Prenova modelu sportage ne prinaša nič dramatičnega, četudi se je četrte generacije dotaknila na skoraj vseh področjih. Spredaj boste opazili novi meglenki in njeni okrasni obrobi, malce drugačna je motorna maska, to pa obdajata nova žarometa, ki opcijsko svetita v polni LED-tehniki. Kiini oblikovalci so se s prenovo dotaknili tudi svetil zadaj, lepša so še platišča, ki merijo od 16 do 19 palcev. Kupci lahko sportage naročite tudi v eni izmed petih novih karoserijskih barv, če iščete še več novosti, pa bo za vas različica GT-line. Na papirju je novosti precej, v praksi pa boste točno vedeli, za kateri model gre. Pravijo, da kabina ostaja bolj ali manj nedotaknjena, vseeno pa smo priča nekaj manjšim novostim v obliki volanskega obroča, malce lepših merilnikov ter dveh oblazinjenj. Armaturno ploščo krasi še 7-palčni zaslon na dotik, ta je zdaj del serijske opreme, še naprej pa lahko izberete tudi večji, 8-palčni. Novost predstavlja tudi prostor za brezžično polnjenje mobilnih naprav, radarski tempomat, ki deluje do popolne zaustavitve, kamera s ptičje perspektive in sistem, ki opozarja na nezbranost voznika. Številne druge si je sportage lastil že pred prenovo.
Več novosti najdemo pod motornim pokrovom. Na strani turbodizelskih različic je prej 1,7-litrski CRDi nadomestil nov 1,6-litrski, ki v šibkejši različici razvije 85 (115 KM) ter 280 Nm, v močnejši HP (High-Power) pa 100 kilovatov (136 KM) ter 320 Nm navora. Še bistveno bolj zanimiv je dvolitrski motor CRDi s tehnologijo EcoDynamics+. Gre za blago-hibridni model, ki deluje na osnovi 48-voltne napetosti, ta pa novincu omogoča možnost takoimenovanega jadranja ter mirnejši zagon vozila.
Bencinska ponudba ostaja nespremenjena, sta pa po novem oba motorja opremljena še s filtrom trdnih delcev, tako da že izpolnjujeta normative razreda Euro 6d-TEMP. V obeh primerih gre za 1,6-litrski štirivaljni motor, ki pri različici GDi razvije 97 kilovatov moči (132 KM) ter 161 Nm navora, pri prisilno polnjeni T-GDi pa 130 kilovatov (177 KM) ter 265 Nm. Sportage je serijsko opremljen še s sistemom ISG (Idle Stop & Go), povezan je s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, navor pa prenaša na sprednji kolesi. Pri nekaterih (predvsem močnejših) različicah lahko naročite tudi sedemstopenjski robotiziran menjalnik DCT, blagi hibrid pa je na voljo celo z novim osemstopenjskim samodejnim. Seveda je na voljo tudi štirikolesni pogon AWD, za katerega boste doplačali dobra dva tisočaka.
Da bo ponudba bolj razumljiva, so zdaj na voljo le še štirje paketi opreme (LX active, LX edition, EX fresh in GT-line), za te pa boste odšteli od 25.190 (1.6 GDi 2WD LX active, 6-st. roč.) do 44.990 evrov (2.0 CRDi HP AWD GT-line, 8-st. sam.). Kot smo pri Kii že vajeni, gre za redne cene, ki s končno, ki jo plača kupec, nimajo dosti skupnega. Na navedeni (ostale najdete tukaj) tako pričakujte 2.400 evrov takojšnega popusta, potem pa še 1.200 evrov v primeru, da se boste odločili za gotovinski nakup, oziroma kar 5.100 v primeru hišnega financiranja. To pomeni, da bo najcenejši na voljo za 17.690, najdražji pa za 37.490 evrov. Zastopnik pričakuje, da bo lahko s ponudbo le še okrepil položaj enega najbolj priljubljenih avtomobilov pri nas, ki je samo lani v Evropi prepričal več kot 130.000 kupcev.