Natanko štiri leta zatem, ko smo si na domačih tleh ogledovali takrat novo generacijo, ta k nam prihaja v prenovljeni podobi. Preobleka je zunaj poskrbela za nekaj 'lepotnih' popravkov, med katerimi boste najprej opazili povsem drugačna žarometa spredaj. Luči sta na vsaki strani pravzaprav dve in precej ostrih linij sta, kar naj bi pripomoglo k prepoznavnosti, sicer pa je nova še maska z bolj na rob postavljenimi meglenkami, luči zadaj in še kakšna malenkost. Bolj nastopaško deluje tudi na račun daljših kromiranih letvic spredaj in zadaj, ki jo naredijo optično širšo.
Znotraj pričakujte boljše materiale in ob sicer bogati založenosti z uporabnimi elementi, kot so dežnik, strgalo za led in mrežice, po novem še zložljivo mizico zadaj, če boste med vožnjo želeli na trdo podlago postaviti prenosni računalnik. V karavanski izvedenki combi je v prtljažniku sedaj še odstranljiva magnetna lučka, ki jo lahko enostavno pritrdite kamorkoli na zunanjost vozila, če jo ponoči slučajno potrebujete. Za več elegance sicer skrbita še dve novosti, in sicer osvetljena tla pri vratih, za to skrbita lučki pod obema vzvratnima ogledaloma, in ambientalna osvetlitev znotraj, kjer lahko izbirate med desetimi barvnimi toni.
Notranjost nasploh so oblikovno malce prevetrili, za doplačilo je na voljo celo 9,2-palčni zaslon na dotik z nazivom columbus, trenutno je med opcijsko opremo še gumb za klic v sili, bo pa ta čez dobro leto že serijski po zakonski direktivi. Volan ima tristopenjsko ogrevanje, na voljo je sistem 'Škoda connect' z doplačljivim sistemom SmartLink +, s pomočjo katerega se lahko povezujete na internet in uporabljate storitve, kot so Apple Car Play, Android Auto in MirrorLink. Na daljavo lahko preverjate stanje goriva v avtomobilu in počnete še kup ostalih stvari.
Poleg tega vas bodo razveseljevale še številne druge novitete, denimo dejstvo, da je prilagajanje snopa dolgih in kratkih luči samodejno, park assist spremlja, če se vam ob izhodu s parkirnega mesta ravno približuje drugo vozilo in ga ne vidite, trail assist zmore sam vrteti volan, da boste prikolico varno parkirali, radarski tempomat in sisteme za opozarjanje ter preprečevanje trkov pa že poznate.
Pri motorjih je manj sprememb, najbolje prodajani so pravzaprav enaki, le dvolitrski TDI s 110 kW moči je sedaj doplačilno na voljo z novim 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Drugo leto k nam pride še povsem novi 1,5-litrski turbobencinski TSI z možnostjo izklopa valjev. 1,6-litrski TDI ima po novem več moči, sedaj 85 kW, po slednjem in dvolitrskem TDI pa bo tako ali tako največ povpraševanja. Večina vas tudi izbere karavan, čeprav je fizičnih kupcev med vsemi le okoli četrtina. No, letos bo octavia zapeljala v skoraj 3.000 novih garaž, glavnino pa bosta predstavljala paketa opreme ambition in family.
Cene:
škoda octavia family 1,6 TDI 85 kW – 20.090 EUR
škoda octavia family 2,0 TDI 110 kW – 21.402 EUR
škoda octavia family 2,0 TDI 110 kW DSG – 23.238 EUR
škoda octavia combi family 1,6 TDI 85 kW – 21.083 EUR
škoda octavia combi family 2,0 TDI 110 kW – 22.401 EUR
škoda octavia combi family 2,0 TDI 110 kW DSG – 24.23 EUR
škoda octavia combi RS 2,0 TDI 135 kW – 28.567 EUR
škoda octavia combi scout 2,0 TDI 135 kW DSG 4x4 – 32.115 EUR