Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ni za varčne, je pa praktičen

Škoda yeti 1.6 TDI greenline

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
V osnovi velja yeti za nekakšen mali SUV, ni pa vedno na prvem seznamu tistih, ki kupujejo terensko vsaj malo zmogljiv avtomobil. Veliko kupcev namreč želi le avtomobil, v katerem sedi malo višje, ki je praktičen in ki je povrhu vsega še varčen. Tukaj pride v igro tudi yeti. Ampak greenline.
Ni za varčne, je pa praktičen
8. 4. 2012 ob 19:00
Komentarjev: 0
video test škoda yeti 1.6 TDI greenline
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Bistvo 'varčne' različice se skriva pod motornim pokrovom. Tam se vrti 1,6-litrski turbodizelski motor s 77 kW (105 KM), s katerim naj bi bil yeti še posebej varčen. 4,6 litra obljublja v povprečju tovarna in kljub temu da smo se že zdavnaj prepričali, da tovarniške obljube nikoli ne držijo v realnosti, se žal tudi takšen yeti ni izkazal kot pretirano varčen. Oziroma se je, v mestih, kjer mu pomaga sistem izklapljanja motorja start&stop in kjer se agregat z majhno prostornino še kar dobro odreže, tako da porabi nekje okrog 6 litrov. Čim se zapeljete na avtocesto, pa (pre)hitro zraste. V našem primeru na 6,4. Razlog je verjetno logičen. Yeti ima namreč zaradi oglate oblike velik zračni upor in čeprav so se trudili in za 25 mm zmanjšali odmik od tal, naredili dno bolj ravno, je upor še vedno največja težava. Octavia z istim motorjem porabi točno liter manj goriva pri isti avtocestni vožnji.

Če odmislite ekstremno varčevanje, pa je takšen yeti krasen avtomobil. Tudi z le sprednjim pogonom se krasno pelje. Malenkost nižje težišče se pozna v ovinkih, kjer je malo manj nagibanja. Slednje tudi po zaslugi precej trdega podvozja, zaradi katerega yeti ni tako udoben kot smo vajeni od ostalih različic. Še vedno pa ostajata prostornost in s tem povezana praktičnost. S svojo škatlasto obliko namreč ponuja veliko prostora, ki ga lahko zelo praktično izkoristite zaradi sedežev, ki se v drugi vrsti posamično odstranijo. Bodite pa pozorni na velika prtljažna vrata, ki se ne odprejo enostavno v vsaki garaži.

Tudi cena 17 tisoč evrov za osnovni model in 19 tisoč za testni je zelo dobra. Pri izbiri takšnega yetija mora biti kupec pač specifičen; veliko vožnje v mestih in okolici, malo avtoceste, majhne zunanje mere in veliko prostora ter nekaj višje sedenje. Če so vse to vaše želje, je izbira prava.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki škoda yeti 1,6 TDI greenline
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 77 (105) pri 4.400
največji navor v Nm pri vrt./min 250 pri 1500-2500
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4223 x 1793 x 1691
medosna razdalja v mm 2578
prtljažnik v litrih 416 – 1760
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1410 (545)
največja hitrost v km/h 176
pospešek 0-100 km/h v s 12,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,2/4,2/4,6
poraba na testu v l/100 km 6,4
cena osnovnega vozila v EUR 15.999
cena testnega vozila v EUR 18.999
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 18.999

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 10. 2024
Oktober 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |