
Medtem, ko Walter kaj takšnega lahko izjavi, saj je Zeleni pekel odpeljal tudi v manj kot sedmih minutah, pa ostali lahko o času osmih minut le sanjamo. In če menite, da stezo poznate, ker ste na Gran Tourismu po njej prevozili že nešteto krogov, vam povem, da je ne poznate. Ko je človek postavljen pred dejstvo, da se z vso hitrostjo lahko zapelje po njej, cmok v grlu postane večji. Ampak pojdimo od začetka ...
Na Peugeotovo vabilo smo se seveda z veseljem odzvali in priznam lahko, da je v moji ne tako kratki karieri dela avtomobilističnega novinarja prav ta steza ostajala na seznamu želja. Doslej se po slavnem Nordschleife še nisem peljal, pred leti sem po delu steze le hodil peš, ko je bila ravno zaprta za glasbeni Rock am Ring. In od takrat sem si po njej še bolj želel peljati, ker me je po svoje nevarnost kar nekako privlačila, Verjetno enako velja za mnoge ostale voznike, ki se vsak dan podijo po njej.
Morda je Nordschleife tako priljubljen že zaradi tega, ker ne gre za dirkališče, ampak dejansko za enosmerno cesto, na kateri ni hitrostnih omejitev, so pa vse ostale omejitve, kakršne najdemo na drugih nemških cestah. Ena morda pomembnejših je ta, da se sme prehitevati le po levi strani. Morda pa je priljubljen tudi zato, ker se res zdi, da se peljete nekje po javni cesti, saj izletnih con ni, cesta je široka le sedem metrov in voznik sploh ne dobi občutka, da gre za zaprto stvar. Najbrž jo imajo tudi proizvajalci zato tako radi in je pri vsakem novem športniku dandanes pomemben le še dosežen čas tukaj. Poleg tega, da teste na njej opravljajo praktično vsi proizvajalci športnih avtomobilov, je steza odprta tudi za javnost. Na njej se lahko vozite tudi vi, sploh ni važno, kakšen avto imate. En krog stane 27 EUR, če vzamete štiri, je še malo ceneje in vas pride točno stotaka.
Večjih napak nisem naredil, kar je potrdil tudi on in me dejansko pohvalil (se moram pohvaliti še sam), ker so bile edine napake prazvaprav povezane z nepoznavanjem steze. Recimo kakšen vstop v zavoj po ne najbolj idealni liniji. Sicer pa je šlo gladko, RCZ R se je lepo držal in me niti enkrat ni negativno presenetil. Prehitel sem vsaj deset vozil, ne zgolj šibke in počasne, ampak tudi nekaj enakovrednih strojev, ki so se najbrž prvič znašli na tej stezi.
Prehitel me je pravzaprav le en avtomobil, dirkalnik v obliki starega M3, ki je mimo priletel tako hitro in enostavno, da ga že v nekaj sekundah nisem več videl. Ampak vseeno, užival sem in škoda je bilo le to, da se je vse skupaj tako hitro zaključilo. Ampak, Nordschleife me bo še videl ...
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!



















