Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Prostor za vse in še več

Ford tourneo custom 2.0 TDCi 125 kW selectshift L1H1 310 titanium X

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Ko boste iskali svoje naslednje prostorno vozilo, ga lahko izbirate tudi po nazivu. Daljši, kot je, več prostora bo na voljo? Če bi slednje sklepali po Fordovem tourneu custom, bi to kar držalo. Seveda pa ta kombi ponuja še veliko več kot le dolgo ime.
Prostor za vse in še več
Foto: Gašper Miš
18. 9. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 2

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

prenova je bila bogata, saj je poleg izgleda doletela številne komponente
vozniško je eden najboljših kombijev na trgu
presenetljivo dobro se drži ceste, česar od kombijev nismo vajeni
prostornost je pričakovana, zato pa je po novem še več odlagalnih mest
neverjetno število USB-priključkov, kar 10
sedeže lahko po mili volji obračate ali celo odstranite iz vozila
motor je dovolj zmogljiv in zmeren pri porabi, če je tudi voznik zmeren
samodejni menjalnik je vedno super zadeva v kombiju, ta ponuja tudi ročni način
multimedijski sistem sync3 je odlično povezljiv
stranski ogledali skoraj ne bi mogli biti boljši
motor ne bo dovolj zmogljiv za bolj zahtevne voznike
menjalnik včasih malo cukne, ko vožnja ni enakomerna
ročica ima položaj M tako postavljen, da skoraj vedno izberete tega namesto D
volanski obroč je malenkost preveč stran
drsna vrata so zelo težka
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.8 (8 glasov)
test ford tourneo custom 2.0 TDCi 125 kW selectshift L1H1 310 limited
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Celoten naziv se napiše takole: ford tourneo custom 2.0 TDCi 125 kW selectshift L1H1 310 limited titanium X.

Celoten naziv se napiše takole: ford tourneo custom 2.0 TDCi 125 kW selectshift L1H1 310 limited titanium X. Torej že po tem veste, da gre za različico z dvolitrskim dizelskim motorjem s 125 kilovati največje moči, da ima nov samodejni menjalnik selectshift, ki omogoča tudi ročno prestavljanje, da gre za krajšo od obeh različic, ki so še na voljo, in da gre za paket opreme limited ter še dodaten paket titanium X.

Sam sem ga ocenil kot idealno družinsko vozilo, če imate dovolj veliko parkirno mesto zanj. Dolg je malenkost manj kot 5 metrov, širok in visok malenkost manj kot 2 metra, tehta pa 2 toni in pol, torej gre za konkretno vozilo, za katero je potrebno plačevati tudi dražjo cestnino. Že v osnovi ni poceni, s popustom stane 32, testni 42 jurjev, in tudi stroški vzdrževanja niso majhni, sem pa z njim na družinskem dopustu užival kot že dolgo ne. Verjetno se prvič nisem sprl z ženo, ker je pripravila toliko prtljage, da sem eno uro samo nosil v ogromen prostor, ki sem ga seveda pripravil tako, da sem odstranil čisto zadnjo vrsto sedežev in še tistega v sredini druge vrste.

Prav vsak sedež za prvima lahko posebej zložite ali spravite kar ven, da pridobite še več prostora. Je pa res, da so sedeži zelo težki, kar 37 kilogramov tehtajo in so veliki, tako da je treba zelo konkretno prijeti za delo. Ženske si kar težko predstavljam ob tem opravilu. In še ena zadeva, druga vrsta se lahko lepo obrne nazaj pa imate konferenčno dvorano ali dnevno sobo za otroke. Navaditi se morate le na zelo velika in posledično težka drsna vrata. Če boste parkirali na klancu, jih bo kar težko zapreti.

Prenova pred kratkim je temu vozilu zelo dobro dela. Zdi se, kot da gre za nov model, toliko je novega. Notranjost je sodobna, z velikim zaslonom na dotik in odlično povezljivostjo preko sync3, spodaj so gumbi za najpogostejše zadeve, ogromno je vseh predalov, še posebej pa preseneti, koliko je USB-priključkov. Deset smo jih našteli in morda smo še celo kakšnega spregledali, torej bodo tudi dolge poti za otroke kratke, če se vam ne da ukvarjati z njimi med vožnjo. Žal ni več tistega prostorčka za voznikov telefon na levi strani ob šipi, čeprav danes večina zaradi ogromnih zaslonov niti ne bi pasala vanj.

Transit oziroma tourneo custom se je že prej dobro peljal in se še vedno, tukaj ni razlik. Mene moti le, da se ne da volana nastaviti še malo bližje, ker bi bil potem še bolj podoben občutek kot v avtu. Drugače se sedi dobro, preglednost je tradicionalno dobra, pogrešal sem še vzvratno kamero, tako da obvezno doplačajte zanjo, sta pa zato odlični stranski ogledali, res dobro pokrijeta oba kota. Od sistemov za pomoč vozniku velja omeniti opozorilnik pred naletom, ki seveda ne sme biti izgovor, vseeno pa lahko kdaj nevede utrujenemu vozniku še kako pomaga v prometu.

Novi dizelski motor je tehnološko napreden in smo ga že imeli na testu pri koncu prejšnje generacije. Iz dveh litrov iztisne 125 kilovatov, kar je 170 ’konjev’, in 405 Nm navora pri 1.750 vrtljajih. Sliši se obetavno, čeprav sem sam pogrešal še kakšen ’konjiček’ več, ko je bil polno naložen med vožnjo po avtocestnih klancih. Sicer je seveda dovolj zmogljiv, gmoto požene tudi do 175 kilometrov na uro, pri delu pa mu odlično pomaga novi menjalnik selectshift. Gre za klasični šeststopenjski samodejni menjalnik s pretvornikom navora, ki je postavljen za prednjo osjo, in zna kar dobro spremljati vaše želje in prilagajati prestavljanje. Včasih je malo bolj grob, ker želi kar najbolje izkoristiti moč motorja, ima pa seveda še gumba za prestavljanje, če mislite, da ste boljši od njega. Na primer med vožnjo po klancu navzdol, čeprav to celo sam zazna in prilagodi prestavljanje. Raje bi videl, da bi se sama ročica menjalnika pomaknila vstran, ker dostikrat ponesreči prestavite kar takoj v M (Manual) namesto v D (Drive), ampak na vse to se da navaditi po nekaj sto kilometrih. Če lahko, le doplačajte 2 tisočaka zanj.

Zaključek? Eden najboljših, upal bi si reči celo najboljši kombi te velikosti in za ta denar.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford tourneo custom 2.0 TDCi 125 kW selectshift L1H1 310 limited titanium X
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1996
moč v kW (KM) pri vrt./min 125 (170) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 405 od 1.750 do 2.500
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4973 x 1986 x 1979
medosna razdalja v mm 2933
prtljažnik v litrih 1150
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2400 (840)
največja hitrost v km/h 175
pospešek 0-100 km/h v s  
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,7/6,5/7,1
poraba na testu v l/100 km 10,4
cena osnovnega vozila v EUR 36.390 (*4.300 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 41.420 (*4.300 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 46.290 (*4.300 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
MTI4MC1MZXMtUGF1bC1tb29uLmpwZzE0MjI3NzYzMTc=.jpg
iconaan pravi:
Eden boljših, velikost in oprema ok , za ta denar.
(pred 4 leti )
MTI4MC1MZXMtUGF1bC1tb29uLmpwZzE0MjI3NzYzMTc=.jpg
iconaan pravi:
Odličen , prostoren, bravo!
(pred 4 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 12. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |