Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Alternativa

Chevrolet cruze 2,0 VCDi LT

Avtor prispevka: Anže Jereb
Evropski potrošniki smo precej specifični kupci. V razredu, kjer nastopa cruze, najraje posegamo po kombilimuzinah, kar je nekako v nasprotju s kupci v Ameriki in celotni Aziji, kjer so limuzine, kot je cruze, izjemno popularne.
Alternativa
Foto: Anže Jereb
9. 2. 2011 ob 19:54
Komentarjev: 0
video test chevrolet cruze 2,0 VCDi LT
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Cruze s svojim širokim nosom poskrbi, da ga boste na cesti opazili in ko se vam bo približeval od zadaj, boste nemara celo pomislili, da vas dohiteva avtomobil katere od prestižnih znamk. V notranjosti vaša spremljevalka sicer ne bo vzdihovala od ugodja ob vrhunskih materialih, ti so namreč bolj ameriško plastični, a iz njenih ust tudi pripombe ne bodo prihajale. Zlasti zanimivi so dodatki tkanine na armaturni plošči in na vratih, ki poskrbijo, da je notranjost prijetnejša na pogled in na otip. Tudi nasploh je oblikovanje precej po evropskem okusu, zato je končni izdelek privlačen.

Prostora za sprednja potnika je dovolj, tudi sedeža sta dovolj udobna, da vas daljša pot ne bi smela utruditi, smo pa glede na dolžino in razred avtomobila več prostora pričakovali na zadnji klopi. Tam se bodo res odlično počutili le otroci in nižji potniki, za povprečno odraslo osebo pa ga je premalo. Zlasti pri kolenih ga hitro zmanjka. Prtljažnik je dejansko edina večja hiba vozila. Prostorninsko je sicer dovolj velik, a je vstopna odprtina precej majhna in prostor slabo obdelan. Najbolj pa dejansko motijo prtljažna vodila, ki se zajedajo vanj in zmanjšujejo njegovo uporabnost, saj ne more biti nič pod njimi.

Cruze je avtomobil za tiste, ki se radi vozite v bolj umirjenem slogu. Vzmetenje je namreč nastavljeno predvsem k udobju in avtomobil zato grbine premaguje z le majhnim pretresanjem potnikov, v zavojih pa je posledično tudi nekaj več nagibanja. Občutek ni slab, predvsem je mnogo boljši od občutkov, ki smo jih vajeni iz prejšnjih 'chevyjev', a dinamičnih ambicij ta avtomobil nima prav veliko. Napredek je opaziti tudi pri krmilnem mehanizmu; ta je bolj komunikativen od prejšnjih, a še vedno prelahkoten za res dober občutek pri dinamični vožnji.

Dizelskemu motorju, ki se je tokrat skrival pod pokrovom, prav veliko ni mogoče zameriti. Je dovolj kultiviran in tih, prebudi se sicer šele malce pod dva tisoč vrtljaji, a potem lepo zvezno in suvereno pospeši avtomobil. Poraba na testu se je zaključila pri sedmih litrih, kar je tudi dovolj ugoden podatek, zlasti, če upoštevamo, da ima menjalnik le pet stopenj. A prave potrebe za šesto niti ne vidimo, saj je cruze dovolj živahen, na avtocesti pa motorni vrtljaji tudi niso previsoko, da bi glasnost motila potnike.

Cruze seveda ni ugledal luči sveta zato, da bi navduševal v vsakem pogledu. Ne preseneča z inovativnimi rešitvami ali najnovejšimi tehnologijami, ne cilja na kupce, ki bi bili navdušeni nad kakšno posebej izstopajočo lastnostjo, bodisi nad voznimi lastnosti bodisi nad kakovostnimi materiali. Na nobenem področju ne postavlja mejnikov, a obenem na nobenem področju tudi ni posebej slab. Brez sramu se lahko postavi ob bok tekmecem kot sta limuzinska mazda3 in ford focus, zlasti, ko v obzir vzamemo še ceno, ki je nižja od konkurence. V primeru najbolje opremljenega testnega primerka to pomeni okoli devetnajst evrskih tisočakov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki Chevrolet cruze 2,0 VCDi LT
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventila na valj
prostornina v ccm 1991
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) pri 4000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 2000
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4597 x 1788 x 1477
medosna razdalja v mm 2685
prtljažnik v litrih 450
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1427 (503)
največja hitrost v km/h 210
pospešek 0-100 km/h v s 8,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 7/4,8/5,6
poraba na testu v l/100 km 7,1
cena osnovnega vozila v EUR 13.080
cena testnega vozila v EUR 18.850
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 19.380

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |