Honda CR-V
Domača premiera
Zadnje našteti lastnosti sta obdržali tudi obe naslednji generaciji, ker se kupci takšnih vozil vozijo praktično le po urejenih cestah. Ker pa je v tem času postala konkurenca huda in enako dobro vozna, je že tretja generacija, ki je kupce privabljala zadnja leta, postala zelo dobra na večini področij. Znotraj urejena in kakovostna, lahko pa tudi oborožena s kopico tehničnih dodatkov.
Sedaj je na slovenske ceste zapeljala nova generacija. Izdelujejo jo (kot tudi prejšnje) v Angliji, nanjo pa veliko stavijo. Doslej je namreč po svetu CR-V prepričal že več kot pet milijonov kupcev, podatek, na katerega so lahko pri Hondi še bolj ponosni, pa je dejstvo, da se pri nas še vedno vozi kar 94 odstotkov vseh vozil prve generacije tega modela. Kako se nova generacija razlikuje od prejšnje? Sedaj je avtomobil za tri centimetre nižji in celo pol centimetra krajši, vseeno pa znotraj nudi več prostora. V prtljažniku skoraj 150 litrov več, bolj prostorno odmerjen je tudi potniški prostor. V notranjosti ostaja znano in dobro sestavljeno okolje, ki od nekdaj navdušuje predvsem s praktičnostjo in uporabnostjo.
Nova oblika skrbi za nekoliko manjši zračni upor, podvozje naj bi bilo bolj čvrsto, a po nekaj kratkih kilometrih bistvenih razlik nisem opazil, prvič pa je na voljo tudi le sprednji pogon, a zgolj v kombinaciji z bencinskim motorjem. Štirikolesni seveda ostaja in je podoben kot prej – namenjen predvsem večji varnosti in boljšemu oprijemu, ne pa terenskim vragolijam. Neopazna razlika je električni vklop štirikolesnega pogona in ne več hidravlični, opazna pa samodejno vklopljen štirikolesni pogon pri vsakem speljevanju.
Motorja zaenkrat ostajata enaka, dvolitrskemu bencinskemu agregatu družbo dela še 2,2-litrski dizelski motor s 110 kilovati moči. Bencinar je dobil nekaj kilovatov več moči, predvsem pa oba porabita manj. Na račun aerodinamike, sistema start&stop in programa econ, ki spremeni motorne parametre.
Za kupce bo daleč najbolj privlačen dizelski agregat, kar 80 odstotkov naj bi jih poseglo po njem, drugo leto pa prihaja še 1,6-litrski dizelski motor, ponovno le v kombinaciji s sprednjim pogonom. Paketi opreme so štirje: comfort ponuja že večino potrebnega, a bo avtomobil bolj suveren pri bogatejših opremah, ki dodajo usnjen volan, dežni senzor, parkirne senzorje (elegance), usnjeno oblazinjenje, biksenonske žaromete (lifestyle), navigacijski sistem, panoramsko streho in še ostale stvari (executive).
Najcenejši bo CR-V z bencinskim motorjem, sprednjim pogonom in opremo comfort, takšen vas bo stal 22.990 EUR. V primeru, da bi želeli imeti enako kombinacijo s štirikolesnim pogonom, vas bo to stalo dodatne tri tisočake, najcenejša dizelska različica pa je lahko vaša za 28.490 EUR. Najbolje prodajan bo dizel z drugim paketom opreme elegance (29.990 EUR), najdražji CR-V pa vas bo stal skoraj deset tisočakov več.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!