Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Celo prtljažnik je s 490 litri precej uporaben, čeprav ga ne primerjajte s tistima v za razred manjših golfu ali octavii.
V načinu comfort ostane občutek na volanu enako zanesljiv, je pa podvozje občutno bolj prizanesljivo in udobje bo otroke hitro zazibalo v spanje. Celo prtljažnik je s 490 litri precej uporaben, čeprav ga ne primerjajte s tistima v za razred manjših golfu ali octavii, ker sta precej bolj prostorna. Mi je pa všeč prtljažni rolo, ker se prav lepo odmakne ob odprtju prtljažnih vrat.
Motor je tih in miren, hitro se ogreje, z 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom se odlično ujameta.
Motor je namreč tih in miren, hitro se ogreje, z 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom se odlično ujameta, na semaforjih se skoraj neslišno vklaplja … vse super in dobro paše v ta avto. Sem pa pričakoval manjšo porabo goriva, ki je zlahka devet ali pa celo deset litrov, kar je preveč. Umirjena daljša avtocestna vožnja se je zaključila z nekaj decilitri manj kot devetimi litri, ob nekaj malce bolj hitrih kilometrih pa takoj narasla na slabih deset.
Takšen motor skratka priporočam bolj od dizelskega, ker ima na vseh področjih prednosti, le pri porabi ne.
Takšen motor skratka priporočam bolj od dizelskega, ker ima na vseh področjih prednosti, le pri porabi ne. A naj vas ta ne skrbi, ker boste za točno takšen C T odšteli okoli 70 tisočakov. Samo dodatne opreme je za 25 'jurjev' oziroma eno nabrito fiesto ST. A v tem razredu so cene pač takšne, avtomobili pa seveda praktično brezhibni. Če boste le vzeli digitalne merilnike, večji zaslon, paket AMG line in še kaj.
tehnični podatki | mercedes-benz C 200 T 4MATIC AMG line |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1497 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 135 + 10 (184 + 14) od 5.800 do 6.100 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 280 od 3.000 do 4.000 |
menjalnik | samodejni, devetstopenjski, 9G-tronic |
pogon | na vsa štiri kolesa, 4MATIC |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4702 x 1810 x 1457 |
medosna razdalja v mm | 2840 |
prtljažnik v litrih | 490 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1650 (590) |
največja hitrost v km/h | 230 |
pospešek 0-100 km/h v s | 8,4 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 8,8/5,5/6,7 |
poraba na testu v l/100 km | 10,3 |
cena osnovnega vozila v EUR | 33.980 |
cena testnega vozila v EUR | 41.420 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 71.084 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!