Novinec je na voljo v petvratni kombilimuzinski različici sportback in s tremi v osnovi bolje opremljenimi paketi opreme. S 1540 kilogrami je novi e-tron v primerjavi s primerljivim sportbackom 300 kilogramov težji, prostornina prtljažnega prostora pa z 280 litri za 100 litrov manjša. V notranjosti razen merilnikov velikih razlik ni, kot tudi ne v ponudbi varnostnih, asistenčnih in multimedijskih sistemov, kot so navigacija MMI plus in spletne storitve Audi connect.
A3 sportback e-tron ima pod motornim pokrovom 1,4-litrski bencinski motor TFSI s 110 kilovati (150 KM) moči in 250 Nm navora, v pomoč pa je na voljo elektromotor s 75 kilovati (102 KM) moči in 330 Nm navora. S 350 Nm navora in 150 kilovati (204 KM) sistemske moči v povezavi s šeststopenjskim robotiziranim menjalnikom S-tronic od 0 do 100 pospeši v manj kot osmih sekundah, pospeševanje pa se konča pri 222 km/h. Po normativih ECE je kombinirana poraba goriva 1,5 litra na sto kilometrov, kar ustreza emisiji CO2 v vrednosti 35 gramov na prevožen kilometer. S sistemom Audi connect e-tron lahko preko pametnega mobilnega telefona spremljamo klimatizacijo in polnjenje tekočinsko hlajene litij-ionske baterije s kapaciteto 8,8 kWh. Ta se preko 220-voltne vtičnice napolni v štirih urah, preko industrijske pa v dobrih dveh. Samo s pomočjo elektrike lahko e-tron prevozi do 50 kilometrov, skupaj 940 kilometrov.
Porast avtomobilskega trga se predvsem pozna pri prodaji premijskih vozil, zato si zastopnik znamke želi preveriti potencial električnih vozil na slovenskem trgu. Nemci so prepričani, da je priključni hibrid, kot je novi A3 sportback e-tron, ki je na voljo od 41.620 evrov, v tem trenutku najboljša rešitev za elektrifikacijo vozil, kar pomeni, da lahko pričakujemo še prihod modelov Q5, Q7, Q8 in R8 s tehnologijo e-tron.