Bavarsko srce je iz aluminija
BMW 540i luxury line
Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
BMW serije 5 se je v prejšnji generaciji prodal v 2,2 milijona primerkih od leta 2009, s čimer tvori srce bavarske znamke.
Pa ni. BMW serije 5 se je v prejšnji generaciji prodal v 2,2 milijona primerkih od leta 2009, s čimer tvori srce bavarske znamke. To je avto, ki z vsako generacijo na novo postavi standarde v razredu, in avto, ob katerem vsi lastniki starih petic na avtocesti upočasnijo in si ga z zanimanjem ogledajo, potem pa spet na polno pohodijo in odfrčijo mimo. Ja, povprečna hitrost voznikov BMW-jev je vedno malo višja, zato mora biti avtomobil v prvi vrsti odlično izdelan.
Včasih smo bili navajeni, da vse, kar je več kot 530, pomeni V8. No, danes je pri BMWju 530i dvolitrski štirivaljni motor, v testnem 540i pa trilitrski vrstni šestvaljnik. Naj vas ne skrbi, moči ne manjka. 250 kW oziroma 340 'konjev' je dovolj, da konkretno potegne, največji navor 450 Nm doseže že pri samo 1.380 vrtljajih. Verjetno je jasno, da to pomeni odločno pospeševanje že takoj nad prostim tekom.
Mogoče si bo kdo želel več drame od nove petice, ampak v prihodnosti pripelje še M5.
Mogoče si bo kdo želel več drame od nove petice, ampak v prihodnosti pripelje še M5, če imate dovolj pod palcem. Že testni je z res bogato opremo stal 99 jurjev, osnovni s takšnim motorjem in menjalnikom pa 65.800 EUR. Bi bilo zelo 'fajn', če bi bil za ta denar spredaj V8, ampak vem, drugi časi so. K sreči BMW nima prav nobenih težav s prilagajanjem.
tehnični podatki | BMW 540i luxury line |
vrsta motorja | turbobencinski, šestvaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2998 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 250 (340) od 5.500 do 6.500 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 450 od 1.380 do 5.200 |
menjalnik | samodejni, osemstopenjski |
pogon | na zadnji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4936 x 1868 x 1466 |
medosna razdalja v mm | 2975 |
prtljažnik v litrih | 530 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1670 (600) |
največja hitrost v km/h | 250 |
pospešek 0-100 km/h v s | 5,1 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 9,2/5,6/6,9 |
poraba na testu v l/100 km | 9,5 |
cena osnovnega vozila v EUR | 51.950 |
cena testnega vozila v EUR | 65.822 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 99.151 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!