Sam bo prilagodil masažo sedežev, ambientalno osvetlitev, glasbo in dišavo ter poskrbel, da vas bo navigacijska naprava zapeljala po najprimernejši poti.
Zgornjo trditev bo podkrepil s prebiranjem vašega stanja duha, spočitosti in volje ter temu prilagodil masažo sedežev, ambientalno osvetlitev, glasbo in dišavo ter poskrbel, da vas bo navigacijska naprava zapeljala po najprimernejši poti. Paket se imenuje 'energizing comfort control' in če bo znal narediti pol tega, kar pravijo pri uvozniku, bo precej zanimiv avtomobilski dodatek.
Sicer pa je jasno, da razred S predstavlja največ, kar pri Mercedesu ponujajo in je od nekdaj uveljavitelj novih tehnologij. Leta 1981 je bil prvi s serijsko zračno blazino, leta 1997 prvi s serijskim sistemom ESP, pred in po tem pa je pokazal še ogromno drugih inovativnih reči. Tudi tokratna najnovejša reinkarnacija kajpak ponuja vrhunsko udobje in številne varnostne sisteme, s svojimi avtonomnimi sposobnostmi že lahko pelje skoraj povsem sam, prepoznava križišča in celo njihovo obliko ter temu prilagaja hitrost. Magic control pregleduje cesto pred vami in temu prilagaja odzivnost podvozja, superlativov je še veliko. Do hitrosti 150 km/h se v zavoju notranji del za dobra dva odstotka celo nagne navznoter, da mera udobja ostane čim večja in oprijem karseda dober.
Navzven ga boste prepoznali predvsem po novih sprednjih žarometih z dvojnim lokom LED-diod za dnevne luči, zadnje pa imajo notranjost v strukturi prahu in izgledajo fantastično. No, sprednje so sestavljene iz kar 84 'ledic', sicer pa glavni žarometi 'ultra beam' zmorejo svetiti zajetnih 650 metrov daleč. Udobje in dobrobit potnikov je glavna skrb, zato je notranjost prežeta z vrhunskimi materiali in nadvse bogata, pred voznikom sta dva 12,3-palčna zaslona, ki ju poznamo že iz razreda E, sedeži so pravi fotelji in sovoznikovega lahko v daljši izvedenki zložite povsem naprej, da potnik za njim uživa v izjemnem udobju.
Motorna paleta je konkretno prenovljena in ponuja od šest do dvanajst valjev. Cenovni začetnik je izvedenka S 350 d, ki ponuja 210 kW moči in je na voljo za 101.010 EUR. Če boste enak motor izbrali v daljši različici, bo to avtomobil podražilo za tri tisočake in pol. Dizelsko stran zastopa še močnejši S 400 d, praktično pri vseh je na voljo še štirikolesni pogon 4Matic, večina je serijsko na voljo z 9-stopenjskim samodejnim menjalnikom.
7G-tronic ponujajo najmočnejše dvanajstvaljne različice, denimo S65 AMG s kar 463 kW moči oziroma 630 'konjički', ki je tudi najdražja različica. S ceno 358.000 EUR je za dobrih petdeset tisočakov celo dražji od skoraj 5,5 metra dolgega mercedes-maybach S 650, ki prav tako ponuja dvanajstvaljni bencinski motor z enako močjo in razkošje najvišjega nivoja. Sicer pa je v tem razredu o cenah nerodno govoriti, saj celo osnovna motorna izvedenka svojo ceno lahko podvoji, če kupec izbere veliko dodatkov. In teh je seveda na voljo ogromno, kar bo v naslednjem letu odkrilo okoli 15 novih kupcev.