Mercedes-Benz travego
Domača premiera
Kup kamer vozniku pomaga parkirati, nadzirati dogajanje ob boku vozila in spremljati, kaj se dogaja s potniki. Seveda ne manjka navigacija, samodejni menjalnik pa ima osem progresivnih stopenj, da je vožnja karseda udobna. Tudi tukaj voznika na nevarnosti opozarjajo različni sistemi, kot prvi avtobus za dolge proge pa je opremljen s pomočjo pri zaviranju, ki z radarskim tempomatom nadzira razdaljo do spredaj vozečih in v kritičnih situacijah sam zavira do hitrosti 15 kilometrov na uro.
To je sicer že tretja generacija travega, ki si jo naročnik lahko opremi čisto po svojih željah. Navadno traja od naročila do dobave štiri mesece, takšen pa stane dobrih 300 tisoč evrov. Za lažje parkiranje in boljšo vodljivost se obračata tudi zadnji kolesi, pogonu pa služi 12-litrski dizelski šestvaljnik s 335 kilovati in 2200 Nm navora pri 1100 vrtljajih. Ker je slovenski trg zelo majhen, so majhne tudi prodajne količine. Pri nas se v povprečju na leto prodata dva takšna Mercedes-Benzova avtobusa.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!