Audi A8
Domača premiera
Novinec, ki ohranja dimenzije predhodnega modela, je na voljo tudi v 130 milimetrov daljši izvedenki in tako v dolžino meri 5135 oziroma 5265 milimetrov. Konstrukcija, ki tehta le 231 kilogramov, je izdelana po principu ASF (Audi Space Frame). Model A8 s trilitrskim šestvaljnim motorjem in pogonom quattro tehta 1830 kilogramov, kar je najmanj med vsemi konkurenti s štirikolesnim pogonom. V ponudbi so zmogljivejši in čistejši motorji. Šestvaljni 3.0 TFSI (228 kW), osemvaljni 4.0 TFSI (320 kW) in dvanajstvaljni 6.3 FSI (368 kW) predstavljajo ponudbo bencinskih motorjev modela A8. Štirilitrski bencinski motor je prostor našel tudi v športni različici S8, kjer 382 kW moči poskrbi, da vozilo do sto kilometrov pospeši v le 4,2 sekunde. Dizelska motorja sta dva, in sicer šestvaljni 3.0 TDI (190 kW) in osemvaljni 4.2 TDI (283 kW). Vse navedene izvedenke so opremljene z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom tiptronic in štirikolesnim pogonom quattro, s sprednjim pogonom pa je opremljena le hibridna različica s štirivaljnim bencinskim motorjem 2.0 TFSI, katere moč ob pomoči elektromotorja znaša 180 kW.
Slovenski zastopnik si želi s prenovljeno osmico, katere cena ostaja na ravni predhodnega modela doseči 33-odstotni tržni delež v segmentu. Koliko vozil letno bo zapeljalo na slovenske ceste, trenutno še ni znano, lahko pa navedem podatek, da so slovenski kupci od leta 2010, ko je na ceste zapeljal predhodnik, posegli po šestdesetih vozilih. Za vstopni dizelski model A8 3.0 TDI quattro clean diesel, je treba odšteti 89.900 evrov. Vstopni hibridni A8 2.0 TFSI je dražji za 1.900 evrov, vstopni bencinski A8 3.0 TFSI quattro pa še dodatnih 1.000 evrov. Vrh ponudbe s ceno 199.000 evrov predstavlja dvanajstvaljni bencinski A8 6.3 FSI quattro v daljši izvedenki, katera je na voljo pri vseh izvedenka modela A8. Prenove je bila deležna še športna izvedenka S8 s štirilitrskim motorjem in štirikolesnim pogonom, za katero bodo kupci odšteti od 153.000 evrov dalje.
Za konec še pogled na cenik:
audi A8 2.0 TFSI Hybrid (180 kW) - 90.900 EUR
audi A8 2.0 TFSI Hybrid LWB (180 kW) - 97.860 EUR
audi A8 3.0 TFSI quattro (228 kW) - 92.800 EUR
audi A8 3.0 TFSI quattro LWB (228 kW) - 100.480 EUR
audi A8 4.0 TFSI quattro (320 kW) - 120.900 EUR
audi A8 4.0 TFSI quattro LWB (320 kW) - 129.300 EUR
audi A8 3.0 TDI quattro clean diesel (190 kW) - 89.900 EUR
audi A8 3.0 TDI quattro clean diesel LWB (190 kW) - 97.420 EUR
audi A8 4.2 TDI quattro clean diesel (283 kW) - 120.300 EUR
audi A8 4.2 TDI quattro clean diesel LWB (283 kW) - 128.590 EUR
audi A8 6.3 FSI quattro LWB (368 kW) - 199.000 EUR
audi S8 4.0 TFSI quattro (382 kW) - 153.000 EUR
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!