Pri Hondi so pokazali osvežen model jazz in različico advance sport, ki se ponaša s povečano močjo pogonskega sklopa, hkrati pa ohranja vse dobre vrline klasičnega primerka, vključno s prostornostjo.
Honda jazz bo kmalu na voljo z osveženim zunanjim izgledom, kjer so malenkost spremenili odbijača in izgled luči, tudi maska je drugačna, vse skupaj pa bo malenkost temnejše za izdajo advance sport, ki bo naprodaj že v prihodnjih mesecih. K temu lahko dodate še malo agresivnega izgleda, 16-palčna platišča in črne plastike zunanjih ogledal, kar že na daleč kriči po posebni izdaji.
V notranjosti se ponaša s sintetičnim semišem, novim trikrakim volanom in rumenimi šivi po vseh površinah, vse to pa bo domena izdaje advance sport. Multimedijski sistem ostaja enak kot doslej, na 9-palčnem zaslonu, digitalni merilniki v diagonalo merijo 7 palcev.
Še najbolj zanimiv je nov hibridni pogonski sklop, ki zdaj proizvede več moči, saj že sam elektromotor skupno proizvede 10 kW (14 KM) moči več, skupno 90 kW (122 KM). Elektromotor generator proizvede 8 kW moči več, skupno 78 kW (106 KM), 1,5-litrski bencinski motor pa proizvede 7 kW moči več, največ 79 kW (107 KM), pri čemer navor ostaja nespremenjen pri 131 Nm. Obenem so nadgradili samodejni menjalnik, ki bo prispeval še k bolj gladki in zvezni vožnji, bolj občutljiva je stopalka za moč, takisto so povišali omejitev števila vrtljajev pri bencinskem motorju na 6.300. Še več, izdaja advance sport bo imela v primerjavi z ostalimi izdajami trše vzmetenje, spredaj za 8 in zadaj za 20 odstotkov.
Po osvežitvi bo jazz lahko tudi vlekel tovor, saj bodo vsi primerki lahko vlekli do 500 kilogramov, kar je idealno za manjše prikolice ali nosilce koles. Vstopni model z vstopnim hibridnim pogonskim sklopom bo gotovo malenkost dražji od aktualnega modela, ki je pri nas brez popusta na voljo za najmanj 22.490 EUR, izdaja advance sport bo še par tisočakov dražja.