Audi Q5 hybrid quattro
Domača premiera
Zato tudi cena vozila ne igra najpomembnejše vloge, takšnega hibrida si bodo kupci kupili predvsem zaradi drugačnosti in morda ekološke osveščenosti. Pri nas Q5 hybrid stane 59.900 evrov, kar je za dvanajst tisočakov več kot stane različica z dvolitrskim TFSI motorjem. Hybrid ima pod pokrovom enak motor, ki mu pomaga še elektromotor, v dvanajst tisočakov višjo ceno pa je všteta tudi precej bogatejša oprema.
Pogonski sklop vsebuje dvolitrski bencinski motor, ki razvija 155 kW in elektromotor z največjo močjo 40 kW. Skupna moč sistema znaša 180 kW, Q5 hybrid pa se zgolj na elektriko lahko kratek čas premika tudi pri hitrosti 100 km/h oziroma prevozi tri kilometre dolgo razdaljo pri konstantnih 60 km/h. Ob močnem pritisku na plin delujeta oba motorja hkrati, a ne dlje kot 10 sekund, po tem času se elektromotor izključi. Pri Audiju so še posebej ponosni na to, da baterije tehtajo le 36,7 kilograma in zasedajo volumen 26 litrov. Zato prostora ni bistveno manj, pa tudi masa vozila ni kaj dosti večja.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!