Novi CLA shooting brake ni kupe in ni karavan, kar v Stuttgartu vidijo kot prednost. Tudi neposredna nemška tekmeca še ne ponujata podobne karoserijske različice, kar je le še dodatni razlog za takšno odločitev. V hišni ponudbi je še karavanski C, a pri Mercedesu-benzu pravijo, da bo tisti za bolj umirjene, novi CLA shooting brake pa predvsem za bolj dinamične, trendovske kupce. Ti so v povprečju mlajši in točno teh, si znamka želi že lep čas.
V primerjavi s štirivratno različico je shooting brake nekoliko nižji, se pa razlike začno od B-stebrička dalje. Počasneje se spuščajoča streha omogoča lažji dostop do zadnje klopi, kjer je nad glavami potnikov dodatnih 42 milimetrov prostora. Prtljažni prostor je pričakovano prostornejši, namesto 470 litrov, bo v shooting brake-a moč pospraviti dodatnih 25 litrov oziroma skupaj 495 litrov. S 1328 milimetri širine gre za enega najširših prtljažnih prostorov v razredu, ob podiranju zadnjih sedežev, deljivih v razmerju 60/40, pa lahko pripeljete do 1354 litrov prtljage. Količnik zračnega upora 0,22 CLA uvršča v sam vrh, nič drugače pa ni pri novincu, le da ta dosega vrednost 0,26.
Shooting brake k motorni ponudbi in tehniki ne prinaša večjih novosti. Na voljo so štirivaljni motorji, štirje bencinski in dva dizelska. Najšibkejši različici CLA 180 CDI in CLA 180 BlueEFFICIENCY, v motorno ponudbo nista vključeni, so pa zato na voljo vsi ostali pogonski agregati, ki razvijejo od 100 (136 KM) do 155 kilovatov (211 KM) moči, oziroma 265 kilovatov (360 KM) moči, ko govorimo o športni različici CLA 45 AMG. S štirikolesnim pogonom 4MATIC in 7-stopenjskim menjalnikom AMG SPEEDSHIFT DCT opremljeni CLA 45 AMG, bo s pomočjo funkcije `race start´ najmočnejšega CLA shooting brake-a iz mesta do stotice pognal v vsega 4,7 sekunde. Shooting brake si platformo deli z modeli A, B, CLA in GLA, kar pomeni, da sta za prenos moči zadolženi sprednji kolesi, medtem ko sta štirikolesni pogon 4MATIC in 7-stopenjski samodejni menjalnik 7G-DCT na voljo v primeru doplačila.
Osnovni različici, se po vzoru kompaktnega štirivratnega predstavnika družine, pridružujeta še liniji urban line in AMG line ter številni paketi opreme. CLA je z nahrbtnikom 610 evrov dražji, kar pomeni, da je vstopna bencinska različica CLA 180 na voljo od 28.250 in vstopna dizelska CLA 200 CDI od 33.180 evrov. Končna cena bo seveda odvisna od vaših zahtev in želja, bo pa najdražji CLA 45 AMG 4MATIC na voljo od 57.110 evrov. Zastopnik znamke pričakuje, da bodo do konca letošnjega leta skupaj prodali približno 100 vozil CLA, približno 20 več kot lansko leto. Kakšen bo delež shooting brake-a, je težko napovedati, bo pa novinec zagotovo pripomogel, da se CLA, ki pri nas velja za tretji najbolj prodajan model znamke, po prodajnih številkah približa razredu C in B.
Priporočamo še ogled testa CLA 200 CDI 4MATIC in CLA 220 CDI AMG line.
Cene:
mercedes-benz CLA 180 shooting brake (90 kW) – 28.260 EUR
mercedes-benz CLA 200 shooting brake (115 kW) – 31.960 EUR
mercedes-benz CLA 250 shooting brake (155 kW) – 38.280 EUR
mercedes-benz CLA 250 4MATIC shooting brake (155 kW) – 41.730 EUR
mercedes-benz CLA 250 4MATIC sport shooting brake (155 kW) – 45.817 EUR
mercedes-benz CLA 45 AMG 4MATIC shooting brake (265 kW) – 57.110 EUR
mercedes-benz CLA 200 CDI shooting brake (100 kW) – 33.180 EUR
mercedes-benz CLA 200 CDI 4MATIC shooting brake (100 kW) – 37.760 EUR
mercedes-benz CLA 220 CDI shooting brake (130 kW) – 37.060 EUR
mercedes-benz CLA 220 CDI 4MATIC shooting brake (130 kW) – 39.350 EUR