Sicer to ni znanstveno dokazano, vendar je splošno znano, da imajo lepi ljudje večkrat prednost pred ostalimi, 'navadnimi' smrtniki. Colt se vsekakor lahko pohvali z agresivnim izgledom, lepota pa je, kot že tolikokrat povedano, v očeh opazovalca. Colt bi si, glede na svoj izgled in v duhu vsesplošno prepoznavnega lovskega letala F-16, pred imenom zaslužil velik F. In ne samo colt, tudi ostala Mitsubishijeva paleta osebnih vozil izgleda kot iz filma nazaj v prihodnost. 'Letalski' obraz, ki so ga plastični kirurgi najprej nadeli novemu lancerju, na coltu precej izstopa. Daje mu agresiven in po mnenju nekaterih tudi lep izgled, ki pa se nikakor ne uspe zliti skupaj s preostankom avtomobila. Zdi se, da sta se prvi in zadnji konec vozila srečala šele pred kratkim, zveza pa verjetno ne bo (pre)dolga. Sprednje vetrobransko steklo je položno in pomaknjeno daleč naprej, tako da opazovalec dobi občutek, da pravzaprav gleda v kompakten enoprostornik. To samo potrjuje visoka streha, ki se zaključuje dobesedno pod pravim kotom, serijska 14-palčna platišča pa na ta način optično izgledajo kot kolesa nakupovalnega vozička.
Notranjost pri najnižji stopnji opreme ponuja točno to, kar od nje pričakujete. Praktično nič. Zdi se, kot da so plastiko, iz katere je narejeno domala vse, ulili v enem kosu, na pogled in otip je precej cenena. Gumbi klimatske naprave, ki je, mimogrede, serijska, in radia so veliki ter lahko dosegljivi, nasploh sta tehnologija in uporaba zelo preprosti, lahko bi rekli celo prvinski. Delovni prostor si voznik lahko dobro nastavi, prostora ima, tako kot ostali potniki, presenetljivo veliko, edino sedeži bi lahko nudili nekaj več bočne opore. Zaradi že prej omenjenega položnega in naprej pomaknjenega vetrobranskega stekla ter visoke strehe, imajo potniki res veliko prostora za glavo in noge in če bi prtljago držali v naročju, bi bila možna tudi nekaj daljša potovanja. V prtljažnik namreč ne gre veliko več kot dve srednje veliki potovalni torbi, morda je prostora še za kakšen nahrbtnik in nakupovalno vrečko. Poleg prtljažnika v mišjih merah bo tudi na račun preklopljivih sedežev, ki si ne zapomnita svojih pozicij, na daljših 'turah' padlo nekaj krepkih besed, sploh če zadaj sedeči med vožnjo radi hodijo na WC.
1,1-litrski trivaljni bencinski motor ni za sladokusce. Čeprav obstajajo kupci, ki jim bo rezek zvok motorja celo všeč. V splošnem pa bo za večino preglasen, za pravi odziv pa ga je treba priganjati v obrate. 'Vrti' se sicer rad, kar ni dobro za porabo, ki je za tako majhen avto pri nekaj več kot 7 litrih na 100 prevoženih kilometrov kakšen liter previsoka; z bolj 'mehko' nogo in izogibanjem gneči pa je možno porabo malo oklestiti. Pregled nad sprednjim in zadnjim koncem vozila je dober, vstran pa zaradi debelih A- in C-stebričkov nikakor ne. Okretnost, ki je za takšno zasnovo vozila razumljivo dobra, tako ne pride dovolj do izraza, saj je potrebno vseskozi paziti, da v mrtvi kot ne dobite avtomobila, ali še slabše, pešca.
Colt kljub temu, da ste mogoče dobili drugačen vtis, uspe prepričati. V svojem razredu namreč spada, zaradi veliko opreme in nizke cene, med bolj ugodne, nudi preprosto uporabo in veliko potovalnega prostora na majhnih merah, po drugi strani pa ima 'plitve' žepe, je glasen in požrešen. Lepota je, kot že rečeno, v očeh opazovalca. Če želite stilsko in poimensko bolj izstopajočega malčka, se obrnite drugam, kar pa vas bo stalo nekaj več cekinov.
tehnični podatki | mitsubishi colt 1,1 inform |
vrsta motorja | bencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1124 ccm |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 55 kW (75 KM) pri 6000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 100 Nm pri 4000 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 3880 x 1695 x 1520 |
medosna razdalja v mm | 2500 |
prtljažnik v litrih | 160 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 935 (485) |
največja hitrost v km/h | 162 |
pospešek 0-100 km/h v s | 12,8 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,0/4,6/5,5 |
poraba na testu v l/100 km | 7,2 |
cena osnovnega vozila v EUR | 8.840 |
cena testnega vozila v EUR | 10.440 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 10.790 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
29 | 30 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!