Focus z dodatnim talentom
Ford focus karavan 1.6 TDCi titanium
Z enakim motorjem in z enako opremo, zato je novost tokratnega testnega focusa pravzaprav le njegova karoserijska oblika. Ker je to prvi karavan na testu, gre moja pozornost najprej k prtljažniku. Ta je zajeten, kot je pri Fordu že v navadi, in primeren zlasti za tiste, ki imate večje prostorske potrebe. Ker imate družino, ker se ukvarjate s športom ali pa imate le ogromnega psa. Prtljažna vrata so prijetno lahka, zato ne bodo delala preglavic predstavnicam nežnejšega spola, dodatna dolžina avtomobila v primerjavi s kombilimuzino pa tudi ne bi smela biti problematična, saj focus ostaja dobro pregleden, ne predolg in ne preširok avtomobil.
Notranjost se je že večkrat izkazala za prijetno in moderno, le kakšna stvar včasih zaškripa pa ne bi smela. Prostora je dovolj spredaj in zadaj, je pa avtomobil zaradi zelo suverenih voznih lastnosti malce trši. Udobje torej ni njegova primarna vrlina, kar je dobro vedeti, če vam je slučajno ta postavka ena najpomembnejših. Sicer ni nesramno trd, a kakšno grbino vseeno slabše zaduši od udobnejših predstavnikov. Po drugi stvari pa je z zelo dobrim občutkom na volanu in s suvereno lego tudi karavan dokazal, da focus ni zgolj slučajno eden najbolje voznih predstavnikov svojega segmenta, čeprav se 'nahrbtnik' v primerjavi s kombilimuzino kar pozna pri dinamiki.
Zato se vam bo včasih kolcalo po močnejšem agregatu. 1,6-litrski TDCi je povsem spodobno živahen in ne bo opešal niti takrat, ko bo focus založen s počitniško kramo, mu pa za boljše pospeške manjka nekaj moči. A za povprečno družino bo takšna konjenica pri 95 odstotkih vožnje zadostovala, zato pa boste zadovoljni, ker bo porabil tudi le okoli šest litrov.
Tudi paket opreme ni nobena novost, takšen titanium je dodobra založen z dodatki, tokrat mi je v oči padel predvsem radarski tempomat. Deluje prehitro in je zato kar malce moteč, saj tudi na najkrajši nastavljeni razdalji začne zavirati mnogo prehitro, na avtocesti že kakšnih 100 metrov za vozilom pred vami, zato se je treba precej ukvarjati s tem, da dovolj hitro zavijete na prehitevalni pas, kar je skoraj naporno. Sam ga zato ne bi izbral, bi pa izbral prav vse ostalo. S tem motorjem in takšno opremo, brez nekaterih dodatkov, to pomeni 21.660 evrov.
tehnični podatki | ford focus karavan 1,6 TDCi titanium |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1560 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 85 (116) pri 3.600 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 270 od 1.750 do 2.500 |
menjalnik | ročni, šeststopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4556 x 1823 x 1510 |
medosna razdalja v mm | 2613 |
prtljažnik v litrih | 490 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1542 (358) |
največja hitrost v km/h | 193 |
pospešek 0-100 km/h v s | 11,1 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,1/3,1/4,2 |
poraba na testu v l/100 km | 6,2 |
cena osnovnega vozila v EUR | 17.150 |
cena testnega vozila v EUR | 21.360 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 25.290 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
tesla model Y | 224 |
škoda octavia | 190 |
volkswagen taigo | 136 |
renault captur | 129 |
MG ZS EV | 126 |
Podatki veljajo za marec 2023.
Letos je bilo v SLO prodanih 13.450 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!