V bistvu je X6 verjetno eden najbolj nesmiselnih avtomobilov modernega časa, osovražen s strani ekologov in tistih, ki si ga ne morejo privoščiti, ampak tudi če vam ni všeč, morate priznati, da izgleda zelo pompozno. Mislim, da je ravno to razlog za uspeh, ker so prvo generacijo prodali v skoraj 250 tisoč primerkih po vsem svetu! Že samo zato si avto zasluži spoštovanje, ker je očitno dovolj pozerski in vzvišen do ostalih 'avtomobilčkov', da si ga je določena skupina voznikov še posebej zaželela. Marsikateri zato zmotno misli, da si je s tem avtom kupil še cesto, ker je občutek za volanom res 'steroiden'. Ko dodaš še nizko streho, postane še malo bolj tankovski in morda varljivo varen, po drugi strani pa streha tudi zadaj tako nizko pada, da je preglednost za vozilo obupna in vas morda kakšen voznik enostavno ne vidi, zato ste lahko okoli X6 tudi strpni.
Ko se boste prvič usedli vanj, se vam bo zdela notranjost krasna, ker je res veliko prostora in materiali so odlični. Počutje je pa vseeno vsaj malo utesnjeno, nekateri bi temu rekli celo športno, in zaradi nizko padajoče strehe je nad glavami potnikov zadaj seveda precej manj prostora kot v X5. V bistvu je od slednjega X6 pobral praktično vse, razen uporabnosti kabine. Tudi prtljažni prostor to lepo pokaže; po kvadraturi je velik, ampak ima dno visoko od tal, da je nerodno zlaganje torb vanj, hkrati pa je še dokaj nizek in ima položno zadnje steklo, tako da pozabite na prevoz hladilnikov, za katere sem prepričan, da jih lastniki X6 ves čas vozijo s sabo. Podobno velik in bolj kvadraten avtomobil požre še skoraj pol več ljudi ali prtljage, zato mora biti bodočim voznikom to vnaprej jasno, ampak vsak avtomobil ima svojo skupino kupcev, zato kritike niso vedno na mestu.
Seveda pozabite na tovarniško porabo 6 litrov, ki je zelo milo rečeno komična, v praksi se bo voznik moral sprijazniti s porabo nekje med 9 in 10 litrov na 100 km, kar spet ni toliko ob masi, ki jo motor premika.
Tudi masa je s krepko več kot dvema tonama v današnjem času vse kaj drugega kot ekološko sprejemljiva, ampak motor je lahko celo zmerno varčen, ko ob res nežni nogi porabi okoli 8 litrov. Predvsem pa je ob pomoči sodobnih tehnologij za uničevanje škodljivih plinov čist. Seveda pozabite na tovarniško porabo 6 litrov, ki je zelo milo rečeno komična, v praksi se bo voznik moral sprijazniti s porabo nekje med 9 in 10 litrov na 100 km, kar spet ni toliko ob masi, ki jo motor premika. Po mojem mnenju je ta daleč najbolj smiseln za X6, ker je povsem dovolj zmogljiv. 190 kW iztisne iz treh litrov, bolj natančno 258 'konjev', in kar 560 Nm navora pri že 1500 vrtljajih. Konkretno vleče v vseh režimih delovanja, praktično ničesar se mu ne da očitati, ampak BMW je s tem motorjem že večkrat dokazal, da je že v osnovi šlo za enega najboljših med trilitrskimi dizli in da je skozi leta potreboval samo dodelave.
Prav tako 8-stopenjski samodejni menjalnik, ki prestavlja hitro, zna predvidevati in prestavi v nižjo, ko se vozite po klancu navzdol ali zavirate pred ovinkom, po želji pa lahko tudi sami prestavljate z ušesoma za volanskim obročem. Ta menjalnik je lep dokaz, da večje število prestav zaenkrat ni smiselno. BMW-jevi avtomobili s štirikolesnim pogonom xDrive vozniku dajejo občutek, da so še vedno gnani na zadnji kolesi, ker gre do njiju dejansko 60 odstotkov navora ob normalnih pogojih. Če senzorji zaznajo drugačne potrebe, v desetinki sekunde elektronika preko večploščne sklopke prenese tudi ves navor do posameznega para koles, s čimer se pogon odlično obnese na urejenih podlagah. Problem X6 sta prevelika masa in visoko težišče, da ne omenjam še preširokih pnevmatik za zahtevnejše pogoje, ko je na cesti veliko vode ali celo snega. Takrat boste hitro ugotovili, da fizika zmaga in kar naenkrat se v svojem 'tanku' ne boste več počutili varno. Da ne omenjam zavor, ki sicer po občutku delujejo zanesljivo, imajo pa ogromno dela z ustavljanjem vse te mase in se po nekaj konkretnih zaviranjih utrudijo. Za voznike, ki mislijo, da je X6 'športni terenec', je to še kako pomembno. Sicer se skozi ovinke glede na maso dokaj dobro pelje, ampak ves čas deluje kot napeta struna. Predvsem pa ni niti malo udoben, če upoštevam zgolj blaženje na slabših cestah.
To si zapomnite, ker udobja tukaj ne boste dobili, prav tako prav nobene športnosti, le veliko vzvišenosti in kvalitetnega prostora. Seveda tudi ne za malo denarja, dobrih 100 tisočakov stane X6 na posnetkih pa gre na ceniku s tem motorjem šele za začetek ponudbe. Nič nepričakovanega, torej. Jasno, če pa že samo ena pnevmatika stane 400 evrov, ampak kdor ima, da.