Če se tudi vam ob pogledu na novinca najprej poraja vprašanje, od kod vam je novi MAN tako znan, vam lahko kar takoj namignemo, da v 'podkožju' ni nič drugega kot volkswagen crafter. To priznavajo celo pri zastopniku znamke sami, a na dejstvo ne gledajo z negativnim pridihom, pač pa v tem vidijo le prednost, ki bo model hitreje postavila na zemljevid že tako zasičenega trga. Razlog, da je v osnovi sploh prišlo do združitev moči in skupnega sodelovanja, pa je sila preprost. Skupina Volkswagen ima namreč že nekaj let v lasti blagovno znamko MAN, ta pa temelji na bogati tradiciji in, najpomembneje, dobrih odnosih s potencialnimi kupci. Nemci so, da bi vse skupaj karseda poenostavili, tako model preprosto postavili kar na enako platformo, kot jo ima novi crafter, sta si pa poleg te modela podobna še v številnih drugih točkah, kot je na primer izgled. Res sta si nalašč podobna, bi lahko napisali, da razlik praktično ni. Celo LED-žarometa si lahko omislite pri obeh, med njima pa vseeno opazimo nekoliko spremenjeno motorno masko in levji logotip na njej.
Podobnosti se nadaljujejo tudi v notranjosti in nič drugače ni na področju varnostnih in asistenčnih sistemov. Tudi zato novi MAN TGE velja za enega najbolj naprednih in obenem varnih predstavnikov razreda. Razpolaga s kar 18-imi naprednimi sistemi, med drugimi si lahko omislite prilagodljiv radarski tempomat ACC, opozorilo na vozilo v mrtvem kotu in pred nenamerno zapustitvijo voznega pasu, ne manjka niti sistem preprečevanja naletov z možnostjo samodejnega zaviranja v sili. Omenimo še povsem novo platformo RIO, ki bo kmalu na voljo vsem kupcem. Gre za sistem, preko katerega se lahko kar na daljavo povežete z vozilom in preko tega pregledujete številne podatke o njem. To bo še kako prav prišlo podjetjem z obsežnejšim voznim parkom. Sicer sam sistem trenutno še ne deluje, bo pa zaživel že zelo kmalu, najbrž do konca letošnjega leta. Tako pri MANu, kot kasneje Volkswagnu.
Delitev platforme seveda s seboj prinaša še podobno motorno ponudbo. Kupci lahko izbirate med štirimi že znanimi in preizkušenimi turbodizelskimi različicami. Vse so štirivaljne in s prostornino 2,0 litra razvijejo od 75 (102 KM), preko 90 (122 KM) in 103 (140 KM), do največ 130 kilovatov moči (177 KM). Odvisno od motorne izvedenke lahko izbirate še med klasičnim šeststopenjskim ročnim ali pa osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Na voljo so še vse tri oblike pogona, tako na sprednji, pogonom na zadnji kolesi, ne manjka niti različica s stalnim štirikolesnim pogonom. Vse to prinaša še razlike pri nosilnosti, ki v idealnih okoliščinah pri furgonu znaša le malo manj kot tono in pol, pri šasiji z enojno kabino pa kar 1,8 tone. Poudarjajo še, da novi MAN TGE, tako kot volkswagnov crafter, še naprej ostaja eden redkih predstavnikov razreda, opremljen z elektromehanskim servokrmiljenjem. To jima med drugim omogoča delovanje številnih naprednih asistenčnih sistemov, kot sta aktivna pomoč pri parkiranju in pomoč pri vzvratni vožnji s prikolico.
Model, ki se v osnovi deli na štiri različice (furgon, kombi, šasija z enojno in šasija z dvojno kabino), k nam prihaja prav v teh dneh, je pa medtem na nekaterih trgih na voljo že od meseca marca. Nič zato, boste lahko kupci že od lansiranja naprej izbirali še med tremi dolžinami in prav toliko višinami tovornega prostora, ki v primeru najprostornejše različice furgona nanese na kar 18,4 kubičnega metra prostora, oziroma šest klasičnih evropalet. Skupaj je na voljo kar 69 različic modela, od tega tudi 20 tovarniških nadgradenj za potrebe gasilcev, reševalcev, vlečnih služb in tako naprej. O cenah za zdaj še niso spregovorili, saj pravijo, da bodo do objave cenika vsakega kupca obravnavali posamezno. Tako vam lahko za zdaj postrežemo le s podatkom, da boste za najcenejši MAN TGE odšteli okrog 18.500 evrov, takšen, ki ga bomo v večini videvali na naših cestah, pa bo stal približno 25.000 evrov pred pribitim davkom na dodano vrednost. Cenovno to pomeni, da bo novinec le malce cenejši od mercedes-benza in bo stal približno toliko kot Volkswagnov crafter, kar pa je tudi povsem razumljivo. Pravijo, da so razumljivi tudi dobavni roki, ki po podpisu pogodbe znašajo približno 2 do 3 mesece, podatek pa velja tako za klasične, kot različice s tovarniško predelavo.
Lov na kupce bo po besedah predstavnikov MANa vseeno potekal na malce drugačen način, kot to počno pri Volkswagnu. Največ, v kar 34 odstotkih, bodo po njem povpraševale kurirske službe in logistična podjetja, predvsem pa govorimo o že znanih kupcih MANovega tovornega programa. Zavedajo se, da imajo pri teh kot eden redkih ponudnikov, ki v osnovi prihaja iz druge stroke, lepo prednost, ki jo lahko hitro obrnejo v svojo korist. Vseeno pa bo pot vse prej kot lahka, tako zaradi močne konkurence v koncernu kot zunaj tega. Kaj vse to pomeni z vidika prodaje, ostajajo previdni, povedali so nam le, da želi MAN v Evropi do konca leta 2020 skupaj prodati 20.000 vozil TGE.