Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Mercedes-Benz S

Domača premiera

Avtor prispevka: Gašper Miš
Ko na trg zapelje eden najbolj sodobnih in tehnološko naprednih avtomobilov, v zraku vedno završi. To domeno si že vrsto let lasti mercedes-benz S in sedaj, po osmih letih, prihaja na ceste povsem nova generacija. Nabita z najsodobnejšo tehnologijo, ki jo industrija pozna.
Mercedes-Benz S
Foto: Anže Jereb
19. 9. 2013 ob 9:15
Komentarjev: 4
video domača premiera - mercedes-benz S
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Tehnološka naprednost na trenutke celo poskrbi, da pozabimo na ostale superlative, ki jih največji mercedes-benz med avtomobili ponuja: neverjetno udobje in vrhunsko eleganco, tokrat pa še, da ga je zrisal naš Robert Lešnik. In morda zanimivost, da so najprej zrisali različico L, torej tisto daljšo, ker so Kitajci nanjo nori, jih je pa dovolj, da se zanje splača še posebej potruditi. Daljši S je dolg kar 5,25 metra, hvalijo zelo ugoden količnik zračnega upora, v ponudbi pa je tudi običajna izvedba s 5,12 metra dolžine. Vrhunska izdelava in najboljši materiali so seveda nekaj samoumevnega, nov pa je elegantno spisan napis Mercedes-Benz na volanu.

Torej tehnologija. Mercedes-benz S je prvi serijski avtomobil, ki omogoča avtonomno vožnjo. Z različico intelligent drive, ki vsebuje večino senzorjev serijskega vozila, so pred dnevi celo opravili sto kilometrov dolgo pot v prometu in to povsem brez voznika. Ker Evropska direktiva prepoveduje, da bi bila vozila sposobna peljati povsem samostojno, novi S tega (še) ne zna, ima pa kopico senzorjev, ki skrbijo, da mu kaj dosti ne zmanjka. Vsa svetila - sprednji in zadnji žarometi ter ambientalna osvetlitev - so serijsko v tehnologiji led. Novost predstavlja še aktivno podvozje ˈmagic body controlˈ, ki s pomočjo visoko zmogljive kamere prepozna konfiguracijo ceste in vzmetenje že vnaprej pripravi na anomalije, ki nas čakajo.

Ob začetku prodaje bodo na voljo štirje različni motorji. Poleg šestvaljnega turbodizelskega S350 BlueTEC s 190 kW in hibridne različice S400 HYBRID z 225 kW (in dodatnimi 20 kW ob pomoči elektromotorja), bosta na voljo še dva bencinska motorja. Ta zmoreta 335 kW oziroma 430 kW in sta rezervirana za modela S500 in S63 AMG, ki bosta na voljo tudi s štirikolesnim pogonom 4MATIC. Proti koncu leta bodo ponudbo na trgu dopolnili še z modeloma S300 BlueTEC HYBRID, S350 BlueTEC 4MATIC in bencinskima S600 in S65, ki bosta na voljo le v krajši izvedenki.

V letošnjem letu želijo pri nas prodati pet do sedem novih vozil, v prihodnjem pa približno dvajset. Zastopnik želi, da bi razred S, ki ponovno postavlja standarde v svetu avtomobilizma, ob zvestih kupcih privabil tudi nove ljudi, ki bodo zanj pripravljeni odšteti vsaj 92.990 €, kolikor znaša vstopni model S350 BlueTEC. Za hibridni model S400 HYBRID bo treba odšteti najmanj 101.330 €, za bencinska predstavnika razreda S500 in S63 pa od 142.250 oziroma od 211.050 € dalje.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
igor pravi:
spoštovani g. oliver. plin gor ali dol. jaz mislim tako. ta mercedes s, ni nobenea prihodnost, kar pri MB zelo dobro vejo. vse kar so naredili je malo novega designa noter in to je to. če je to najboljše kar je na svetu, pregovro a ne kje je potem projeciranje podatkov na vetrobransko steklo, klikanje pa preko kamere kot pri videoigricah wi al kaj so. ko mahas z rokami in igraš igrico. tuka jej še lazje ker so manj komplkesni gibi. pustima to zalost sedaj. ne plin, motorji so problem. ker nihle ne zeli ugriznit v gnilo jabolko. laži ki so nam jih prodajali 30 let. da moa imet vozilo 5.0 motor in 500 konj. to je to. če bi MB rekel to je novo vozilo bi MORALI vsi motorji imet EURO6. to pa seveda ne more dosečti. če pa bi dal pa bibil takle mercedes glede na vse laži podhranjen glede na konkurenco. so v precepu pri MB. lagali so toliko časa kot nam lažejo politiki. pri tem bi dodal da je veliak razlika med komfortom in močjo. seveda če nekdo testira zelo mocno verzijo nekega vozila bo rekel kako je udobn, ker je pač suveren pospsešk del komforta. ker os pač opice na cesti. dejstvo pa je da noben proizvajalec ne želi naredit prvega koraka ker ne ve če bo zdral na trgu. prvi korak pa bi bil. vsa vozila samo automatik, mala kubatura itd. ampa kmediji in filmi še kr uspejo prodajat lazi o spretnih šoferjih. saj vidite g . oliver, kdaj pa ste nazadnje videli koga obračat z ročno?? seveda da ne ko je električna. ha ha časi 80 let, 20 stoletja so mimo. vw golf electric pa stane 40 jurjev!!! zakaj ??
(pred 1 desetletji )
Ni slike
Oliver pravi:
Spoštovani g. Igor, zakaj je uradno najavljena samo prenova leži odgovor v avtomobilski klimi. Vsi novi modeli bi morali biti opremljeni z novim plinom, ampak ker MB vsa svoja vozila opremlja s starim plinom so našli luknjo v zakonu in uradno samo objavili prenovo aktualnega modela . Sedaj lahko mirno prodajajo svoje modele po vsej Evropi:)
(pred 1 desetletji )
VEVTVC1CTVdkLTA1X2IuanBlZzEzMTU2NTk1NTk=.jpg
specto pravi:
Sprosti se
(pred 1 desetletji )
Ni slike
igor pravi:
kljub temu da sem velik oboževalec mercedesov moram povedat, da mi to sedaj smrdi. Nevem kaj se grejo pri MB. Neki se igrajo i imenom in imidžem. res sramotno. Novi S bi naj bil kao prenovljen in ne popolnoma novovozilo. Ker bi morali za novo vozilo morali vgradit boljše bolj ekološke motorje noter. tolko o poštenosti MB?? kaj še vse drugo so zamolčali?? da bo novi MB -C klase imel dele od renalut lagune nove ko bo prišla??? al kva??
(pred 1 desetletji )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 4. 1. 2025
Januar 2025
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 3 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 3 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 3 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 4 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 4 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 4 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 4 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 4 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 4 leti  | 

Obvestilo o uporabi piškotkov!

Spletni portal za svoje delovanje uporablja piškotke z namenom zagotavljanja boljše uporabniške izkušnje, delovanja oglasov in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi.Več

Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki.V redu