Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Bencinski ples med zavoji

Mercedes-Benz C 200 T 4MATIC AMG line

Avtor prispevka: Anže Jereb
Obisk lepotilnice je mercedes-benzu C popravil frizuro, pristrigel brčice in pobelil zobe. In še sendvič je dobil za popotnico, da sedaj lepše brni, ko vandra po svetu.
Bencinski ples med zavoji
Foto: Anže Jereb
17. 6. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

izgled je še vedno ena njegovih večjih vrlin
doplačilni zasloni notranjost naredijo občutno bolj sodobno
voznikovo okolje je odlično, položaj za volanom tudi
1,5-litrski bencinski motor je precej dober in pohvalno tih
enako velja za 9-stopenjski menjalnik, je hiter in učinkovit
odlično podvozje zagotavlja veliko udobja …
… ali pa zelo živahen karakter in željo po napadanju zavojev
multimedijski sistem je intuitiven in hiter
blagohibridni sistem poskrbi za nekaj dodatne tišine …
… in umirjenosti pri vklapljanju motorja na semaforju
poraba goriva je prevelika
cena vozila ni prijazna do denarnice
plastika na armaturni plošči včasih še vedno zaškripa
prostornina prtljažnika je še vedno razmeroma majhna
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.5 (11 glasov)

Očitno je Robert Lešnik s svojo ekipo oblikovalcev delo odlično opravil že pred štirimi leti, saj tokratna prenova oblikovno ni prinesla posebnih sprememb. Seveda sta drugačna odbijača in drugačne so luči, ampak bo treba res konkretno pogledati, da boste razliko v praksi tudi opazili. C je bil lep že prej, lep ostaja tudi po prenovi in še vedno se mi zdi tole eden najbolj elegantnih in oblikovno zanimivih predstavnikov segmenta. Še posebej s paketom AMG line. Frajerski družinski karavan je tole!

Znotraj je sprememb več, ker so zasloni in infotainment v teh letih hitro napredovali in je bilo treba stopiti v korak s konkurenco. Osrednji zaslon je sedaj občutno večji kot prej, a le če boste za takšnega doplačali. Osnovni ima še vedno le 7 palcev, v testnem pa dobrih 10. In 12,3-palčni digitalni merilniki pred voznikom so tudi super, spet, če boste zanje doplačali, sicer vas čakajo klasični analogni. Osnovna oprema ne ponudi teh bonbončkov.

Oba zaslona moram pohvaliti, ker je vse skupaj zelo odzivno in ločljivost je odlična, ostali sklopi voznikovega prostora pa so praktično nespremenjeni. Še vedno uporabni, še vedno vse skupaj dobro izgleda in še vedno kakšna stvar malo zaškripa, če boste malo manj nežni. Ko na primer desno koleno malce bolj suvereno 'počiva' na osrednjem delu armaturke … Je pa prostora dovolj tudi zadaj, sedi se dobro in nimam pripomb.

Še vedno se zato strinjam, da je pred dvema letoma C upravičeno zmagal na našem testu PRIMA. Odlično izgleda, položaj za volanom je vrhunski, tudi pelje se izjemno lepo, saj je nadvse udoben in hkrati nima pripomb pri hitrejši vožnji. Med vozniškimi programi je precejšnja razlika, zato v načinu sport+ C zelo suvereno zagrize v zavoj, podvozje je takrat celo 15 milimetrov nižje, volan je zelo neposreden, C pa prav uživaški.

Celo prtljažnik je s 490 litri precej uporaben, čeprav ga ne primerjajte s tistima v za razred manjših golfu ali octavii.

V načinu comfort ostane občutek na volanu enako zanesljiv, je pa podvozje občutno bolj prizanesljivo in udobje bo otroke hitro zazibalo v spanje. Celo prtljažnik je s 490 litri precej uporaben, čeprav ga ne primerjajte s tistima v za razred manjših golfu ali octavii, ker sta precej bolj prostorna. Mi je pa všeč prtljažni rolo, ker se prav lepo odmakne ob odprtju prtljažnih vrat.

Po neštetih testih različic 200 d in 220 d sem bil navdušen, da je v nosu testnega bencinar. Turbobencinski motor, pravzaprav, z 1,5 litra prostornine in 135 kW moči. Motor je povsem nov v tem avtomobilu, lahko pa ga izberete celo v blagohibridni izvedenki. Testna je z 48-voltnim omrežjem že takšna, zato ima še 14 ’konjičkov’ več, skupaj jih torej pod pokrovom rezgeta skoraj 200. Ne pričakujte norih pospeševanj, še manj pa atraktiven zvok motorja. Je v bistvu precej brezvezen in pospeševanja so zgolj povprečna, čeprav vseeno nikoli ni bilo občutka, da je moči premalo. Le tistega močnejšega potiska v hrbet ni čutiti, ker motor zelo zvezno pospešuje. Kombinacija je vsekakor bistveno boljša kot dizelska alternativa.

Motor je tih in miren, hitro se ogreje, z 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom se odlično ujameta.

Motor je namreč tih in miren, hitro se ogreje, z 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom se odlično ujameta, na semaforjih se skoraj neslišno vklaplja … vse super in dobro paše v ta avto. Sem pa pričakoval manjšo porabo goriva, ki je zlahka devet ali pa celo deset litrov, kar je preveč. Umirjena daljša avtocestna vožnja se je zaključila z nekaj decilitri manj kot devetimi litri, ob nekaj malce bolj hitrih kilometrih pa takoj narasla na slabih deset.

Ker je po številu asistenčnih sistemov C sedaj na nivoju večjega S in zna napol celo avtonomno voziti, še ena opazka. Načeloma me ne moti oziroma je celo dobro, da nekaj bdi nad nami. Me pa moti, ko mi ob blagem zavoju tempomat v želji po udobju ali pa varnosti, niti ne poznam razloga, brez potrebe nastavljeno hitrost 130 km/h zmanjša in potem po zavoju ponovno poveča. Ker potem med vožnjo ves čas nekaj pospešuje in zavira in je enostavno tečen. Zelo previden je tudi ob približevanju drugemu vozilu, pa čeprav na drugem pasu avtoceste, in spet za vsako figo zmanjšuje nastavljeno hitrost.

Takšen motor skratka priporočam bolj od dizelskega, ker ima na vseh področjih prednosti, le pri porabi ne.

Takšen motor skratka priporočam bolj od dizelskega, ker ima na vseh področjih prednosti, le pri porabi ne. A naj vas ta ne skrbi, ker boste za točno takšen C T odšteli okoli 70 tisočakov. Samo dodatne opreme je za 25 'jurjev' oziroma eno nabrito fiesto ST. A v tem razredu so cene pač takšne, avtomobili pa seveda praktično brezhibni. Če boste le vzeli digitalne merilnike, večji zaslon, paket AMG line in še kaj.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz C 200 T 4MATIC AMG line
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1497
moč v kW (KM) pri vrt./min 135 + 10 (184 + 14) od 5.800 do 6.100
največji navor v Nm pri vrt./min 280 od 3.000 do 4.000
menjalnik samodejni, devetstopenjski, 9G-tronic
pogon na vsa štiri kolesa, 4MATIC
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4702 x 1810 x 1457
medosna razdalja v mm 2840
prtljažnik v litrih 490
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1650 (590)
največja hitrost v km/h 230
pospešek 0-100 km/h v s 8,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,8/5,5/6,7
poraba na testu v l/100 km 10,3
cena osnovnega vozila v EUR 33.980
cena testnega vozila v EUR 41.420
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 71.084

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Glede na to da ima popolnoma uso opremo je cena dejansko nizka
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |