Hišnim linijam, ki sedaj namesto dinamičnega karavana diktirajo obliko skoraj športni limuzini, ne gre oporekati. Do zadnjih vrat je oblika enaka. Že poznana sprednja maska z velikimi žarometi, katere krasijo zaobljene led dnevne luči, se nadaljuje v nizko bočno linijo, ki daje limuzini malce kupejevski pridih. Zadek je zelo podoben tistemu z elantre, vseeno pa so luči bolj dodelane, tudi z led tehnologijo, in tako že na prvi pogled delujejo bolj prestižno. Dimenzijsko je avtomobil v primerjavi s karavanom izgubil le tri centimetre dolžine in tako meri 4740 mm, ostale mere pa ostajajo enake.
Notranjost je poznana, armaturna plošča ohranja dinamično obliko hišnih modelov, med režami za zrak pa stoji radijska oz. navigacijska enota. Štirikraki volan nakazuje na umirjen limuzinski karakter avtomobila in je v najbogatejšem paketu opreme celo ogrevan, prednja sedeža pa v kombinaciji z usnjem ponujata tudi hlajenje. Na zadnji klopi je dovolj prostora, zaradi nizke bočne linije pa višji ne bodo sedeli tako udobno.
Spisek serijske opreme zajema elektronski stabilizacijski sistem ESP, električno ročno zavoro, pomoč pri speljevanju v klanec, klimatsko napravo in potovalni računalnik. Spisek se pri izbiri paketov opreme style in premium podaljša med drugim tudi z ogrevanimi in hlajenimi sedeži, usnjem, kamero za vzvratno vožnjo, ksenonskimi žarometi in kupom drugih elektronskih bonbončkov.
V ponudbi sta dva bencinska in dva dizelska agregata. Oba dizelska svojo moč razvijata iz 1685 kubičnih centimetrov prostornine, šibkejši pridela 85 kilovatov in 260 Nm navora, močnejši pa okroglih 100 kilovatov in 330 Nm. Bencinska sta na voljo s prostornino 1,6 litra in 99-imi kilovati, ter 2,0 litra s 130-imi.
Pri Hyundaijevem paradnem konju dajejo največji poudarek kvaliteti. Kupce bodo tako s svojo petletno garancijo in neomejenim številom prevoženih kilometrov ponovno prepričevali, da za 18.990 €, kolikor stane osnovna izvedenka, oziroma 28.190, kolikor stane najdražja, avtomobil ponuja zelo veliko. V zagotavljanju kvalitete so šli celo tako daleč, da vso kovino izdelujejo v lastni jeklarni, čas pa bo pokazal, kako se bo znamka odrezala na našem trgu v prihodnosti.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!