Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Subaru impreza

Regionalna premiera

Avtor prispevka: Anže Jereb
Pozabite na povezavo oznak impreza ter WRX STi. Novinka bo prepričevala predvsem z varnostjo ter udobjem, zato je na voljo le en motor pa še ta ne poka od moči. Še vedno pa se pelje izjemno prijetno.
Subaru impreza
Foto: Subaru, Anže Jereb
24. 11. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0
mednarodna premiera subaru impreza
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Se mi je zdelo zanimivo, da so med tiskovno konferenco večkrat omenili, da se novi subaru impreza pelje bolje. Da je torzijska trdnost v primerjavi s prejšnjo boljša kar za 70 odstotkov in da so z nekaterimi popravki uspeli zmanjšati bočno nagibanje kar za petdeset odstotkov. Pohvalni rezultati, kajne? Zlasti, če pomislimo, da so bile že prej vozne lastnosti ena najboljših vrlin tega avtomobila … Ampak vseh teh popravkov niso naredili zaradi športnosti, te besede med tiskovno konferenco niso uporabili niti enkrat. Vse je namenjeno le večji varnosti in večjemu udobju. Kaj pa WRX STi? Pravijo, da bo oznaka ostala, a skoraj zagotovo ne bo več pripeta imprezi.

Še vedno dvomim, da bo ta avtomobil pri nas huda uspešnica, mnogo raje imate namreč golf, megane in ostale, je pa vseeno zašiljena bolj po evropskem okusu. Sprednji del ostaja 'subarujevsko' prepoznaven, ampak je bolj agresiven. Nasploh se mi zdi oblikovno bolj skladen. Po zunanjih merah že prejšnja generacija ni bila posebej sramežljiva, ta je še malce zrasla in v dolžino meri že skoraj 4,5 metra, torej je med večjimi, so pa uspeli nekaj te dolžine uspešno prenesti v bolj prostorno notranjost. Kolesa so postavljena malce bolj na robove, zaradi česar je prtljažnik sicer le malenkost večji, je pa dosti več prostora za potnike. Tudi zadaj se sedi zelo udobno.

Bistveno večji napredek je pri sami ergonomiji in materialih. Res bistveno večji. Notranjost je sedaj zelo prijetna, materiali so večinoma mehki in lepo zašiljeni, pred voznikom pa je 8-palčni zaslon (osnovni paket opreme ima 6,5-palčnega), ki je sedaj lepo integriran v celotno okolje. V prejšnji generaciji se mi je zdel postavljen precej nerodno, kot bi ga kdo naknadno postavil tja. Sedaj je vse skupaj bolj elegantno in posledično je notranje počutje dosti boljše. Tudi sedež je fajn, ampak to naj vas ne preseneča, smo že na področju, kjer je bila impreza od nekdaj vrhunska.

Pri vožnji. Tudi ta se pelje vrhunsko. To ne pomeni, da je športna in vedno pripravljena na napad na zavoje, pravzaprav je spet presenetljivo mehka in udobna, celo bolj kot prej. Se pa izjemno malo nagiba, ker je težišče zelo nizko, občutek na volanu je še vedno skoraj perfekten, lepo obtežen in komunikativen, tukaj ni kaj dodati. Če radi vozite, je tole hud tekmec hondi civic, ki se prav tako odlično pelje. Le da ima impreza še štirikolesni pogon, zaradi česar je izjemno suverena tudi takrat, ko so ceste manj prijetne.

In morda se mi ravno zaradi odlične voznosti zdi največja hiba tega avtomobila pogonski sklop. Na voljo je le en motor, in sicer 1,6-litrski atmosferski bencinski motor, ki ponudi 84 kW moči, to je 114 'konjev', in 150 Nm navora. Ko se boste želeli hitreje zapoditi v ovinke, bo hitro premalo, še posebej, ker je vedno povezan le z brezstopenjskim menjalnikom lineartronic. Ročni ni v ponudbi. Kombinacija ima logično ozadje, na takšen način najbolj suvereno deluje sistem EyeSight, ki vključuje opozorilnik pred trčenjem, avto potem lahko sam zavira in nekaj časa celo vozi povsem sam.

Menjalnik sam po sebi ni slab, pravzaprav je med boljšimi, tokrat je celo lažji, manjšo maso ima tudi motor, menjalniku pa so uspeli še povečati območje delovanja, da je manj glasen. Pri običajni vožnji je super, sicer pa boste želeli več, predvsem, ker so vozne lastnosti tako zelo prijetne. Dizelskega motorja sploh ne bo več, čez kakšno leto ali dve lahko pričakujemo hibridno različico. Subaru torej največ moči trenutno vlaga v varnost in hibridne sisteme. Impreza je pri japonski organizaciji JNCAP dobila kar 199,7 točk od skupno 208. To ni uspelo še nobenemu avtomobilu.

Cena je 19.990 EUR. Dva dodatna paketa malenkost popestrita izgled, dodata večji zaslon, najdražji vas bo stal 27.990 EUR.

Sicer pa so na voljo trije paketi opreme, že osnovni ponuja menjalnik lineartronic, vso varnostno opremo, EyeSight je namreč serijski, 6,5-palčni zaslon in štirikolesni pogon. Cena je 19.990 EUR. Dva dodatna paketa malenkost popestrita izgled, dodata večji zaslon, najdražji vas bo stal 27.990 EUR. Drugo leto naj bi takšna kombinacija premamila okoli dvajset Slovencev.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 8. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |