Prašni delec
Dacia duster 1.5 dCi 4x4 delsey
No, v tem primeru bo dobil dober in robusten avtomobil, ki se zelo dobro pelje po slabih cestah. Ni ga škoda zapeljati na kakšen težji teren, kjer se prav odlično znajde tudi po zaslugi majhnih mer, saj gre za enega manjših križancev ali SUV-jev na trgu. Menjalnik je tako kratek, da ne potrebuje reduktorja pri lažjih vzponih ali spustih, bo pa zato nekaterim šel na živce pri mestni vožnji, ker je zato potrebno veliko prestavljati in bo potrebno prestaviti že v peto, ko bi pri običajnem vozilu v četrto prestavo. Morda bo koga zmotilo tudi to, da se ESP sam vklopi pri 50 km/h, pogon pa postane spet samodejni, kar pomeni, da bo v spolzkem ovinku najprej krasno zdrsnil in se odpeljal počez, nato pa bo elektronika pričela 'težiti' in vzela popoln užitek. Pri manjših hitrostih namreč lahko voznik sam z gumbom 'zaklene' prenos navora do sprednjih in zadnjih koles v razmerju pol-pol. V skoraj vseh vsakodnevnih situacijah pa bo najboljši program 2WD, saj s tem vsaj malo varčuje pri gorivu in je čisto spodobno vodljiv. Duster ni namenjen divjanju oziroma hitri vožnji, ker daje premalo občutkov na volanu in ker tudi sam položaj za volanom ni čisto idealen (če bi bil nastavljiv po višini in globini ter sedež postavljen malo nižje, bi bilo bistveno bolje). Se pa čisto lepo pelje in vliva občutek zaupanja.
V kabini je dovolj prostora, v prtljažniku, ki ima namesto roloja le pokrivalo iz tkanine, tudi, vsi materiali so pričakovano ceneni, preseneča pa kakovost izdelave, ki se zdi pri vseh daciah na visokem nivoju. Ker gre za poseben model, so šivi na sedežih, ročici menjalnika in predpražnikih v atraktivni rdeči barvi. Merilniki in gumbi so iz renaultov prejšnje generacije, malo površno pa izpadeta gumba za pomik stekel spredaj, saj sta nameščena na sredinski konzoli, medtem ko sta tudi v vratih vidna pokrita prostora za njiju.
1,5 dCi z 81 kilovati je najmočnejši motor v ponudbi in dobra izbira, je pa že v osnovi dokaj drag – dva tisoč evrov dražji kot 1,6-litrski bencinski. Če je denar zelo pomemben kriterij in vožnje kratke, bo gotovo boljša izbira, vendar smo potem že pri debati iz začetka, zakaj sploh izbrati najdražji model v ponudbi. Morda pa bo koga prepričal kovček Delsey, ki ga dobite zraven kot darilo. In takšen duster še izgleda prav kul!
tehnični podatki | dacia duster 1.5 dCi 4X4 delsey |
vrsta motorja | turbodizelski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1461 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 81 (110) pri 4.000 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 240 pri 1.750 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4316 x 1822 x 1630 |
medosna razdalja v mm | 2671 |
prtljažnik v litrih | 408 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1294 (458) |
največja hitrost v km/h | 168 |
pospešek 0-100 km/h v s | 12,5 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,3/5,0/5,9 |
poraba na testu v l/100 km | 6,7 |
cena osnovnega vozila v EUR | 9.990 |
cena testnega vozila v EUR | 18.660 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 19.700 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
06 | 07 | 08 | 09 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!