Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Oprema ne naredi avta

Mazda6 sport combi 2.0i attraction

Avtor prispevka: Anže Jereb
Pri Volanu smo na testu imeli že precej različic nove mazde6. Preizkušali smo jo z različnimi motorji, pri opremi pa so bila vsa testna vozila pošteno založena z dodatki. Zato smo enostavno morali vzeti še manj opremljeno šestico.
Oprema ne naredi avta
Foto: Anže Jereb
4. 11. 2014 ob 13:25
Komentarjev: 2

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

odlični "pametni" žarometi, ki sami prilagajajo dolžino snopa
kot vedno odlično počutje v kabini
zaradi manjših platišč še bolj udobna kot sicer
dobra zvočna zatesnitev za res tiho vožnjo
suverena v zavojih, komunikativna, na željo tudi dinamična
pod osmini litri zadovoljiva poraba
kljub temu, da tokrat ni bila nabasana z opremo, pogrešali nismo skoraj nič...
...skoraj; pametni ključ in vzvratna kamera bi prišla prav
še vedno motijo malenkosti v kabini, kot je neugledna digitalna ura
tovorni prostor bi lahko bil večji
malce neskladen dizajn armaturne plošče
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (17 glasov)
video test mazda6 sport combi 2.0i attraction
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Zanimalo nas je namreč, če je bila oprema tista, ki nas je zavedla, da smo bili nad šestico navdušeni v tem testu, v tem in tudi v tem. In veste kaj, ni bila. Šestica je enostavno odličen avtomobil. Tokratna je imela paket opreme attraction, ki je nekje na sredini ponudbe, nima denimo usnja na sedežih, ni 19-palčnih platišč, pametnega ključa, zmogljivega avdiosistema znamke Bose, ni navigacije, čeprav se na armaturni plošči vseeno nahaja gumb, ni kamere zadaj in sistema i-eloop, ki regenerira del energije. In dejansko večine stvari nisem pogrešal, morda še najbolj pametni ključ za odklepanje avta in vzvratno kamero.

Tiste bolj pomembne elemente boste našli tudi pri tej stopnji opreme. Pohvaliti moram predvsem pametne žaromete, ki delujejo res odlično in sami prilagajajo dolžino snopa, predvsem pa boste pri šestici navdušeni zaradi splošnega počutja v njej. Vse je namreč pregledno, kakovostno izdelano, položaj za volanom je prijeten in zvočna zatesnitev zelo dobra. Mnjša platišča so v tokratnem primeru poskrbela, da je bila šestica za odtenek bolj udobna, vseeno pa vozniško zelo suverena. Komunikativna in lahko dinamična, vedno pa dovolj udobna, da ni pretresala potnikov.

Bogato opremljene izvedenke so posledično tudi drage, tokratnih 27.000 EUR, kolikor pride natančno takšna šestica, je za mnoge lažje dosegljivih. Cena velja seveda za različico z dvolitrskim bencinskim motorjem, ki ga zopet lahko pohvalim. Porabi manj kot osem litrov, je spodobno zmogljiv in suveren, predvsem pa neverjetno tih in miren. V prostem teku se ga praktično ne sliši in tudi pri višjih hitrostih je izjemno tih.

Takšna mazda6 je v karavanski različici skratka zelo prepričljiv in prostoren avtomobil, ki ga mirno lahko priporočim vsakomur. Morda tudi zato, ker se pelje resnično lepo in glede na velikost presenetljivo dinamično.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mazda6 sport combi 2.0i attraction
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1998
moč v kW (KM) pri vrt./min 107 (146) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 210 pri 4.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4800 x 1840 x 1480
medosna razdalja v mm 2750
prtljažnik v litrih 522
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1305 (675)
največja hitrost v km/h 206
pospešek 0-100 km/h v s 9,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,2/4,6/5,6
poraba na testu v l/100 km 7,6
cena osnovnega vozila v EUR 21.290
cena testnega vozila v EUR 25.690
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 27.000

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
MDYxMDIwMTI1OTcuanBnMTM4MzY0MTU1OA==.jpg
euro pravi:
Za ta denar raje kupim kaj drugega.
(pred 1 desetletji )
MDYxMDIwMTI1OTcuanBnMTM4MzY0MTU1OA==.jpg
euro pravi:
Meni Mazda ni bila nikoli všeč.
(pred 1 desetletji )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 11. 12. 2024
December 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |