Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Kuga, kva ali kaj?

Ford kuga 2.0 TDCi 132kW DPF 4x4 titanium

Avtor prispevka: Anže Jereb
V uredništvu smo imeli kugo. Ni bilo hudo, smo jo preživeli brez posledic, pravzaprav je bilo druženje povsem prijetno. Seveda, ker ni šlo za črno smrt, temveč za Fordovo kugo.
Kuga, kva ali kaj?
Foto: Gašper Miš
18. 1. 2016 ob 9:52
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

križance imate radi, kuga izgleda dobro in se za razred nadpovprečno dobro pelje
in ker jih imate radi, priporočamo to lepo in opazno barvo
prostora je znotraj za potrebe povprečne družine več kot dovolj
sidrišča isofix so enostavno dosegljiva, za družine kar pomemben podatek
samodejno prilagodljive žaromete le vzemite, so odlični
položaj za volanom je še vedno zelo dober, kljub malce preživeti notranjosti
štirikolesni pogon je dovolj zanesljiv tudi v malce bolj zoprnih razmerah
Dvolitrski motor je zmogljiv in navorsko radodaren, bo pa tudi dober že šibkejši ...
... ki bo 'popil' vsaj liter manj, takšen ne porabi prav malo
električno-pomična prtljažna vrata so prepočasna in nepotrebna
namesto takšne kombinacije, bi priporočil šibkejši motor in samodejni menjalnik
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (25 glasov)
video test ford kuga 2.0 TDCi 132kW DPF 4x4 titanium
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Zadnjo generacijo Fordovega srednje velikega SUV-ja smo preizkusili že večkrat v različnih motornih ter pogonskih kombinacijah, kar lahko preberete v tem testu in tem. Zato smo pravzaprav večino dejstev že podrobno razdelali in so tokrat na vrsti le značilnosti najbolje opremljene izvedbe. Kuga na posnetkih ima pod pokrovom najmočnejši turbodizelski motor, paket opreme titanium je zelo bogat, le menjalnik je tokrat ročni in bi doplačilo za robotizirani ceno še dvignilo.

Dvolitrski motor s 132 kW moči, torej s 180 'konji', suvereno vleče in zvočno niti ni posebej robat, zlasti znotraj njegov zvok ni moteč, hladen pa zunaj svojega porekla seveda ne more skriti. Prepričan sem, da bo zadovoljil tudi zahtevnejše, vedite pa, da porabi vsaj 8 litrov na sto kilometrov. Sicer to ni absolutno preveč, zna pa šibkejši motor popiti slab liter manj in je prav tako na voljo v povezavi s štirikolesnim pogonom, hkrati pa po zmogljivostih ne bo šepal daleč zadaj. Pa štirikolesni pogon? Ta je za povprečnega kupca povsem dovolj zmogljiv, saj so parkirišča pred nakupovalnimi centri vedno hitro splužena. Če se boste odpravili na kakšen makadam, bo tudi zanesljiv, brez skrbi.

Znotraj je v kugi dovolj prostora, ampak to že veste. Malo preživeta je le osrednja konzola, ki je pri nekaterih ostalih modelih že dobila novo podobo, sicer pa je še vedno uporabna in ji kaj dosti niti ne morem zameriti. Pri čisto novem modelskem letu je pa že na voljo novi sistem Sync II z velikim 8-palčnim zaslonom na dotik, ki poleg ponudbe številnih možnosti tudi na videz deluje precej bolj moderno. Avtomobil se pelje dobro, saj nenazadnje govorim o fordu, torej dovolj zanesljivo in lahkotno, tudi s pretresanjem na slabih cestah se ne boste posebej ukvarjali, jih kar dobro prežveči. Nikoli pa ne bo tako udoben kot focus, ker zaradi oddaljenosti od tal in višjega težišča tudi ne more biti.

Bogata oprema je v tokratnem primeru nanesla na dobrih 33 tisočakov. Titanium je od paketa trend dražji za okoli dva tisočaka, doprinese nekaj uporabnih zadev, kot so nastavljivi ledveni opori v sprednjih sedežih, dvopodročna klimatska naprava in samodejno vklapljanje luči, obenem pa sama notranjost že na videz deluje bolj bogato. Priporočam predvsem luči s samodejnim prilagajanjem snopa, brez težav pa bi se odpovedal električnemu odpiranju prtljažnih vrat, saj je počasno in nasploh zanj ne vidim potrebe. Tudi z 22 kW šibkejšim motorjem boste zlahka shajali, s tem prihranjen tisočak pa lahko namenite v doplačilo za robotizirani menjalnik, ki bo najbrž več odtehtal.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford kuga 2.0 TDCi 132kW DPF 4x4 titanium
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1997
moč v kW (KM) pri vrt./min 132 (180) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4524 x 1838 x 1703
medosna razdalja v mm 2690
prtljažnik v litrih 456
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1702 (548)
največja hitrost v km/h 202
pospešek 0-100 km/h v s 9,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,0/4,7/5,2
poraba na testu v l/100 km 7,8
cena osnovnega vozila v EUR 22.485
cena testnega vozila v EUR 30.760
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 33.445

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 9. 2024
September 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |