Citroën C5 aircross
Domača premiera
Praktično vse namreč lahko dobite z barvnimi ali drugačnimi dodatki in prav noben od modelov ni sramežljivo oblikovan. Mali C3 je pri nas v slabih dveh letih prepričal okoli 2.600 kupcev, C3 aircross v tem letu preko 500, berlingo pa v nekaj mesecih že 400. Ker mineva že 10 let od paradnega C5 (pred tem je bil na voljo še bolj paradni C6), veliko upov Francozi polagajo na novi C5 aircross.
C5 aircross tako obvlada avtonomno vožnjo druge stopnje.
Ta je po novem zastavonoša znamke in po vzoru trendov svoje linije kaže v obliki križanca. Kupcem bo na voljo od prihodnjega februarja, bojda so zaloge dovolj velike, da domov ne boste odšli peš, poleg precejšnje prostornosti pa se lahko pohvali še s kar dvajsetimi asistenčnimi sistemi, od katerih jih je 18 na voljo v paketu shine. C5 aircross tako obvlada avtonomno vožnjo druge stopnje.
Precej poudarjajo slogan ’Citroën Advanced Comfort', v katerega je zajeta celotna izkušnja, od svetlih materialov in velikih stekel za prijetno atmosfero, udobnih sedežev ter vzmetenja za veliko udobja, do enostavnosti uporabe v kombinaciji s prostorno razkošnostjo. Že v osnovi ima C5 aircross vzmetenje s progresivnimi hidravličnimi omejevalniki, ki se je med drugim izkazalo tudi v manjšem cactusu, zato zagotavljajo, da je to najbolj udoben predstavnik segmenta. Sporočimo, ko ga vzamemo na test. Sicer se pa za zanimivo obliko, ki v paketu shine sije s polnimi LED-lučmi, skriva prtljažnik s kar 720 litri prostornine, trije sedeži v zadnji vrsti pa so ločeno vzdolžno pomični in pri vsakem je možno nastavljati še naklon naslonjala. Tudi sicer je odlagališč ogromno in zato je jasno, da v prvi vrsti ciljajo na prostorsko zahtevne kupce. Ti so lahko moderne sorte, saj jim je na voljo še 6 tehnologij za povezljivost in bodo brez težav ves čas v stiku z ostalim svetom. Vsi motorji ustrezajo najnovejšim normativom Euro 6.2, na voljo pa sta dva dizelska in dva bencinska. 1,5-litrski BlueHDi ponuja slabih 100 kilovatov moči in je na voljo s šeststopenjskim ročnim ali 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Pri dvolitrskem dizlu s 180 'konjički' je samodejni menjalnik že serijski. Enako zalogo moči kot šibkejši dizelski motor ponuja tudi 1,2-litrski turbobencinski puretech 130, ki bo v naslednjem letu dobil možnost samodejnega menjalnika, 1,6-litrski turbobencinar pa prav tako ponuja 180 'konj'. V letu 2020 pričakujte še priključni hibrid, pet let pozneje pa kompleten asortima električnih vozil.Spodaj je nekaj cen, pri čemer je uvodna zapisana z zneskom 23.500 EUR, čeprav ponujajo pri Citroënu akcijo in je enako vozilo na voljo že za 21.750 EUR. Brez skrbi, akcija bo najbrž kar dolgotrajna.
citroën C5 aircross live puretech 130 – 23.500 EUR
citroën C5 aircross feel puretech 130 EAT8 – 29.650 EUR
citroën C5 aircross shine puretech 180 EAT8 – 33.150 EUR
citroën C5 aircross live BlueHDi 130 – 25.500 EUR
citroën C5 aircross feel BlueHDi 130 EAT8 – 29.150 EUR
citroën C5 aircross shine BlueHDi 130 – 30.850 EUR
citroën C5 aircross shine BlueHDi 180 EAT8 – 35.150 EUR
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!