Recept tudi po štirih letih ostaja podoben, saj prenova ni drastično posegla v samo obliko. Poznavalci boste tako spredaj našli le nov odbijač in nova svetila, kjer so LED dnevne luči postale del samega žarometa. Oblikovalci so malce spremenili tudi motorno masko, ki zdaj, vsaj pri bolje založenih, nosi več kroma. Podobno velja za zadek vozila, kjer ob novem odbijaču in lučeh s svetlobnim podpisom v obliki črke C najdemo še nove okrasne elemente ter bolj enostaven način odpiranja prtljažnih vrat. Bok bodo ob tem krasila še nova jeklena ali lita platišča (ta merijo 15 oziroma 16 palcev), za piko na i pa je prenovljeni twingo zdaj moč naročiti tudi z dvema novima barvama.
Pogled v notranjost razkrije še spremenjen del sredinske konzole pred prestavno ročico, kjer poleg tipk stop/start ter eco najdemo še veliko priročno odlagališče. Novomeški novinec je po novem opremljen še z zaprtim predalom pred sovoznikom (kar je prej veljalo le za bolje založene različice), na novo so oblikovali tudi prestavni ročici (tako ročnega kot robotiziranega menjalnika). Pri Renaultu ob tem poudarjajo še malce boljše materiale in dodatno možnost personalizacije (v smislu okrasnih elementov in oblazinjenj znotraj ter barv in nalepk zunaj). Bolj kot to se nam zdi zanimiv nov multimedijski vmesnik easy link, ki ga ima twingo prvi in je obenem preveden tudi v Slovenščino. Deluje v kombinaciji s 7-palčnim zaslonom (ta je del najbogatejšega paketa intens), uporabniku pa omogoča tudi zrcaljenje slike s pametnega mobilnika preko aplikacij Android Auto in Apple Carplay.
Srce takšnega twinga še naprej predstavljata dva trivaljna bencinska motorja. Ta sta s prenovo malce dodelana, da izpolnjujeta najnovejše izpušne standardne, obenem pa tudi za odtenek zmogljivejša. Osnovni atmosferski motor z litrom delovne prostornine in oznako SCe 75 tako razvije 54 kilovatov (75 KM) ter 95 Nm navora, twingo pa bo še bolj prepričljiv z 0,9-litrskim turbo trivaljnikom, ki zdaj iztisne 68 kilovatov moči (93 KM) ter 135 Nm navora. V osnovi sta oba povezana s petstopenjskim ročnim menjalnikom, močnejši motor pa je tudi tokrat moč spojiti s šeststopenjskim robotiziranim menjalnikom EDC, za katerega boste odšteli le 1.300 evrov, kar se res ne zdi pretirano. Twingo, zahvaljujoč zasnovi z motorjem v zadku, tudi po prenovi ostaja eden najbolj agilnih avtomobilov na trgu, saj premer njegovega obračalnega kroga meri le 8,60 metra. Zavoljo boljše aerodinamike, najbrž pa tudi same stabilnosti, je prenova twingu prinesla še za 10 milimetrov manjši talni odmik.
Novomeški produkt je kupcem še naprej na voljo v treh paketih opreme. Ti se napram prejšnjim nekoliko razlikujejo, ob tem pa nosijo še nove nazive. Osnova je paket life, temu pa sledita še paketa zen in intens, ki bosta predvidoma bolj zaželena. Po besedah predstavnikov Renaulta obstaja še velika verjetnost, da bomo Slovenci že v kratkem deležni tudi kakšne posebne različice v stilu clia I feel Slovenia. Kaj več o tem nam za zdaj še niso razkrili, so nam pa zato pokazali prav posebno različico twingo le coq sportif, namenjeno izključno francoskim kupcem. Ker se cene s prenovo niso kaj dosti spremenile (le od 100 do 300 evrov), boste za prenovljeni model odšteli najmanj 9.390 (twingo SCe 75 life, 5-st. roč.) in največ 14.390 evrov (twingo TCe 95 EDC intens, 6-st. rob.). Na navedene cene pričakujete še 1.600 evrov popusta, tako da bo lahko najcenejši v vaši garaži že za manj kot osem tisočakov.
Cene:
renault twingo SCe 75 life, 5-st. roč. (54 kW) – 9.390 EUR
renault twingo SCe 75 zen, 5-st. roč. (54 kW) – 10.890 EUR
renault twingo SCe 75 intens, 5-st. roč. (54 kW) – 12.190 EUR
renault twingo TCe 95 intens, 5-st. roč. (68 kW) – 13.090 EUR
renault twingo TCe 95 EDC intens, 6-st. rob. (68 kW) – 14.390 EUR