Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Družinski bolid

Ford S-max 2.0 SCTi ecoBoost powershift titanium S

Avtor prispevka: Miha Dovč
V partnerski zvezi nastopi trenutek, ko se dvema odraslima pridruži en ali več 'prestolonaslednikov'. In takrat ne rabiš biti mojster tetrisa, da ugotoviš, da je športni kupe premajhen za prirastek. Da se bodoči družinski očka ne bo odpovedal vsem užitkom za volanom, si lahko omisli takšnega S-maxa.
Družinski bolid
Foto: Anže Jereb
21. 5. 2012 ob 18:12
Komentarjev: 0
video test ford S-max 2,0 SCTi ecoBoost powershift titS
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Fordov S-max velja za najbolj limuzinskega enoprostorca. To nakazuje njegov izgled z nizko silhueto in položnim sprednjim steklom. Tudi počutje za zopet pretankim volanom je na las podobno tistemu v mondeu. Je pa res, da nekaj športnosti izzveni v ogromnem vetrobranu z grelnimi žičkami za odmrznitev pri temperaturah s predpono minus. Tudi S-max je s prenovo dobil led svetila spredaj in zadaj ter tudi za osvetlitev notranjosti. Poglavje, kjer Ford še vedno najbolj šepa, je končna obdelava, saj plastika pri menjalniku spušča obupne zvoke in si tega nikakor ne bi želel imeti v svojem vozilu, sploh, če bi zanj plačal dobrih 41 tisočakov.

Za ta denar dobite dobrih 200 'konjičev', atraktivno obliko in cel kup opreme, ki vam lajša vožnjo in skrbi da je le-ta tudi varnejša. Radarski tempomat skrbi za primerno varnostno razdaljo, samodejne dolge luči, da bo cestišče vedno dobro osvetljeno, hkrati pa s tem ne boste motili še ostalih udeležencev v prometu. Potem sta tu še sistem za nadzor mrtvega kota ter sistem za nadzor zbranosti voznika. Slednjega zaradi naše nestresne službe nismo mogli preizkusiti... Še največ stresa vam bo (poleg pogojno dobre izdelave) povzročala velikost vozila. Že res, da so centimetri v vozilu prednost (prostornost), a za parkiranje in manevriranje po parkiriščih, ki niso šla s trendom rasti avtomobilov, vam tudi parkirna tipala ne bodo nič pomagala. Fizike se tu pač ne da premagati.

Z opremo titanium S izgleda športno, po mojem mnenju najbolj med vsemi enoprostorci. In še najboljše? Kakor izgleda, se tudi pelje. Z nastavljivim vzmetenjem, ki kar petkrat na sekundo nastavi trdoto blažilnikov, in tradicionalno izvrstnim Fordovim podvozjem se S-max pelje kot marsikateri manj družinski avto. Je pa s tem rahlo okrnjena njegova družinska uporabnost. A bolj kot na trdo podvozje se lahko izgovorite na slabo cestišče.

S prenovo je prišel tudi novi rod agregatov; tega žene dvolitrski bencinski, podprt s turbino. 149 kilovatov skrbi, da je moči več kot zadosti, s porabo točno deset litrov pa je glede na velikost, težo, način vožnje in menjalnik presenetljivo varčen. Za povprečnega uporabnika bi bil povsem zadovoljiv dizelski 2,0 TDCi ali 1,6 litrski EcoBoost za tiste, ki ste simpatizerji bencinskih hlapov. Menjalnik z oznako powershift je edina izbira z dotičnim agregatom. Kljub temu da ima dve sklopki, ni tako hiter, kot sem od njega pričakoval, nekaj zaslug za to ima tudi specifika turbomotorja, ki je manj odziven kot atmosferski.

Ford S-max s svojim izgledom cilja na družine, čeprav ne želi biti tipičen družinski avto (nima drsnih vrat) in si je tudi zaradi tega nabral ogromno oboževalcev. Z dobrimi voznimi lastnostmi, atraktivno obliko in naprednim pogonskim sklopom pa cilja predvsem na kupce z večjo kupno močjo. Na koncu bi ga pa tako ali tako imel vsak.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford S-max 2,0 SCTi ecoBoost powershift titanium S
vrsta motorja turbobencinski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1999
moč v kW (KM) pri vrt./min 149 (203) pri 5.800
največji navor v Nm pri vrt./min 300 od 1.750 do 4.500
menjalnik robotizirani, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4770 x 1885 x 1660
medosna razdalja v mm 2850
prtljažnik v litrih 285 - 854 - 2100
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1676 (729)
največja hitrost v km/h 221
pospešek 0-100 km/h v s 8,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 11,0/6,4/8,1
poraba na testu v l/100 km 10,0
cena osnovnega vozila v EUR 25.460
cena testnega vozila v EUR 35.740
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 41.450

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 2. 2025
Februar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627280102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 3 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  |