Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Skrito presenečenje

Honda CR-V 1.6 i-DTEC 4WD lifestyle

Avtor prispevka: Anže Jereb
Hondin CR-V morda ni najlepši predstavnik razreda, je pa nedvomno eden najbolj prepričljivih. Navdušuje v številnih pogledih, po novem tudi z močnejšim motorjem v nosu.
Skrito presenečenje
Foto: Gašper Miš
25. 12. 2015 ob 7:25
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

morda vam oblika ne potegne, je pa CR-V eden najbolj praktičnih predstavnikov
položaj za volanom je zelo prijeten, delovno okolje pa urejeno in pregledno
ročni menjalnik je lahko s svojo natančnostjo in lahkotnostjo vzor ostalim
avtomobil je resda visok, a se pelje presenetljivo udobno in zanesljivo
motor je pohvalno prožen in sila varčen, tudi dovolj poskočen je takšen CR-V
varnostni sistemi delujejo hitro in odzivno, obenem pa niso moteči
če lahko, si le privoščite samodejno prilagodljive žaromete, odlično delujejo
štirikolesni pogon ni namenjen zahtevnim terenom, je pa vseeno dovolj zanesljiv
potovalni računalnik je plod japonske logike, ki jo razumejo le oni, če sploh
cena ni ugodna, sploh v primerjavi z dvokolesno gnanim CR-V, ki je bil na testu pred kratkim
prostorna notranjost za seboj potegne malce nenavadno obliko zadka vozila
4,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (28 glasov)
video test honda CR-V 1.6 i-DTEC 4WD lifestyle
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Cunami-tekmecev, kot sta qashqai in tiguan, je dovolj velik, da bo na CR-V pomislilo malo kupcev, kljub temu pa gre za eno najprostornejših in nasploh zanimivih izbir. Ob prenovi je avtomobil postal bolj simpatičen, sprednji del nam je dejansko všeč, zadek pa zaradi zagotavljanja večje prostornosti ostaja nenavaden. In prostornost je že prva od vrlin tega avtomobila, saj prtljažnik ponuja kar 559 litrov prostora, predvsem pa je oglat in posledično zelo praktičen. Potniki so v tem avtomobilu deležni podobnega prostorskega ugodja, na zadnji klopi se niti dolgini ne boste pritoževali, nasploh je pohvale vredna že lahkotnost vstopanja, saj se vrata odprejo skoraj pravokotno in je odprtina zelo velika, sedala zadnje klopi pa se tudi lahko dvigne, kar je priročno ob prevažanju psa ali fikusa.

Prenova je CR-V-ju po vzoru civica prinesla kopico varnostnih elementov, denimo opozorilnik pred trčenjem, bralnik prometnih znakov, opozorilnik pred nenamerno menjavo voznega pasu, luči s samodejnim prilagajanjem dolžine snopa in še nekaj ostalih. Hvalim njihovo delovanje, ki je dovolj hitro, a hkrati nemoteče. Marsikateri od teh sistemov zna v vozilih preveč panično reagirati in potem avtomobil samodejno zavira, ko to še ni potrebno, ali pa v notranjosti piskajo opozorilni zvoki s frekvenco, ki para možgane. V CR-V sistemi delujejo dokaj nemoteče, jemljite pa jih z rezervo, kot tudi povsod drugod. Bralnik prometnih znakov omejitve denimo sicer dobro prepozna, a le znake s hitrostnimi omejitvami, znake naselij pa ne. To je težava vseh proizvajalcev. No, bolj so mi bile všeč samodejno prilagodljive luči, delujejo bliskovito in vedno ob pravem času.

Bistvo tokratega testa je pravzaprav zmogljivejši motor pod pokrovom. V tem primeru ima 1,6-litrski turbodizel 118 kW moči, to je 160 konjev, kar je dovolj za pospešek do stotice v manj kot desetih sekundah. Dejansko gre za že znani turbodizelski agregat, ki so mu v tem primeru z nekaj spremembami namenili več moči, ta je seveda dobrodošla, a prihaja tako zvezno, da je zgolj po občutku težko reči, da je motor močnejši. Bi dejansko morali primerjati oba naenkrat. Zveznost seveda štejem v plus in obenem potrjujem, da je moči več kot dovolj. Motor je le malo preveč glasen, ampak to ne zasenči njegovih dobrih vrlin. Ena izmed njih je tudi poraba goriva, ki je zlahka pod sedmimi litri, kar je glede na štirikolesni pogon in dokaj velik avtomobil zelo spodobno.

Dobrih stvari je torej veliko. Prostornost in uporabnost sta že dve, potem je tu še prepričljiv motor in dovolj udobno blaženje, odličen občutek na volanu in nasploh zelo prijetne vozne lastnosti, CR-V je enostaven nenaporen. K slednjemu pripomore še odličen 6-stopenjski ročni menjalnik, ki je eden najboljših, ne le v segmentu, ampak nasploh. Enostavno lahkoten in vseeno sila natančen. Tudi položaj za volanom je odličen in odlagališč je dovolj.

Slabosti? Poleg oblike, ki je seveda stvar osebne presoje, je malce rustikalno zastarel še zaslon na dotik. Kaj vem, mene spominja na naknadno vgrajene zaslone pred dvajsetimi leti, nikakor ni lepo integriran v celoto. Tudi potovalni računalnik je bil v hondah prejšnje generacije bistveno enostavnejši in bolj pregleden, ta pa zahteva kup pritiskanja stikal in s tem povezano nepozornost, četudi hočemo zamenjati le en podatek.

In nenazadnje je slabost lahko tudi cena. Ni dvoma, da je takšen CR-V vreden 36 tisočakov, na cestah so tudi še dražji in v marsičem manj prepričljivi tekmeci, je pa dejstvo, da je tudi precej cenovno ugodnejših. In to je pogosto ob nakupu zelo pomemben dejavnik, poleg oblike, ki mora prepričati, pa tudi z njo CR-V ne topi ravno src. In to sta dejansko največja problema, zaradi katerih jih na cestah ni veliko, čeprav je avtomobil zelo prepričljiv. Celo štirikolesni pogon je v novi generaciji občutno sposobnejši od predhodnika. Seveda pa ne bo pravi za terenske podvige, kvečjemu za vleko prikolice ali za več zanesljivosti pozimi.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki honda CR-V 1.6 i-DTEC 4WD lifestyle
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1597
moč v kW (KM) pri vrt./min 118 (160) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 350 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4605 x 1820 x 1685
medosna razdalja v mm 2630
prtljažnik v litrih 589
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1630 (470)
največja hitrost v km/h 202
pospešek 0-100 km/h v s 9,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,5/4,7/5,1
poraba na testu v l/100 km 6,4
cena osnovnega vozila v EUR 25.370
cena testnega vozila v EUR 35.030
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 36.380

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 7. 2024
Julij 2024
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
08091011121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
tesla model Y 224
škoda octavia 190
volkswagen taigo 136
renault captur 129
MG ZS EV 126

Podatki veljajo za marec 2023.

Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.

Anketa
Kaj nas bo premikalo v prihodnosti?
993Elektrika v baterijah. 992Fosilna goriva. 991Sintetična goriva. 990Vodik.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Nekaj več kot 2.600 kršitev pred 2 leti  | 
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 leti  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 2 leti  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 2 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 2 leti  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 3 leti  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 3 leti  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 3 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 3 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 3 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 3 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 3 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 3 leti  |