bi potrebo po dveh modelih videl še bolj jasno.

Za volanom razlik skorajda ni. Tudi galaxy se namreč pelje zelo zanesljivo in z dobrim občutkom na volanu, je pa malce manj čvrst in posledično bolj udoben.

Za volanom razlik skorajda ni. Tudi galaxy se namreč pelje zelo zanesljivo in z dobrim občutkom na volanu, je pa malce manj čvrst in posledično bolj udoben. Sam to celo cenim, ker dvomim, da bo družina s petimi otroki na zadnjih sedežih uživala v 'fotrovem' pritiskanju na plin in iskanju zadnje trohice oprijema. Tudi ta se sicer ne nagiba preveč, ampak kakšno grbino pa vseeno manj športno prenese v notranjost in se bolj zaznavno zaziba. Ponavljam, da je to v takšnem avtu zame samo prednost.

Prednost so lahko še ogromne steklene površine, čeprav sta oba sprednja stebrička tako zajetna, da kljub steklu vmes v zavoju še vedno skrijeta prevelik del okolice, zato je včasih kakšnega pešca precej težko opaziti. Se lahko za debelo sekundo 'skrije' pogledu ravno v času, ko voznik preverja, če je pot prosta. Priporočam še, da si omislite zadnjo kamero, da boste lažje parkirali, čeprav se hitro umaže, ker med vožnjo ni nikjer skrita oziroma pokrita.

Motor s 132 kW moči je super za tako veliko kočijo, dovolj zmogljiv, lepo prožen, zlahka pa popije več kot osem litrov oziroma sedem, če se boste vozili zelo lepo. Sicer je takšna poraba pričakovana, galaxy je pač ogromen, vseeno pa bistveno večja, kot pravijo tovarniški podatki. Si jih lahko preberete spodaj v naši tabeli. Robotizirani menjalnik je med vožnjo prijeten, ob speljevanju pa kar precej cuka, ampak za lagodnejšo vožnjo vseeno priporočam tega namesto ročnega. Bo celoten pridih udobja toliko večji, verjamem pa, da so tako bogato opremljene in motorizirane različice za povprečnega kupca cenovno že izven meja, ki jih dovoljuje denarnica.

Razlika v primerjavi z S-maxom je še v ceni. Večji volumen notranjega ozračja stane okoli tisočak in pol več. Se splača? Odvisno, če nameravate pogosto voziti sedem potnikov, je galaxy dejansko najprimernejši, prava dnevna soba na kolesih je, sicer pa tudi S-max ponuja dva zasilna, ko bo potrebno koga prepeljati nekam blizu. Ker pa za tako številčne družine pri Fordu ponujajo tudi zelo prijetne potniške kombije, ki so morda le manj udobni, a prostorsko za veliko potnikov bolj primerni, velja pokukati še v tisto smer.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford galaxy 2.0 TDCi powershift titanium
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 132 (180) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 2.000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4848 x 1916 x 1747
medosna razdalja v mm 2890
prtljažnik v litrih 300
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1760 (840)
največja hitrost v km/h 208
pospešek 0-100 km/h v s 9,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,1/4,9/5,4
poraba na testu v l/100 km 8,6
cena osnovnega vozila v EUR 29.310
cena testnega vozila v EUR 35.980
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 39.000

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 23. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |