Pri Renaultu je po novem to megane conquest, kot ga imenujemo na našem trgu, v Rusiji pa se enak avtomobil imenuje arkana. Dejansko gre za mešanca kombilimuzine ter klasičnega križanca, v oznako so mu dodali še besedo kupe, zato pravijo, da je tudi prvi takšen v svojem segmentu. Zadnja besedna oznaka ga kajpak še ne naredi kupeja, se pa streha vseeno bolj agresivno spusti pri zadku in s strani avtomobil izgleda bolj slok.
Oblikovno je zato precej samosvoj in ekstravaganten in dejansko še nadgrajuje osnovno vodilo, ki so ga imeli očitno tudi pri Citroënu s svojim novim C4. Tudi tisti je malce bolj dvignjen od tal oziroma višji od ostalih klasičnih predstavnikov segmenta. Takšen megane conquest je še dosti bolj. S trebuhom je kar 20 centimetrov oddaljen od tal, ob dolžini 4,568 metra pa ponuja med 480 in 513 litrov prtljažnika, odvisno od izvedenke. Ob tem pa tudi veliko prostora za potnike in po kabini še dodatnih 26 litrov odlagališč.
Torej! Oblikovno zanimiv vsekakor je, prostora tudi ni malo, znotraj pa vas bo kajpak takoj spomnil na klasični megane. Razporeditev armaturne plošče je skoraj identična in zelo podobne so tudi vozne lastnosti. Malo bolj umirjen deluje med zavoji in nekaj malega je več nagibanja, ampak še vedno ostaja več kot dovolj prijeten. Sicer pa bo že s svojim izgledom prepričal marsikoga, ki ga ostale stvari niti ne bodo zanimale. V Evropi so denimo trenutno le na štirih trgih vnaprej prejeli že več kot 10.000 naročil, kar potrjuje, da kupci po takšnih avtih hrepenijo.
Oblikovno paralelo dejansko lahko potegnemo že s starega renaulta 16, megane conquest pa je trenutno eden od osmih Renaultovih modelov z oznako e-tech. To pomeni, da je v vsakem primeru hibrid, včasih pravi in v nekaterih primerih le blagi hibrid. Je pa vseeno znanilec Renaultovih načrtov za prihodnja leta, do leta 2025 bodo ponudili 14 novih modelov, od tega jih bo kar 7 popolnoma električnih. In med 14 novostmi bo polovica predstavnikov segmenta C.
Motorji? Mikro-hibridni 1,3-litrski turbo bencinar lahko ponuja 140 ali 160 konjičkov, v obeh primerih pa je povezan s 7-stopenjskim robotiziranim menjalnikom. Pravi hibrid nosi oznako E-tech 145 in ponuja še baterijo velikosti 1,2 kWh, v tem primeru bencinskemu stroju pomaga še elektromotor z močjo 36 kW. Že mikro hibrid s svojim 12-voltnim omrežjem bojda poskrbi za dodatnih 20 Nm navora.
Še nekatere cene:
renault megane conquest TCe 140 EDC zen – 23.190 EUR
renault megane conquest TCe 140 EDC intens – 25.290 EUR
renault megane conquest TCe 140 EDC R.S. line – 27.890 EUR
renault megane conquest TCe 160 EDC R.S. line – 29.390 EUR
renault megane conquest E-tech zen – 24.690 EUR
renault megane conquest E-tech intens – 26.790 EUR
renault megane conquest E-tech R.S. line – 29.390 EUR