Alternativa
Chevrolet cruze 2,0 VCDi LT
Prostora za sprednja potnika je dovolj, tudi sedeža sta dovolj udobna, da vas daljša pot ne bi smela utruditi, smo pa glede na dolžino in razred avtomobila več prostora pričakovali na zadnji klopi. Tam se bodo res odlično počutili le otroci in nižji potniki, za povprečno odraslo osebo pa ga je premalo. Zlasti pri kolenih ga hitro zmanjka. Prtljažnik je dejansko edina večja hiba vozila. Prostorninsko je sicer dovolj velik, a je vstopna odprtina precej majhna in prostor slabo obdelan. Najbolj pa dejansko motijo prtljažna vodila, ki se zajedajo vanj in zmanjšujejo njegovo uporabnost, saj ne more biti nič pod njimi.
Cruze je avtomobil za tiste, ki se radi vozite v bolj umirjenem slogu. Vzmetenje je namreč nastavljeno predvsem k udobju in avtomobil zato grbine premaguje z le majhnim pretresanjem potnikov, v zavojih pa je posledično tudi nekaj več nagibanja. Občutek ni slab, predvsem je mnogo boljši od občutkov, ki smo jih vajeni iz prejšnjih 'chevyjev', a dinamičnih ambicij ta avtomobil nima prav veliko. Napredek je opaziti tudi pri krmilnem mehanizmu; ta je bolj komunikativen od prejšnjih, a še vedno prelahkoten za res dober občutek pri dinamični vožnji.
Cruze seveda ni ugledal luči sveta zato, da bi navduševal v vsakem pogledu. Ne preseneča z inovativnimi rešitvami ali najnovejšimi tehnologijami, ne cilja na kupce, ki bi bili navdušeni nad kakšno posebej izstopajočo lastnostjo, bodisi nad voznimi lastnosti bodisi nad kakovostnimi materiali. Na nobenem področju ne postavlja mejnikov, a obenem na nobenem področju tudi ni posebej slab. Brez sramu se lahko postavi ob bok tekmecem kot sta limuzinska mazda3 in ford focus, zlasti, ko v obzir vzamemo še ceno, ki je nižja od konkurence. V primeru najbolje opremljenega testnega primerka to pomeni okoli devetnajst evrskih tisočakov.
tehnični podatki | Chevrolet cruze 2,0 VCDi LT |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventila na valj |
prostornina v ccm | 1991 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 110 (150) pri 4000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 320 pri 2000 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4597 x 1788 x 1477 |
medosna razdalja v mm | 2685 |
prtljažnik v litrih | 450 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1427 (503) |
največja hitrost v km/h | 210 |
pospešek 0-100 km/h v s | 8,7 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7/4,8/5,6 |
poraba na testu v l/100 km | 7,1 |
cena osnovnega vozila v EUR | 13.080 |
cena testnega vozila v EUR | 18.850 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 19.380 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!