Po tridesetih mesecih obstoja družine DS in po 300.000 prodanih vozilih (dve tretjini od tega DS3), se tričlanska družina DS širi in odpira sončnim žarkom. DS3 cabrio ni tipičen cabriolet, saj nima zapletenega mehanizma zlaganja strehe, temveč se platno le 'zapelje' proti zadku vozila, kar pomeni, da gre pravzaprav za targo in ne pravega kabrioleta, kar niti ni slaba lastnost. Privlačna oblika je namreč ostala nespremenjena, varnost ravno tako, zaradi le 25-kilogramskega prirastka k masi vozila niso okrnjene niti vozne lastnosti ali čvrstost vozila. Sistem zlaganja deluje do hitrosti neverjetnih 120 kilometrov na uro, kar pomeni, da ob nenadnem nalivu celo na avtocesti lahko nadaljujete s svojo vožnjo, medtem ko se zopet vzpostavlja zaščita nad glavami petih potnikov v vozilu, kar je edinstveno za ta razred.
Kot smo že od običajnega DS3 vajeni, je tudi tu veliko možnosti individualnega prilagajanja. Platno strehe je na voljo v treh barvah, poleg klasične črne barve še modra barva in siva s potiskom. Nove so še zadnje luči, ki zaradi ogledal v samem žarometu dajejo občutek brezkončne globine. Niso pozabili niti na emblem DS. Čeprav uvoznik letos pričakuje prodajo le dvajsetih vozil, menim, da bo zaradi prirastka k ceni od 2.200 do 2.500 EUR v primerjavi s trdostrešnim DS3 prodanih več vozil, glede na to da je bilo v letu 2012 prodanih kar 255 DS3. Da je linija DS nekaj posebnega pri tej znamki, pove tudi dejstvo, da si kar 75 odstotkov kupcev linije DS pred tem ni nikoli lastilo vozila te znamke.
DS3 cabrio bo na voljo s štirimi motorji, trije od teh so, kot se za kabrioleta spodobi, bencinski. Vstopni agregat je trivaljnik prostornine 1199 kubičnih centimetrov z oznako VTi 82, sledijo mu VTi 120 in THP 155 ter dizelski e-HDi 90 z robotiziranim ročnim menjalnikom. V tem vrstnem redu si tudi sledijo cene od 16.400 EUR za VTi 82 z opremo chic, preko 19.200 EUR za so chic VTi 120 in 21.580 EUR za sport chic 155. Slabega tisočaka več pa boste primaknili za izvedenko e-HDi 90. Ob tem ni treba posebej poudarjati, da bo velika večina izbrala motor THP 155.