Celotna vsakoletna zgodba je seveda obširnejša, oddelek AMG omenjam zgolj zato, ker vedno pusti največji vtis. Sicer pa vsako leto pri Mercedes-Benzu osedlajo nekaj svojih tovornjakov, nanje posadijo kup raznovrstnih vozil in opreme ter se odpravijo na nekajtedensko karavano po evropskih državah. Dogodek se imenuje Mercedes-Benz Star Experience Roadshow in te dni poteka v Sloveniji, natančneje na Vranskem in v njegovi okolici.
Namen sta predvsem prikaz tehnološkega napredka njihovih vozil in razkazovanje motornih mišic, zato smo bili tokrat deležni treh sklopov, pri čemer sta nas dva precej presunila. Prvi od obeh je bil prikaz varnostnih elementov prenovljenega razreda S, o katerem smo malce več napisali tukaj. Avtomobil zna pred križišči opazovati celo prečni promet in v primeru, da obstaja nevarnost trka, samodejno zavira, trku smo se ognili pri hitrosti več kot 60 km/h. Obenem zelo daleč prepoznava pešce, predvideva, kam se bodo usmerili, in prav tako pomaga zavirati ter obenem še vozniku olajšati vrtenje volana v pravo smer.
Zanimiva je še ena od funkcij sistema pre-safe. Ob zaviranju, zapiranju stekel, zategovanju varnostnih pasov in vseh ostalih ukrepih, vozilo odda še nenavaden zvok, ki spominja na hreščanje radia po neuspešnem iskanju prave frekvence, zvok pa je namenjen odpiranju ene od ušesnih mišic, ki bi se ob poznejšem morebitnem trku lahko poškodovala. Tako pa se ob zvoku odpre in je povečan tlak v avtu ob trku ne poškoduje. Tudi samodejni parkirni sistem, ki v celoti sam postavi vozilo v parkirni prostor, je precej zanimiv. Vozniku ni več treba skrbeti niti za plin oziroma za zavoro, avtomobil pa zna sam pozneje tudi zapeljati s parkirnega mesta proč.
Pa drugi sklop, ki nam je na usta narisal nasmešek? Vožnja s floto brutalnih in nabritih AMG-jev. GLC kupe, GLA in E 63 AMG so ob risanju nasmeha na usta risali še črno sled na asfalt. Kako hitri so in kako zelo privlačno 'poprdevajo', je pač potrebno slišati v živo, dodam lahko le, da so vsi po vrsti izjemno hitri. Celo visoki GLC kupe se je v zavojih dobro držal, pa čeprav je bil tam tokrat najbolj suveren manjši GLA 45 AMG, ki v zavoj ugrizne kot morski pes. Malce manj, a predvsem zaradi večjih mer, je v najbolj zaprtih zavojih suveren E 63 AMG, ki je bil tokrat glavna zvezda dneva. Kakšno desetinko, ki jo izgubi v zavoju, zlahka nadoknadi na ravnicah, kjer se ob štirikolesnem pogonu naravnost izstreli iz zavoja in pospešuje neverjetno odločno, naraščanje hitrosti pa pospremi z rjovenjem.
Skratka, če ste od tega prispevka pričakovali predstavitev kakšne novosti, ste se zmotili. Dobili ste le besedni izliv prijetnega dne, za katerega so tokrat poskrbeli pri Mercedes-Benzu.