Kaj nam je bilo všeč in kaj ne
Audi ima med premijskimi znamkami trenutno najstarejšo floto vozil. Mercedes-Benz jo je že pridno prenovil, BMW ravno tako, močno migata tudi Jaguar in Volvo, zato ne preseneča, da so pri Audiju komaj čakali na letošnje leto, ki bo prineslo kopico novih modelov. Da jim bo nekaj mesecev lažje, je tudi k nam že pripeljal novi A4, ki je za znamko najpomembnejši. In če v Sloveniji Audi med premijskimi znamkami želi ostati prvi po prodaji, mora biti A4 odličen. In tudi je. Lahko …
Zato je v pravi kombinaciji novi A4 lahko profesor med konkurenco, v nepravi pa samo bistveno dražji od passata z malo bolj mondeno notranjostjo.
Testni ni imel ničesar od naštetega in je vseeno stal 47.640 evrov; deset 'jurjev' je k omenjeni ceni doprinesla dodatna oprema, ki pa mi kljub prebiranju seznama ni ostala v spominu. Bolj ali manj same malenkosti, ki skupaj cenovno veliko nanesejo. Zato je v pravi kombinaciji novi A4 lahko profesor med konkurenco, v nepravi pa samo bistveno dražji od passata z malo bolj mondeno notranjostjo. V tako zadržani črni barvi tudi oblika ne seka ven, od zadaj je kopija limuzinskega A3, spredaj pa od prejšnje generacije izgleda bolj drzno samo zaradi bolj zašiljenih luči. Samo po obliki sodeč bi lahko rekli, da gre le za prenovo, ker je tako zadržana, pa je A4 v resnici povsem nov.
A4 ponuja zelo dober občutek na volanu, predvsem pa zagotavlja udobno vožnjo, brez pretresanj ali drugih neprijetnosti. In izredno tih je, če boste veliko na avtocesti, boste to zelo cenili.
Tudi vožnjo hvalim, ker se A4 res lepo pelje in to je eden od vidikov, ki kupcem takšnih limuzin pomenijo največ. A4 ponuja zelo dober občutek na volanu, predvsem pa zagotavlja udobno vožnjo, brez pretresanj ali drugih neprijetnosti. In izredno tih je, če boste veliko na avtocesti, boste to zelo cenili. Pri 130 km/h je piš vetra praktično neslišen, upam reči, da je v tem boljši od tekmecev. Audi celo zatrjuje, da je enako tih kot A8. Celo za audije značilno podkrmiljenje so dodobra omilili in nos lepo zagrize v zavoj, zato je A4 med vožnjo predvidljiv in lahkoten.
tehnični podatki | audi A4 2.0 TDI sport |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1968 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 110 (150) od 3.250 do 4.200 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 320 od 1.500 do 3.250 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4726 x 1842 x1427 |
medosna razdalja v mm | 2820 |
prtljažnik v litrih | 480 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1505 (525) |
največja hitrost v km/h | 221 |
pospešek 0-100 km/h v s | 8,9 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,0/3,9/4,2 |
poraba na testu v l/100 km | 5,2 |
cena osnovnega vozila v EUR | 31.900 |
cena testnega vozila v EUR | 37.780 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 47.640 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!