Več kot 30 let po tem, ko so v sredini osemdesetih let pri Oplu opazili potrebo po malih dostavnikih in na trg poslali kadett combo, danes predstavljajo že petega člana te družine. Novinec, ki je večino življenjske dobe kasneje preživel pod imenom combo tour, zdaj sliši na ime combo life, prvič pa je bil zasnovan tudi z mislijo na potniško in ne več tovorno različico. Tako bo v prvi vrsti nagovarjal družine, tudi tiste največje, ki potrebujejo prostor za prevoz do sedmih potnikov. Na voljo bo v dveh dolžinah, in sicer prvi, dolgi 4,40 metra, in drugi, 35 centimetrov daljši, s 4,75 metra. Od dolžine bo odvisna tudi medosna razdalja, ki pri krajši meri 2,79, pri daljši pa 2,98 metra. Zaradi prevzema znamke s strani skupine PSA se je model po sedmih letih otresel tudi Fiatove podobe in bo po novem predstavljal bratski model berlingu multispace in rifterju (prej partner tepee), ki na trg prihajata nekoliko kasneje. Kljub enaki platformi, motorizaciji in še marsičemu Nemci pravijo, da ohranja Oplov oblikovalski DNK, kar boste opazili po motorni maski, žarometih z značilnim LED-svetlobnim podpisom, v primerjavi s konkurenti pa se bo lahko hvalil še s kratkimi previsi in visoko postavljenim motornim pokrovom.
Ker so si v notranjosti modeli bolj podobni, je dejansko še največja razlika v malce drugačnih merilnikih in volanskem obroču, ki tu nosi Oplov logotip. To obenem pomeni, da lahko na armaturni plošči najdemo do 8-palčni zaslon, občutljiv na dotik in povezljiv s sistemoma Apple CarPlay in Android Auto. Če boste doplačali, boste lahko v njem brezžično polnili tudi vaše mobilne naprave, combo life pa bo opcijsko opremljen še s številnimi USB-vhodi in celo 230-voltno vtičnico. Kot je za vozila znamke značilno, sta lahko ogrevana tako sprednja sedeža kot vetrobransko steklo, novinec pa v razred premierno prinaša še ogrevan volanski obroč. Vsekakor dobrodošla novost, čeprav vemo, da bodo družinam bistveno bolj pomembni njegovi notranji gabariti. Combo life za začetek ponuja kar 28 odlagališč s skupno prostornino 186 litrov, med temi pa se nam še najbolj zanimiv zdi zaprt predal nad polico prtljažnika. Kar 36 litrov meri, do njega pa lahko dostopate tako iz druge vrste kot od zadaj preko stekla, ki se odpira ločeno od prtljažnih vrat. Sam prtljažni prostor v primeru petsedežne postavitve pri krajši različici meri 597 litrov, pri daljši celo 850. S preklopom sovozniškega sedeža lahko ustvarite tudi do 3,05 metra prostora za prevoz daljših predmetov.
Če potrebujete več prostora za potnike, boste lahko doplačali še za dva dodatna sedeža v tretji vrsti, v drugi, kamor vodi dvoje drsnih vrat, pa si boste lahko omislili ločene sedeže s sidrišči isofix namesto klopi, deljive v razmerju 60 proti 40. Novinec se lahko pohvali še s številnimi naprednimi sistemi. Za začetek lahko bere prometne znake, opozarja na nenamerno menjavo voznega pasu in vozila v mrtvem kotu, ne manjkata niti opozorilnik na nezbranost voznika in nevarnost naleta, tudi pešce zazna in pred njimi po potrebi samodejno zavira, celo parkira lahko samodejno, kupci pa boste zagotovo cenili še prilagodljiv radarski tempomat, projekcijski prikazovalnik, kamero s 180-stopinjskim prikazom okolice in sistem 'flank guard', ki z 12 senzorji zaznava nizke ovire okrog vozila.
Ker kupci večinoma (pri potniških različicah v 72-ih odstotkih, pri tovornih pa celo 91-ih) posegate po turbodizelskih motorjih, je ponudba teh nekoliko bogatejša. Bencinski različici sta dve, dizelske pa tri. Vsi, ki boste želeli biti bolj ekološko osveščeni, boste izbirali med dvema 1,2-litrskima bencinskima trivaljnikoma, ki razvijeta 81 (110 KM) ali 96 kilovatov moči (130 KM). Dizelski motor je štirivaljni, prav tako prisilno polnjen, pri prostornini 1,5 litra pa ponuja 55 (75 KM), 74 (100 KM) oziroma 96 kilovatov (130 KM). Šibkejše različice so povezane s petstopenjskim, močnejše pa s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Osemstopenjski samodejni, ki bo omogočal tudi ročno pretikanje preko volanskih tipk, je rezerviran le za najmočnejši različici obeh polov. Pri bencinski bo serijski, pri dizelski pa opcijsko. Za bolj adrenalina polne družine bo zanimiv še sistem intelligrip, poznan iz modela grandland X. Pri Oplu z njim nadomeščajo pomanjkanje štirikolesnega pogona, vozniku pa omogočajo izbiro med petimi vnaprej nastavljenimi voznimi načini, k temu pa lahko prištejemo še pomoč pri spustu. Novi combo life, ki tehta približno 1.500 kilogramov, bo primeren tudi za ljubitelje kampiranja, saj lahko za seboj vleče prav toliko težko prikolico, v primeru, da ga boste naročili z vlečko kljuko, pa boste z njo prejeli še sistem za nadzor stabilnosti prikolice.
Več o paketih opreme in cenah vam povemo poleti, ko bodo te znane in bodo v salone zapeljali prvi primerki. Tokrat smo si lahko le na kratko ogledali eno izmed predserijskih vozil, medtem ko boste kupci na svojega čakali vsaj še do jeseni. Proti koncu leta se ponudbi pridružuje še tovorni opel combo cargo, s katerim želijo konkurirati priljubljenemu volkswagnu caddy, medtem ko bosta potniškemu combo life najhujša konkurenta kar koncernska brata. Koliko kupcev bosta prepričala skupaj, za zdaj še ni znano, vemo pa, da sta postavljena pred težko nalogo, saj v razredu, ki pri nas letno beleži 4.000 vozil (od tega 45 odstotkov potniških različic), Nemci prej niso igrali vidnejše vloge.