Proizvajalci redno posodabljajo svoje avtomobile, verjetno pa so pri Mazdi edini, ki vsako leto znova povedo, kakšne posebnosti prinaša novo modelno leto. V treh letih se je nekaj svežine nabralo tudi pri CX-5.
Drugo generacijo mazde CX-5 smo Slovenci spoznali malo pred poletjem leta 2017, zaradi oblikovalskega jezika KODO pa še vedno izgleda, kot da bi jo pravkar izrisali. Seznam osnovne opreme se je v teh letih razširil in že vstopni model ponuja LED luči in 17-palčna platišča, sistem za preprečevanje naleta ter opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, takisto premore sistem za vektorsko razporeditev navora med kolesi. Pri polpetem metru dolžine ponuja slabih 500 litrov prostora v prtljažniku, na testu pa imamo različico z 2,2-litrskim turbodizlom, ki proizvede 110 kW (150 KM) moči in 380 Nm navora med 1.800 in 2.600 vrtljaji. To pomeni, da se do 100 km/h požene v 10,9 sekunde in doseže hitrost 196 km/h, povprečno pa bi moral porabiti 7,2 litra dizla na 100 prevoženih kilometrov. Kako hitro bomo mi izpraznili 58-litrski rezervoar izveste kmalu v testu.