Sedaj že četrta generacija renaulta clio RS na trg vstopa z nekaj ključnimi novostmi. Pod pokrovom petvratnega RS-a boste tako zaman iskali dvolitrski atmosferski motor, saj ga je zamenjal manjši prisilno polnjeni 1,6-litrski motor z 200 konjskimi močmi, pri katerem se moč na kolesi prenaša preko šeststopenjskega samodejnega menjalnika EDC. Zaradi ostalih manjših sprememb je v primerjavi s predhodnikom postal nekoliko bolj cestno naravnan in civiliziran. Nekateri privrženci Renaultovega športnega oddelka bodo nad omenjenimi novostmi nekoliko razočarani, ker pa je prodaja športnih različic v času krize upadla, so se Renaultovi inženirji odločili, da namesto majhnega števila pravih zagrizencev raje poskušajo dobiti večje število kupcev, ki bi imeli hiter avtomobil, pa niso pripravljeni sklepati kompromisov.
Ob vsestranski uporabnosti novi clio RS še vedno ponuja spodobne zmogljivosti. Za pospešek od 0 do 100 kilometrov na uro porabi vsega 6,7 sekunde, za hiter skok z mesta skrbita sistem 'launch control' in samodejni menjalnik z obvolanskima ročicama, ki v načinu 'race' prestavi v vsega 150 milisekundah. Za boljši oprijem v zavojih in hitrejše pospeševanje iz zavoja skrbi elektronska zapora diferenciala, patentirana s strani oddelka Renault Sport. Kupci lahko izbirajo med podvozjema sport ali cup, slednji je na voljo za doplačilo. S podvozjem cup je vozilo 30 milimetrov bližje tlom, 15 odstotkov bolj togo in ima bolj neposreden volanski mehanizem, ki v tem primeru še posebej poudari športno plat.
Se tekmecem že tresejo hlače?
Videz vozila je nastopaško naravnan, med spremembe sodijo športni sedeži, rdeči dodatki v notranjosti, novi sprednji odbijač, večja platišča, dve izpušni cevi in zadnji usmernik zraka. Ker bo velik del cliov RS na ceste zapeljal v vpadljivi rumeni barvi 'jaune sirius', ga bodo tako nepoznavalci najhitreje ločili od ostalih cliov.
Vsem tistim, ki jih prepričata vsakodnevna uporabnost običajnega clia in športni videz clia RS, pa je namenjena različica GT. Ta je na voljo kot kombilimuzina in karavan, poganja ju bencinski motor TCe 120, po vzoru modela RS pa bo samodejni menjalnik EDC opremljen z obvolanskima ročicama. Serijska oprema zajema sistem R-Link, športne sedeže in 17-palčna platišča iz lahke litine. Naročite ga lahko v malteško modri barvi, ki je značilna za modele GT, za 17.990 EUR oziroma 18.690 EUR za karavansko različico, medtem ko bo za clia RS potrebno odšteti 21.990 EUR.