Tri sekunde
Mini roadster cooper S
![Tri sekunde](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-large/667x400/middlexcenter/100/40011472441256048.jpg)
![](/application/volan/upload/vimeo/47114752.jpg)
Avtomobilček je še vedno majhen, mini pač, in tukaj ima samo dva sedeža, kar je edino pravilno, ker tudi v navadnem miniju cabrio težko sedijo štirje. Zato je v tem primeru lahko tudi prtljažnik malo bolj uporaben za kakšne vikend torbe za dva. V bistvu je glede na mere 'avtomobilčka' z 240 litri prav zajeten in gre vanj še vsaj plato kakšne fine pijače poleg torb in kozmetičnega kovčka. Takšnega minija si namreč želijo tudi ženske, čeprav vsaj kar se voznih lastnosti tiče, sploh ni tako ženski…
Še vedno je dovolj trd in neposreden, da daje dobre občutke za volanom. V ovinkih sicer ni tako uživački kot coupe, ampak to samo, če ste vozili tudi tistega in ju potem neposredno primerjate. Če je ta prvi, ki ga boste držali za volan, vas bo navdušil. Pri minijih me pač vedno navduši, kako lepo se voznik zlije z njimi, tudi če gre za čisto osnovne modele. Če gre za cooper S pa je pod pokrovom motorja 1,6-litrski turbomotor s kar 135 kilovati (184 KM), kar pomeni še veliko več veselja! Ker je tudi ta mini lahek, manj kot 1.200 kilogramov bi pokazala tehtnica, to lahko pomeni le fine pospeške. Sedem sekund, kolikor piše v tehničnih, se sliši slabše, kot obljubljajo občutki v resnici, tako da je kljub zasnovi brez strehe užitkov dovolj. Karoserija se za avto brez strehe malo zvija in trese. Seveda gre zasluga tudi kratki medosni razdalji pa vendarle.
Znotraj nisem odkrival nič novega, ergonomija je takšna kot pri vseh minijih, le da je v tem prostor še veliko bolj utesnjen in da bi bil lahko vsaj tisti mali zaslon s podatki med merilnikom vrtljajev neposredno pred voznikom bolj radodaren z informacijami. In še tole me moti, da so miniji znotraj zelo plastični. Pa ne zaradi izgleda, ampak se mi zdi vse skupaj tako krhko, da bo po nekaj letih uporabe kakšen kos manjkal. Ker elektrika ne pomaga strehi, se je potrebno seveda ustaviti, da jo zložite in to pač traja potem malo dlje, ker morate iz avta, sicer pa takšen uživaški mini stane z vso opremo 29 tisoč evrov. Konkurence ne morete našteti niti na prste ene roke, tako malo je je, zato ga pograbite, če želite biti posebni.
tehnični podatki | mini roadster cooper S |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1598 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 135 (184) pri 5.500 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 240 od 1.600 do 5.000 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 3734 x 1683 x 1390 |
medosna razdalja v mm | 2467 |
prtljažnik v litrih | 240 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1185 (290) |
največja hitrost v km/h | 227 |
pospešek 0-100 km/h v s | 7,0 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,5/5,1/6,0 |
poraba na testu v l/100 km | 8,6 |
cena osnovnega vozila v EUR | 21.900 |
cena testnega vozila v EUR | 27.500 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 29.180 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
01 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 |
08 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/23360078409314156.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/25266248267143964.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/45503486599773168.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/57652728911489248.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/11863858997821808.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/58000140078365800.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/37341193063184616.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/14532345766201616.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/64311343710869552.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/68415086390450600.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/50697362748906016.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/36772069707512856.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/94538445957005024.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/13392323069274426.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/92412502877414224.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/88917939038947232.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/54668685607612136.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/61316186375916008.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/90133448923006656.jpg)
![](/application/volan/request/image/image.php/news/news/thumb-medium-2/40x30/middlexcenter/100/35376809677109124.jpg)