Avtomobil je pri nas že naprodaj, najbolj očitno pa se seveda hvali s svojo privlačno obliko z nizkim pokrovom motorja, kratkim odrezanim zadkom in zelo prepoznavno masko. Luči so tiste, ki polarizirajo, ampak v živo izgleda avtomobil zelo prepričljivo. Ker so upoštevali pripombe kupcev prejšnjega modela, so močno povečali prostor za noge na zadnji klopi, tako da ga je sedaj za kar 85 mm več, predvsem po zaslugi 70 mm večje medosne razdalje, vse skupaj pa je prineslo tudi 80 mm večjo skupno dolžino lexusa IS (4665 mm).
V kabini so uporabili le najboljše materiale, s katerimi želijo prepričati kupce, ki mislijo, da le tri malo bolj prestižne nemške znamke znajo ponuditi najvišji nivo. Posebno pozornost so posvetili detajlom, z lepo sredinsko uro in digitalnimi merilniki, pri katerih se na primer tisti za hitrost in vrtljaje prestavi v desno, če želite spremljati več podatkov hkrati. Zanimiva je tudi elektrostatična nastavitev temperature, kjer se le dotikate navideznega gumba ali pa z drsnikom na hitro pomaknete na želeno temperaturo. Za zvok pri boljših različicah poskrbi Mark Levinson, tako da je bivanje v novem IS res na visokem nivoju, občutek pa zaradi visokih bokov še vedno malo športno utesnjen.
Lexus bi rad kupce prepričal, da gre za športen hibrid, ko govorimo o različici 300h, ki je praktično edina smiselna za nakup pri nas. Model IS250 je zaradi višjih dajatev precej dražji in nesmiseln, saj v primeru IS300h dobite bistveno več. Tudi moči, saj gre le za kombinacijo 2,5-litrskega bencinskega motorja z neposrednim vbrizgom goriva, naprednim krmiljenjem ventilov ter elektromotorja, s katerim doseže največjo skupno moč 164 kW (223 'konjev'). Tudi zmogljivosti so navdušujoče, saj do 100 km/h pospeši v 8,3 sekunde, od 80 do 120 km/h pa v le 6,2 sekunde. Povprečna poraba je sicer v laboratoriju dosegla le 4,3 litra na 100 km, kar preračunano pomeni 99 g emisij CO2 na km, v praksi pa to za lastnika pomeni manjše dajatve in prijetno mestno vožnjo na poti v službo.
Hibridni sistem je nov, prav tako je izboljšan menjalnik E-CVT, da ni tako hrupen in da vrtljaji počasneje naraščajo, če za to ni potrebe. Inženirji so uspeli idealno razporediti težo avtomobila, tako da sta osi obremenjeni v razmerju pol-pol. Tudi sama karoserija je za 10 odstotkov trša, da je vožnja bolj suverena in hkrati udobna. Vzvratna ogledala so prestavili na vrata, da v kabino prihaja še manj hrupa, sicer pa je sama aerodinamika odlična, le 0,25 meri količnik zračnega upora, kar so dosegli tudi s karseda ravnim dnom vozila. Pri Lexusu poudarjajo, da hibridi manj obremenjujejo zavore, s čimer se podaljša njihova življenjska doba, sicer pa naj bi bil sam avtomobil izredno zanesljiv, zato ima 5 let garancije, baterija pa 10 let, če jo vsako leto pripeljete na test na pooblaščen servis.
Vstopna cena za model IS300h znaša 34.900 EUR, takšen lexus pa že s seboj vozi ksenonske in led-dnevne luči, samodejno klimatsko napravo, obvolanski prestavni ročici, radio s 6 zvočniki, povezavo bluetooth in velika zaslona na instrumentni plošči in sredinski konzoli. Domači uvoznik se je pohvalil tudi s tem, da je IS300h za 5 odstotkov cenejši od primerljive nemške trojice, zato računa na dober odziv kupcev.