S tem želijo Nemci dolgoročno postati največji premium ponudnik mobilnostnih storitev nasploh, ne le v svetu avtomobilizma. Čeprav ne gre za čisto novo stvar (BMW je sistem prvič predstavil že leta 2008 na avtomobilskem salonu v Ženevi), pa se je digitalna tehnologija v tem času razvila do te mere, da si danes življenja brez pametnih naprav skoraj ne predstavljamo več. Pri BMWju so zato pri nas pred kratkim odprli prav poseben portal in trgovino, ki bosta s prijavo skrbela za trdno vez med vozili in njihovimi uporabniki. Ob spletni strani je na voljo tudi aplikacija BMW Connected, preko katere se lahko vsi uporabniki Applovih naprav (tudi pametne ure) povežete z vašim lepotcem na štirih kolesih.
Že preprosta registracija in prijava v sistem omogočata vpogled v nekaj osnovnih podatkov o vozilu, medtem ko bodo storitve v polni meri zaživele šele potem, ko bo lastnik vpisal številko šasije vozila. Ker so funkcije v določeni meri vseeno pogojene z dodatno opremo vozila, je te moč nadgraditi na daljavo, kar uporabnikom med drugim omogoči nalaganje navigacijskih napotkov v vozilo, preko aplikacije lahko delijo status vozila, da bodo vsi vedeli, koliko zamujajo, na voljo so tudi prometne informacije v realnem času. Aplikacija lahko uporabnike opozori še na to, kdaj je zadnji čas za pravočasen odhod, možno je navigiranje od vrat do vrat, na tekočem boste tudi glede vremena.
Preko storitev Remote lahko na daljavo že odklepate in zaklepate vozilo, prižigate luči, nastavljate temperaturo in še kaj bi se našlo. Tu so še storitve Concierge Service, ki vas preko telefonskega klica povežejo z osebnim svetovalcem, ki vam bo povedal, kakšna je vremenska napoved za določen kraj, pomagal pri iskanju dobre hrane, skratka vsako vprašanje naj bi dobilo odgovor, če je le-ta v domeni storitve. V bližnji prihodnosti lahko pričakujemo še storitev Weather Guard, ki bo s pomočjo GPS-sprejemnika zaznala lokacijo vozila in glede na vremensko napoved lastnika opozorila nad morebitnimi ekstremnimi dogodki, posledično pa mu predlagala še, da vozilo pospravi na varno.
V primeru lastništva razširjenega paketa BMW Connected+, bo vozilo voznika pred odhodom na želeno lokacijo opozorilo tudi na to, da v vozilu ni dovolj goriva, in mu nato predlagalo obisk izbrane bencinske črpalke. Od meseca marca lahko vsi uporabniki multimedijskega sistema iDrive 7.0, ki so ga Nemci prvič predstavili z novim BMW X5, danes pa ga najdemo tudi v modelih serije tri, s pozivom ’Hello, BMW!’ (poziv si lahko nato tudi personalizirate) prikličete še sistem Intelligent Personal Assistance. Gre za umetno inteligenco, ki v določeni meri ustreže vašim željam, za piko na i pa se lahko iz ponavljajočih vzorcev (nastavljanje klimatske naprave, glasnosti glasbe …) tudi uči in priuči.
Kot del opcijske opreme bavarskih vozil najdemo napredno povezavo Apple CarPlay, Android Auto pa za zdaj ostaja neznanka. Digitalizacija medtem prodira še na druga področja, na primer poprodajo. Preko aplikacije Connected BMW lastnike že obvešča o rednih servisnih pregledih, kasneje pa bo možno tudi spletno naročanje. S tem želi znamka močno poenostaviti pooblaščene servisne storitve tako lastnikom kot samemu servisu, ki bo lahko stanje vozila preveril vnaprej in se na morebitne napake že dobro pripravil. To bo v prvi vrsti pomenilo bolj kakovostno storitev, v drugi pa precej krajši čas, ki ga bo lastnik primoran preživeti brez svojega oziroma z nadomestnim vozilom.
Ampak vsi vemo, da je teorija eno, praksa pa drugo, zato smo sisteme prejšnji konec tedna preizkusili tudi v praksi. Petkov potep smo začeli v prestolnici, nato pa se v družbi petih vozil BMW serije 3 ter treh platnenostrešnih novitet z oznako Z4 odpeljali proti hrvaški Istri. Ker so vozila z modro-belim propelerjem na nosu vedno slovela po odličnih voznih lastnostih in ker se marsikdo kljub zares visokim temperaturam ni mogel upreti vetru v laseh, smo pot proti morju opravili kar po stari cesti, mejni prehod pa izbrali glede na priporočilo navigacijske naprave, ki promet spremlja v realnem času.
Prvi del poti smo preživeli za volanom trenutno najmočnejše bencinsko gnane trojke z oznako 330i, ki v nosu skriva 2,0-litrski prisilno polnjen štirivaljnik, ki razvije največ 190 kilovatov moči oziroma 258 ’konjičkov ’. Enak motor je hrumel tudi v BMWju Z4, ki je v novi generaciji trdo streho zamenjal s platnom in se s tem vsaj delno oddaljil od toyote supra, s katero sta si vozili v tesnem sorodstvu. Takšen avtomobil si zasluži le lep kos asfalta in ko nas je navigacija ob vračanju opozorila na poznopopoldanski zastoj na primorski avtocesti, je bilo hitro jasno, da nam za popoln vstop v vikend preostane le še pritisk na stikalo, deset sekund kasneje pa samo še uživanje z vetrom v laseh.